539 Reacties

één jaar geleden

Reactie op ShellyN

ik ben vandaag 6 weken en jij? dat kan misschien inderdaad je kwaaltjes in ...
Dankjewel. Ik ben morgen 6 weken. :) Ja, ik bel denk ik maandag de dokter om te vragen of ik aankomende week al bloed kan laten prikken. Toch fijn om dat al te weten of er mogelijk tekorten zijn.

één jaar geleden

Reactie op 1989saartje

Dankjewel. Ik ben morgen 6 weken. :) Ja, ik bel denk ik maandag de dokter o ...
Crazy! 6 weken. En nu al zijn al mijn bh’s te klein. Heb jij dat ook? Van een mooie C naar een dubbel D gok ik. Ik ga over anderhalve week varen met familie. Ik hoop dat het geen bikiniweer is, want die grote borsten valt iedereen op en mijn bikini pas ik ook al niet meer. Het is een ding bij ons in de familie. Mijn zusje is 35 weken zwanger en past überhaupt geen enkele BH en de borsten drukken zwaar op haar buik. Hopelijk gaat de aandacht meer naar haar, want ik heb die dag erna pas de eerste echo. Iemand nog tips voor fijne meegroei bh’s?

één jaar geleden

Reactie op 1989saartje

Crazy! 6 weken. En nu al zijn al mijn bh’s te klein. Heb jij dat ook? Van ...
ohh echt!! wat een verschil zeg. jeetje. ik heb helaas geen tips voor jou. bij mij is nog alles 'normaal'

één jaar geleden

Reactie op 1989saartje

Crazy! 6 weken. En nu al zijn al mijn bh’s te klein. Heb jij dat ook? Van ...
Ik heb inmiddels mn oude voedings bh’s alweer aan. Die zitten wat ruimer nu met de groeiende cupmaat. Ze waren vrij prijzig. Merk is Anita. Blijven mooi.

één jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie. Ik ben 5+5 Volgend mijn eigen berekening. En begin langzaam vaker misselijk te worden.. zo'n weeig gevoel.. minder trek ook. En doodmoe..echt erg moe.

één jaar geleden

Reactie op HelloBaby101

Hoe gaat het bij jullie. Ik ben 5+5 Volgend mijn eigen berekening. En begin ...
Ik ben 6+1 en herken dit echt heel erg. Vanmorgen weer kokhalzen (niet overgegeven gelukkig, maar toch niet prettig) en heel de dag zo’n weeïg gevoel inderdaad. De misselijkheid wordt wel wat minder als ik iets heb gegeten (het kokhalzen is steeds s ochtends voordat ik iets op heb) maar door die misselijkheid heb ik dus ook helemaal geen zin om te eten 🙄 en ook flink moe ja. Probeer nu steeds eind van de middag even een dutje te doen, maar lukt door werk niet altijd. En vroeg naar bed, ik slaap s nachts echt met gemak een uur of 9-10.

één jaar geleden

Reactie op Duckie08

Ik ben 6+1 en herken dit echt heel erg. Vanmorgen weer kokhalzen (niet over ...
Dit is voor mij nu zoo herkenbaar! Ik ben 6.2 en precies hetzelfde als jij 🙃 Vrijdag heb ik de eerst echo. Jij?

één jaar geleden

5.5 vandaag maar heb alleen nog maar last van gevoelige tepels en iets vermoeider dan normaal. Vorige week veel meer krampjes, maar deze week amper. Meerder mensen die weinig last hebben? Of waarbij krampjes afnemen,

één jaar geleden

Reactie op Marlii

5.5 vandaag maar heb alleen nog maar last van gevoelige tepels en iets verm ...
Ik heb precies hetzelfde. Vandaag ook 5.5. Vorige week had ik nog een opgeblazen gevoel, krampjes, gevoelige tepels en borsten. Nu heb ik nergens meer last van.

