1583 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op marieke98

Hier uitgerekende datum 22 maart! Vandaag nogmaals testje gewaagd. Bovenste ...
Gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Reactie op druifje24

Net om 23.45 deze mooie test in handen mogen hebben! Ik ben 25 maart uitger ...
Gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Gefeliciteerd ! Hier ook rond 25 maart volgens eigen berekening. Ik testen ...
Jij ook gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Reactie op Britt0297

Hier ook een positieve test, rond de 26e uitgerekend volgens de berekeninge ...
Snap ik, ik had 2 apps en de een gaf aan zaterdag ongesteld worden en de ander maandag pas. Ik heb dus op vrijdag getest en toen konden we gelukkig al zien dat het bingo was, 2 streepjes. Gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Reactie op hurmy

Hoi! Vanochtend een negatieve test op cd 27. Omdat ik vanavond een feestje ...
Yes wat fijn, gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Reactie op cleen98

Ik zou ook 24 maart uitgerekend zijn. 👶🏻 Wel al positief getest, maar naa ...
Zeker spannend maar dat komt vast goed, gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Reactie op jannekeboerma

Ik ben 24 maart uitgerekend! Vanmorgen een positieve test! Jeejh! 🙌🏻 🥳 I ...
Oeh, hopelijk trekken de klachten gauw weg. Gefeliciteerd!

10 maanden geleden

Omg 7 maanden geleden bevallen van ons tweede kindje Lina en vandaag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons derde kindje 😲. Ik moet echt nog bijkomen van het idee. Zo veel gehuild al van de schrik 🥲. Heb al 100x naar de test gekeken maar het streepje blijft 🤣

10 maanden geleden

Hoi! Ik heb 9 deo - inmiddels alweer eergisteren -positief getest! Heel blij én vooral dankbaar. Verwachte bevallingsdatum is 27 maart 2023! 🍀

10 maanden geleden

Hoi! Gister had ik mijn positieve test in handen. Enorm spannend na een heftige miskraam in november. Na maanden proberen en onzekerheid is het ons dan toch gegund. Ik vind het enorm spannend, maar dit voelt zo anders als afgelopen najaar. We zijn nog heel voorzichtig blij, hopelijk mogen we dit snel omzetten in vertrouwen. De uitgerekende datum op basis van mijn laatste menstruatie is 24 maart.

10 maanden geleden

Reactie op Mama1923

Hoi! Gister had ik mijn positieve test in handen. Enorm spannend na een h ...
Gefeliciteerd! 🥰 Wij hebben dezelfde uitgerekende datum. Ik ben zwanger van ons derde kindje…7 maanden geleden nog bevallen 😵.

10 maanden geleden

Hey! Ik heb gister positief getest! Als het goed is nu ongeveer 4 weken zwanger en zou ik 22 maart moeten zijn uitgerekend van ons eerste kindje! Lijkt me super leuk om een beetje met elkaar te kunnen kletsen hoe en wat allemaal.

9 maanden geleden

Hi hi! Vanochtend een positieve cb test in handen! Sinds eergisteren al positieve testen, maar kon het niet geloven. Nu kan ik er niet meer omheen! Ben heel blij, maar toch blijft het allemaal heel spannend. A.d.h.v. laatste menstruatie ben ik uitgerekend op 26 maart. Tot nu toe weinig klachten. Gevoelige borsten, rammelende buik en wat opvliegers.

9 maanden geleden

Vandaag nod 🥰 Uitgerekende datum rond 25 maart

9 maanden geleden

Reactie op Kruimeltje91

Vandaag nod 🥰 Uitgerekende datum rond 25 maart
Dat geeft toch wel echt een opluchting denk ik. Je krijgt er misschien dan toch iets meer vertrouwen in. Gefeliciteerd!

9 maanden geleden

Reactie op Mayra125

Dat geeft toch wel echt een opluchting denk ik. Je krijgt er misschien dan ...
Dank je wel! Inderdaad geeft dat wel soort van opluchting 😊

9 maanden geleden

Hi dames, Ik durf mij hier voorzichtig te melden. De testen lijken op te lopen. Verwachte uitgerekende datum 27 maart 🍀🌈

9 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben of 22 of 23 maart uitgerekend dus hang een beetje tussen beide groepen in maar aangezien ik het pas een paar dagen weet ben ik voor deze groep gegaan. Ik teste afgelopen donderdag positieve op 13dpo. Het begon met een tuurstreepje op een action test gevolgt door een kruidvat test met een duidelijke streep en omdat ik het nog niet kon geloven er nog een cleaurblue bij gepakt die aangaf 1 tot 2 weken zwanger! Wij zijn na 2.5 jaar en een lange ziekenhuis weg eindelijk zwanger van ons eerste kindje! Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk en ik ben nog erg bang dat het mis gaat. Ik heb op 7 augustus de eerste echo in het ziekenhuis. Ik heb mezelf vanmorgen ingeschreven bij een verloskundige, wat voelde als een spannende en gekke stap, als de eerste echo in het ziekenhuis goed is mag ik over naar de verloskundige. Wat is jullie verhaal?

9 maanden geleden

Reactie op Ballo

Hi dames, Ik durf mij hier voorzichtig te melden. De testen lijken op te l ...
Ik heb hetzelfde, als ik de online testen invul zou mijn uitgerekende datum ook 27 maart zijn🍀. Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar eerste echo staat gepland🥰.

9 maanden geleden

Vanmorgen positief getest! We zouden volgende maand starten met ICSI en nu wonder boven wonder een positieve test!!! Totaal in shock en ZO dankbaar! Uitgerekende datum is 24 maart 2024.