495 Reacties
2 jaar geleden
Voor het eerst een positieve test na 2 jaar proberen en dit was de eerste IUI. Heel spannend!
1e kindje, uitgerekend op 16 maart
2 jaar geleden
Ik sluit ook aan! Kan het nog bijna niet geloven, hoop zo dat alles goed blijft gaan 🍀 Dit wordt ons eerste kindje ❤️

2 jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal 😍
Gister mijn NOD en vandaag geen donkerder streepje. Mijn partner weet nog van niks en heb hem wijs gemaakt dat ik ongesteld ben omdat ik eerst de digitale van Clearblue wil gebruiken 😂
Als het goed is: 17 maart uitgerekend
Vooral misselijk als ik erg focus op mijn lichaam, hoe gaat dat bij jullie?

2 jaar geleden
Reactie op shafa93
Gefeliciteerd allemaal 😍
Gister mijn NOD en vandaag geen donkerder stree ...

Gefeliciteerd! Zo spannend allemaal he. Die focus op mijn lichaam vind ik ook soms lastig, voel ik het echt of wil ik iets voelen? Maar heb wel last van gevoelige borsten, minder eetlust, soms steken in mijn rug en bij vlagen misselijk en/of maagzuur.
2 jaar geleden
Reactie op -April-
Vinden jullie of deze oploopt? Ze zijn van 11dpo, 13dpo en 15dpo

Zeker! Gefeliciteerd ❤️🍀
2 jaar geleden
Reactie op -April-
Vinden jullie of deze oploopt? Ze zijn van 11dpo, 13dpo en 15dpo

Absoluut! Gefeliciteerd 🍀
2 jaar geleden
Cb bevestigt het nu ook 1-2 weken :)
Nu 16dpo, dag 29 van de cyclus, 1 dag na nod.
Uitgerekend op 16/17 maart. Gebruiken jullie eerste dag menstruatie of dag van bevruchting? Door inseminatie weet ik exact wanneer het heeft plaatsgevonden..
Daarnaast blijft het zo gek dat het ons zelf niet gelukt is na 2 jaar proberen.. we denken dat het toch stress gerelateerd is geweest ofzo. Dus we zijn heel dankbaar voor de hulp van onze huisarts/het ziekenhuis dat we konden starten met hormonen & iui. We hadden kennelijk net die extra hulp nodig om alle sterren gelijk te krijgen ☀️☀️☀️

2 jaar geleden
Cb bevestigt het nu ook 1-2 weken :)
Nu 16dpo, dag 29 van de cyclus, 1 dag ...

Ik gebruik de dag van de bevruchting omdat ik erg lange cyclussen heb. Ik weet ongeveer wanneer het was vanwege een positieve ovulatietest.
Bij mijn zoon had ik de dag van m’n bevruchting gebruikt om te rekenen. Mijn verloskundige gebruikte m’n laatste menstruatie en dacht dus dat ik een week verder was. Bij de termijnecho zette ze me vervolgens een week terug dus uiteindelijk klopte wat ik zelf dacht