11 Reacties

2 jaar geleden
Bonprix heeft leuke zwangerschaps kleding.. h&m ook wel en anders kom je bij noppies enzo.

2 jaar geleden
Ik volg mee...Heb precies het zelfde probleem. Ik had al een klein buikje, nu 6 weken zwanger, maar een buik nu van heb ik jou daar. Moet ik wel erbij zeggen dat dit mijn 2e zwangerschap is. Maar momenteel draag ik voornamelijk alleen maar strech jeans leggings van Bonprix en gewone leggings. Krijg iets anders niet meer aan uit mijn kast. Dus ben benieuwd naar de reacties😊

2 jaar geleden
Anders misschien mannen shirts een idee ?? Die shirts zitten vaak wat losser. Ik heb ook echt al een buik, ik draag jurkjes of legging met een shirt

2 jaar geleden
Ik heb gisteren een super chille broek van de Hema gekocht. Net genoeg om aan te doen naar kantoor, maar met de elastieken band bovenaan wel lekker zittend :)
Shirtjes gaan vaak nog wel bij mij. Die stop ik wel in mn broek zegmaar. Eventueel jasje erover, is het goed genoeg voor werk, maar wel comfortabel!

2 jaar geleden
Ik herken je probleem! Toevallig deze avond nieuwe kleding wezen shoppen omdat bijna niks meer lekker zat door de enorm opgeblazen buik. Bij de Costes hebben ze fijne flared broeken met elastieke band, die toch net genoeg zijn voor naar het werk. Zelf vind ik lange jurken op dit moment nog lekkerder zitten.

2 jaar geleden
Tip: deze zijn fijn, in 18 verschillende kleuren :) https://www.only.com/nl-nl/product/15115847_1640/regular-fit-regular-waist-broeken

2 jaar geleden
Zelf koop ik graag bij bon prix.
Zelf draag ik veel jurken met leggings, vind ik nu toch fijner zitten dan broeken.