9 Reacties

één maand geleden

Ik volg even, wij hebben ook weinig mogelijkheden tot klimmen

één maand geleden

Hier heeft ze eigenlijk alleen de koffie tafel en de bank om zich op te trekken. Inmiddels ontdekt ze de eetkamerstoelen, box en handvaten in de keuken

één maand geleden

Wij hebben voor onze oudste destijds een pikler driehoek gekocht met glijbanen. Zij heeft er toen echt jaren mee gespeeld en nu staat hij weer voor onze 2e dochter. Beste aankoop kwa speelgoed die ik in al die jaren gedaan heb!

één maand geleden

Ja hier ook een Pikler driehoek. Vanuit mijn werk heel bekend mee en enthousiast over dus ook aangeschaft voor thuis. Nu nog wel redelijk lastig/spannend maar merk dat hij elke keer iets meer durft en kan. We laten hem daarbij ook eigen tempo bepalen.

één maand geleden

Reactie op Liesss91

Ja hier ook een Pikler driehoek. Vanuit mijn werk heel bekend mee en enthou ...
En dat is inderdaad iets waar ze nog jaren plezier van hebben. Op mijn werk zie ik kinderen vanaf de baby/dreumesgroep tot aan de peutergroep er graag mee/op spelen

één maand geleden

Wij hebben een klimboog gekregen van mijn ouders. Nu nog in gebruik als schommelboog, maar kan t.z.t. omgedraaid als klimboog. En 1 zijkant is dicht, dus kan daarna nog dienst doen als bureau (met dichte kant boven) of knuffelopbergrek (met dichte kant onder).

één maand geleden

Reactie op nienke_vincent

Wij hebben een klimboog gekregen van mijn ouders. Nu nog in gebruik als sch ...
Oja! Die zag ik ook voorbij komen

één maand geleden

Reactie op nienke_vincent

Wij hebben een klimboog gekregen van mijn ouders. Nu nog in gebruik als sch ...
Welke is dat?

één maand geleden

Reactie op Lauraa94

Wij hebben voor onze oudste destijds een pikler driehoek gekocht met glijba ...
Zoiets heb ik ook gekocht, was laatst bij de Aldi in de aanbieding. Een klimboog met glijbaan. Hij rolt nu alleen nog maar, maar zodra hij gaat klimmen kan ik deze op zetten!