één jaar geleden

Hier 6+4 en sinds een paar dagen neemt de misselijkheid toe. Merk het vooral als ik een langere periode niet echt iets eet. Ik gedij het beste op meerdere kleinere porties verspreid over de dag. Ik zorg dat ik dus altijd iets van een ontbijtkoek of rijstwafels bij me heb om tussendoor te eten. Mijn buik begint nu ook echt wel wat boller te worden. Merkte wel dat mijn broeken niet altijd meer even lekker zaten, maar was gister bij een vriendin die ik 3 weken niet had gezien en die viel het meteen op. Trek nu voornamelijk van die rekbare broeken aan zoals mijn flared broeken maar daar begin je dus echt al wel een buikje in te zien🤐 Gister de 1e rondleiding gehad op een kdv. Het voelt erg raar om zo vroeg al te gaan, maar dat is hier wel echt nodig. Doen jullie dat ook al? Of schrijven jullie de baby alvast in en gaan pas later op rondleiding? Over precies een week de echo, kijk er erg naar uit!

één jaar geleden

Reactie op MVP585

Ik heb precies hetzelfde. Vandaag ook 5.5. Vorige week had ik nog een opgeb ...
Oh zo gek! Maar fijn als mensen het herkennen. Merk wel dat ik er wat zenuwachtig van aan het worden ben. Kan niet wachten tot de echo.

één jaar geleden

Reactie op 90sbaby

Hier 6+4 en sinds een paar dagen neemt de misselijkheid toe. Merk het voora ...
Ik heb me al bij verschillende ingeschreven, maar ga pas rondleidingen doen na de tweede echo

één jaar geleden

Reactie op IsaEvelien

Ik heb me al bij verschillende ingeschreven, maar ga pas rondleidingen doen ...
Ja daar zat ik later ook aan te denken. Hier had ik de baby alvast aangemeld en werd dezelfde dag nog gebeld voor een rondleiding dus gelijk maar ingepland. Maar denk dat ik bij de anderen ook nog even wacht tot na de 2e echo.

één jaar geleden

Reactie op Rosanne 96

Dit is voor mij nu zoo herkenbaar! Ik ben 6.2 en precies hetzelfde als jij ...
Fijn die herkenbaarheid (naja, fijn is misschien niet het beste woord haha). Ik heb m volgende week dinsdag bij 7+1. Nog een weekje wachten dus! 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op 90sbaby

Hier 6+4 en sinds een paar dagen neemt de misselijkheid toe. Merk het voora ...
Ik heb precies hetzelfde met de broeken & shirts: wijd, wijd, wijd. Normale spijkerbroeken zitten écht niet lekker. Op thuiswerkdagen loop ik heerlijk met knoop los of joggingsbroek & pyjamashirt. Jammer dat dat op kantoordagen niet kan 😂 Wij hebben ons bij drie kinderdagverblijven ingeschreven (toen ik 4+5 was, want ja, Randstad..). Voor eentje zijn we ook al meteen benaderd voor een rondleiding maar ik heb gereageerd dat we eerst even de echo willen afwachten. En dan rek ik het nog een beetje, wil eigenlijk pas op z’n vroegst eind augustus die rondleidingen hebben, rond de 12 weken. Hallo, de test is amper droog en onze ouders weten het nog niet eens, ff rustig aan hahaha na aanmelding sta je toch al op de wachtlijst, dat is onafhankelijk van wanneer je die rondleiding doet. Ik heb ook over precies een week de echo! Spannend! 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op Duckie08

Ik heb precies hetzelfde met de broeken & shirts: wijd, wijd, wijd. Nor ...
Hahaha. Ik zit dus ook elke avond met de knoop en gulp van mijn broek open op de bank. Mijn puber dochter kan er alleen maar hoofdschuddend naar kijken 😄

één jaar geleden

Reactie op Marlii

5.5 vandaag maar heb alleen nog maar last van gevoelige tepels en iets verm ...
Ik heb ook weinig last. Wel hele gevoelige borsten. En opgezette buik in de avond. En euhhhh mn libido is tot onder het vriespunt gezakt… hebben jullie dat ook?

één jaar geleden

Reactie op ppp86

Ik heb ook weinig last. Wel hele gevoelige borsten. En opgezette buik in de ...
Ja (laag libido)! Hopelijk komt dat snel weer terug - iig in het tweede trimester heb ik gehoprd

één jaar geleden

Hi! 13 maart hier, volgende week woensdag de echo. Eerste positieve test was een week geleden. Clearblue gaf vorige week zaterdag 2-3 weken aan dus denk dat ik dan nog terug gezet wordt?

één jaar geleden

Reactie op Fynania

Wat leuk! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wanneer iedereen zn eerste ech ...
Ik mag volgende week woensdag al voor de vitaliteitsecho ☺️ super spannend