23 Reacties

21 dagen geleden

In laagjes werken. Romper. Shirt, vestje. Heeft hij het warm dan kan altijd het vestje uit. En schoentjes is niet nodig als ze zo klein zijn en is ook goed niet goed voor de voetjes. Gewoon sokjes is helemaal prima.

21 dagen geleden

21 dagen geleden

Ik vind dit ook een handig hulpmiddel!

21 dagen geleden

Ik wil morgen lekker naar buiten en vraag me af of ik de zomer kap op de wagen moet doen en of ik haar moet insmeren met zonnebrand (ook al ligt ze niet in de zon)

21 dagen geleden

Reactie op Mellys1991

Ik wil morgen lekker naar buiten en vraag me af of ik de zomer kap op de wa ...
Insmeren doen wij wel, je pakt namelijk ook uv stralen mee in de schaduw. Die tere huidjes hebben nog nooit zon gezien dus zijn er extra gevoelig voor.

21 dagen geleden

3 weekjes oud. Wij zitten gewoon zo buiten. Ze had met wandelen wel een dekentje over de benen heen maar dat was wel warm volgens mij

21 dagen geleden

Reactie op Mendev

Insmeren doen wij wel, je pakt namelijk ook uv stralen mee in de schaduw. D ...
Heb je ook een zonnebrand die je aanbeveelt?

20 dagen geleden

Reactie op kusRens

Heb je ook een zonnebrand die je aanbeveelt?
Als ik ff mag mengen in het gesprek 😇 Ik heb deze voor de kleine. Is een minerale zonnebrand zonder synthetische en chemische stoffen. https://hemnature.com/products/incia-natuurlijke-zonnebrandcreme-baby-kind-spf50?variant=39612224667844&gclid=CjwKCAjwrcKxBhBMEiwAIVF8rC_WBDgCv2scmatf9Q_txyl_Rln1Wu6x7zqFADLpFL1NsOgkQPlTnRoCI-YQAvD_BwE

20 dagen geleden

Hoe weet je überhaupt of je kindje het warm heeft? En antwoord op de vraag: Mij is verteld dat je een kindje 1 laag meer aan moet doen dan je zelf hebt, hierbij telt een dekentje in de kinderwagen ook als laag. Pas als het zo warm is dat je zelf in je bikini wil lopen, kan je kindje in alleen een rompertje met korte mouwen. Dit komt wel ongeveer overeen met het schema dat iemand hieronder heeft gepost.

20 dagen geleden

Ik heb voor vandaag mijn dochtertje van 6 weekjes een rompertje aangedaan met lange mouwtjes en een legging broekje.

20 dagen geleden

Hier eigenlijk zoals altijd een romper met korte mouw en lange mouwen shirtje en lange broek aan. Sokjes uitgelaten vandaag. Moet zeggen in huis is het best koud we hebben een warmtepomp en is altijd wel 19/20 graden. Ze is vandaag nog niet buiten geweest slaapt veel op bed haha.

20 dagen geleden

Vandaag lekker een stuk gaan wandelen. Hier is het zo'n 21 graden. Baby (bijna 6 weken) lag in de wagen in een romper zonder mouwen, lange broek en shirt met korte mouwen. Eenmaal thuis had hij het best warm had ik het idee dus heb hem toch een korte broek aan gedaan. We zitten nu buiten (in een veranda) maar hij heeft het echt niet koud.

20 dagen geleden

Kom ik aan met een dochter in alleen een luier 😂

20 dagen geleden

Hier romper korte broek en tshirt het is 26 graden dan kan dat best.

20 dagen geleden

Reactie op prettydutchie

Kom ik aan met een dochter in alleen een luier 😂
Hier ligt zo ook alleen in een luier onder een lakentje atm. Ze voelde zo warm aan en was huilerig. Halve voeding ook uitgespuugd. Arm ding.

20 dagen geleden

Reactie op Mellys1991

Hier ligt zo ook alleen in een luier onder een lakentje atm. Ze voelde zo w ...
Ja hier blijft ze ook huilen, maar nog meer uittrekken kan ik niet. Ze was 37,3 in alleen een luier… dus ook niet té warm.

20 dagen geleden

Reactie op prettydutchie

Ja hier blijft ze ook huilen, maar nog meer uittrekken kan ik niet. Ze was ...
Slim dat je haar getemperatuurd hebt. Dat heb ik nog niet gedaan. Ze laat nu slaap signalen zien dus ik laat d'r maar even. Hopelijk kan ze zo haar rust vinden en gaat ze slapen.

19 dagen geleden

Reactie op Mellys1991

Slim dat je haar getemperatuurd hebt. Dat heb ik nog niet gedaan. Ze laat ...
Hoe is het daar gegaan? Hier uiteindelijk geslapen van 23.00 tot 6.00 in alleen een romper. Mevrouw was zo relaxt dat ze bedacht dat een lakentje niet nodig was, helemaal afgeschopt 🤣

19 dagen geleden

Vannacht heeft hij een romper lange mouwen met een broekje aangehad. Vandaag overdag hou ik dat denk ik zo, tenzij het in huis te warm wordt. In de kinderwagen met de klep open, gisteren ook gedaan. Toen had hij een trui met lange broek aan, heeft ie prima op gedaan!

19 dagen geleden

Reactie op prettydutchie

Hoe is het daar gegaan? Hier uiteindelijk geslapen van 23.00 tot 6.00 in al ...
Hier heeft ze geslapen van 23.30u tm 4.50u in romper met korte mouw en broekje. Ze lag half in de puckababy piep. Om 4.50u had ze wel koude armpjes dus heb daarna de slaapzak dicht gedaan. Toen geslapen tot 8.30u. Onder een dun dekentje met lakentje. Ga haar nu wegleggen zonder slaapzak.