1593 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Onzewegnaareenwonder

Hoi hoi, ik ben of 22 of 23 maart uitgerekend dus hang een beetje tussen b ...
Hi, bij ons een soort gelijk verhaal! 1,5 jaar in de medische molen en zouden volgende maand starten met ICSI. Artsen gaven de kans op een natuurlijke zwangerschap aan als “Nihil”. En toch vanmorgen een positieve CB in handen! Wij hebben 8 aug de eerste echo in de kliniek. Zo spannend!

10 maanden geleden

Nadat ik vrijdagavond een licht streepje had, vandaag een clear blue test gedaan. Daar stond heel duidelijk op zwanger! Wanneer gaan jullie je aanmelden bij de verloskundige? En wanneer gaan jullie het ouders vertellen? Bij onze eerste dit ook vrij snel gedaan.

10 maanden geleden

Reactie op hurmy

Nadat ik vrijdagavond een licht streepje had, vandaag een clear blue test g ...
Gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld, eerste afspraak gepland als ik 8 weken ben 🤗 Denk dat we het onze ouders vertellen na de eerste afspraak.

10 maanden geleden

Reactie op Kruimeltje91

Gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld, eerste afspraak ...
Jij ook gefeliciteerd! Spannend de eerste echo. Wij gaan eind van de week op vakantie. Misschien dat we daarna vertellen.. of toch nog voor die tijd. Vanavond maar is overleggen met mijn man.

10 maanden geleden

Reactie op hurmy

Nadat ik vrijdagavond een licht streepje had, vandaag een clear blue test g ...
Ik heb het dezelfde dag nog aan onze ouders verteld en de afgelopen dagen aan 2 stellen vrienden. Bij ons is de omgeving op de hoogte dat wij zwanger proberen te worden omdat wij in het ziekenhuis lopen, hierom ook er bewust voor gekozen het al te delen!

10 maanden geleden

Reactie op Onzewegnaareenwonder

Ik heb het dezelfde dag nog aan onze ouders verteld en de afgelopen dagen a ...
Zo’n traject lijkt mij ontzettend heftig. Wat fijn dat het gelukt is! Ik kan mij voorstellen dat je het direct wil delen. Ik wil het ergens ook snel delen. Mocht het uitlopen op een miskraam dan zou ik het ook fijn vinden als ik/we gesteund worden. Hoe waren de reacties bij jullie?

10 maanden geleden

Reactie op hurmy

Zo’n traject lijkt mij ontzettend heftig. Wat fijn dat het gelukt is! Ik ka ...
Ja, dat is de reden bij ons ook, we waren/zijn zo vol ongeloof en blij dat het eindelijk gelukt is, iedereen heeft zo met ons meegeleefd en ons gesteund dat we nu met een paar naasten ook deze blijdschap en spanningen wilde delen en mocht het mis gaan, ik ook bij hun terug die steun kan zoeken. Ze reageerde allemaal vol tranen, ze zijn super blij voor ons!

10 maanden geleden

Ik ben vandaag als het goed is 4 weken. Maar mijn test is minder donker dan 2 dagen geleden 😭😭 ik hoop echt echt echt dat het deze x wel goed mag gaan.

10 maanden geleden

Reactie op Hanne_zwanger

Ik ben vandaag als het goed is 4 weken. Maar mijn test is minder donker dan ...
Heb je toen sochtends getest en nu bijvoorbeeld smiddags? Die van mij is ook nog mega licht maar heb ook heel veel dorst de laatste dagen. Heb je ook al een cb early gedaan?

10 maanden geleden

Reactie op Hanne_zwanger

Ik ben vandaag als het goed is 4 weken. Maar mijn test is minder donker dan ...
Heb je de zelfde merk test gebruikt? En heb je beiden met ochtendurine gedaan?

10 maanden geleden

Reactie op Ballo

Heb je de zelfde merk test gebruikt? En heb je beiden met ochtendurine geda ...
Ja zelfde merk. Vrijdag was in de middag. Zaterdag en vandaag in de ochtend.

10 maanden geleden

Reactie op Hanne_zwanger

Ja zelfde merk. Vrijdag was in de middag. Zaterdag en vandaag in de ochtend ...
Welke testen zijn dit?

10 maanden geleden

Reactie op Hanne_zwanger

Ja zelfde merk. Vrijdag was in de middag. Zaterdag en vandaag in de ochtend ...
Hcg lijkt op de foto helaas niet te zijn toegenomen, maar dit kan liggen aan de concentratie van het de urine.

10 maanden geleden

Reactie op ddth

Welke testen zijn dit?
Easy @ home

10 maanden geleden

Vrijdag middag test gedaan (bovenste) licht streepje, gisterenavond ook weer (onderste) niks te zien. Vanmorgen met ochtend urine getest niks zichtbaar. (Geen foto) Zaterdag 22 juli is de datum dat ik ongesteld moet worden. Heb al sinds vorige week klachten. Bandenpijn, brandend maagzuur, misselijk gevoel, sinds zondag pijnlijke borsten. Werk op een verloskunde poli dus weet heel goed de zwangere te informeren maar loop ik voor mijzelf een beetje vast. Vind het zo raar al een week echt niet lekker maar niet weten wat er aan de hand is.

10 maanden geleden

Reactie op Hanne_zwanger

Ja zelfde merk. Vrijdag was in de middag. Zaterdag en vandaag in de ochtend ...
Het lijkt inderdaad niet toegenomen. Maar stijgt natuurlijk niet elke dag even hard. Geen idee hoeveel testjes je nog hebt liggen maar misschien morgen en overmorgen ook even testen. In ieder geval niks aantrekken van de waarden die er achter staan.

10 maanden geleden

Reactie op ddth

Vrijdag middag test gedaan (bovenste) licht streepje, gisterenavond ook wee ...
Oke, maar je bent ook nog heel vroeg met testen. Je kunt dus nu negatief testen, maar later in de week wel positief! Hopelijk gaat het oplopen! 🍀🤞

10 maanden geleden

Reactie op Ivh1994

Oke, maar je bent ook nog heel vroeg met testen. Je kunt dus nu negatief te ...
Dan donderdag maar testen, denk dat dat het beste is.

10 maanden geleden

Reactie op ddth

Dan donderdag maar testen, denk dat dat het beste is.
Inderdaad gewoon eind van de week nog een keer testen 🤞

10 maanden geleden

Hoi, dit zijn mijn testen van 13/14 DPO, hebben meerdere dit gehad dat de action test veel lichter was dan de Kruidvat test? Beide met dezelfde urine getest. Heb getest met ochtend urine maar moet wel zeggen dat ik er in de nacht 2 keer uit ben gegaan voor het toilet.