1001 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben ergens tussen 26 februari en 3 maart uitgerekend maar nr. 1 was ook 'laat'... dus ik denk dat ik hierbij kan aansluiten! Heb af en toe buikpijn en heb soms wat 'opvliegers'. Verder best goed tot nu toe. Ben 4 of 5 weken momenteel. Vandaag de VK gebeld en heb 19 juli de eerste echo!
3 jaar geleden
Ik sluit hier ook aan, vandaag positief getest en de uitgerekende datum komt nu op 3 maart uit.
Afgelopen weekend veel moe geweest maar verder voel ik nog weinig gelukkig.
Het is mijn tweede zwangerschap en toen vond ik de vermoeidheid en misselijkheid heel snel komen en ook heftig! Hopelijk blijft me dat deze keer iets meer bespaard
3 jaar geleden
Super gezellig😊
Dit wordt ons eerste kindje. Heb 25 juli de eerste echo.
Het is echt allemaal super spannend. Heb voor mijn gevoel weinig kwaaltjes. Voornamelijk pijn aan mijn borsten. En heel af en toe wat kleine steekjes in mijn buik. Als ik deze steekjes niet heb, ben ik al bang dat het mis gaat.
Qua testen vind ik het ook lastig om los te laten. Wil eigenlijk vanavond nog een gewone test doen en morgen ergens de Clearblue weken indicator.
Zo bang dat de streepjes niet oplopen.
Hopelijk kunnen we elkaar hier steunen in alles
3 jaar geleden
Reactie op DEND3227
Super gezellig😊
Dit wordt ons eerste kindje. Heb 25 juli de eerste echo.
...
Heel begrijpelijk, maar probeer die testen toch zo veel mogelijk los te laten! Je hebt er toch geen invloed op dus hoe meer je test, hoe meer je ziet wat misschien spannend is terwijl waarschijnlijk alles gewoon goed gaat👍 mocht er wel wat zijn dan ga je dat uiteindelijk toch wel te weten komen.
3 jaar geleden
Gezellig! Gisteren positieve test in handen. In verwachting van ons 2e kindje 🥰
Vergeleken met mn 1e zwangerschap vind ik het met de kwaaltjes nog mee vallen. Ben wel wat misselijk, maar voorderest gaat het goed!
Misschien komt dat ook omdat ik nu veel afleiding heb met mn dochtertje 😊
3 jaar geleden
Hier ook 1 maart (waarschijnlijk). Misschien 2 maart (of 29 februari 🤪). Spannend weer!
3 jaar geleden
Hoi toppers,
28 feb uitgerekend. Wat ook een topdatum zou zijn gezien alle kleinkinderen van mijn schoonouders op de 28ste zijn geboren! Maar verwacht dat ik wel iets over tijd ga!
Ik twijfel over de nipt. Deze heeft mij in het verleden een vruchtwaterpunctie opgeleverd en ik durf gewoon echt niet meer. Ik wil wel écht graag de bevestiging. Moeilijk moeilijk. Ik heb nog even!
Voor nu ben ik veel moe, soms misselijk maar forever hoofdpijn.
Mijn ouders denken dat ik een jongen ga krijgen, maar mij maakt het deze keer geen hol uit (bij mijn dochter wilde ik zo graag een meisje😂). Ik denk ook dat het een jongen gaat worden trouwens. Gewoon een gevoel. Mijn dochter krijgt het denk ik pas later te horen want anders duurt het zo mega lang voor haar. En jullie?
3 jaar geleden
1 maart uitgerekend. Heb 19 juli een eerste echo. Mega spannend!
Qua kwaaltjes merk ik de ene dag meer dan de andere dag wat mij soms wel onzeker maakt😕 stom! Voel me helemaal niet zwanger of zo. Maarja, hoe voelt een zwangere zich? 🤷🏻♀️ Wel continue zere borsten.
Af en toe een krampje in de buik/onderrug.
3 jaar geleden
Hi allemaal! Ik sluit me stilletjes bij jullie aan.
4 dagen overtijd toch maar testje gedaan…
Heb afgelopen februari met bijna 12 weken een miskraam gehad.
Durf het nog niet hardop te zeggen maar om te test kan ik niet echt heen…
Gekke is…. Afgelopen zwangerschap had ik geen kwaaltjes op pijnlijke borsten na en nu echt nul kwalen. Zelfs geen pijnlijke borsten waardoor ik nu denk dat het alweer fout zit…
(Hoor mijn partner zuchten 😅)
Ben volgens eigen berekening 1 maart uitgerekend en zal ons 4e kindje worden.
Ga 10 juli 2 weken op vakantie. Zouden jullie daarvoor al afspraak maken bij vk voor echo? Of erna? Ben bang dat het nog te vroeg is en ik met een onzeker gevoel op vakantie ga.
Wat denken jullie?