6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook zo een dametje, maar dan met grote broer gelukkig. Ze tijgert dus regelmatig over het kleed van haar broer tussen de treintjes. Om te klimmen en op te trekken misschien zo een houten klimdriehoek? Ik heb zelf van die kussens van mijn zoontje, maar denk dat ze daad toch snel klaar mee is. Mijn zoontje wel in ieder geval. Mijn dochtertje gebruikt ze nu ook om te squatten. Bij ikea hebben ze mooie dikke speelkussens. Die zijn zeker veilig. Je kan ook een loopwagentje gaan uitzoeken.

2 maanden geleden

Wij hebben een pikler driehoek met 2x een losse glijbaan. Die driehoek is verstelbaar op 2 hoogtes. Die hebben we uitgebreid met een boog. Dan kun je dus aan de ene kant een glijbaan maken en van de andere glijbaan een brug. De mogelijkheden zijn dan eindeloos. De boog kun je ook nog gebruiken als een soort hobbelpaard. Zit een tussenstukje bij. Onze oudste dochter heeft hier altijd veel plezier van gehad en nu onze jongste ook. Perfect om aan op te trekken en lichamelijke grenzen te verleggen
Precies onze dochter haha Hier is een pak luiers bijna favoriet 😅 en stapelstein blokken, de wasmand op z'n kop en een loopwagentje. Zijn ook aan 't kijken naar andere klimtoestellen voor binnen

2 maanden geleden

Ik vind bygge farvespil bouwstenen er leuk uitzien. Maar ik vind het erg duur dus ik heb ze zelf niet dus weet ook niet of het leuk is. Hoor het graag als iemand er ervaring mee heeft

2 maanden geleden

Reactie op Lauraa94

Wij hebben een pikler driehoek met 2x een losse glijbaan. Die driehoek is v ...
Klinkt super leuk! En vanaf welke leeftijd zijn jouw kinderen dit gaan gebruiken? Ik ga kijken!

2 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Klinkt super leuk! En vanaf welke leeftijd zijn jouw kinderen dit gaan gebr ...
Ik heb hem aangeschaft toen onze oudste 6 maanden was. Nu is de jongste 7 maanden en ze gaat er echt bij staan en trekt zich eraan op. Vandaag deed ze zelf al een paar stapjes opzij! De oudste speelt er nu weer mee en is momenteel 5