6 Reacties
vorig jaar
He wat vervelend en schrikken zeg! Fijn dat je snel terecht kan, wel echt balen dat het net zo rond je verjaardag valt:(
Ik heb iets soortgelijks gehad, 5 weken na bevalling. Ik voelde ook opeens een grote knobbel en ben ook direct door ha doorverwezen, kon gelukkig ook 2 dagen later al terecht. Ik was ook enorm geschrokken omdat je idd direct naar de borstkankerafdeling wordt doorgestuurd. Ik heb ook maar een week (geprobeerd) bv te geven. HA kon mij wel geruststellen dat zij dacht dat het eerder een ontstoken melkklier of een cyste zou zijn. Maar je haalt je toch van alles in je hoofd. Ik zou ook een mammografie krijgen, maar radioloog wilde toch eerst even een echo doen en zag toen direct dat het een cyste was. Heeft het ook meteen weggezogen met een klein spuitje en ik kon weer gaan. Heeft beide borsten nagekeken met echo. Ik hoop heel erg voor je dat het bij jou ook dit blijkt te zijn en dat je ondanks de zorgen nog een beetje kan genieten van je verjaardag. Heel veel sterkte!
vorig jaar
Ik heb het 2 maanden na mn vorige bevalling gehad. Gaf geen borstvoeding maar bleek toch een verstopte melkklier te zijn. Moest het een beetje masseren en is vanzelf weer weg gegaan.
Sterkte en hopelijk niets ergs 馃馃徏
vorig jaar
Hi! Ik had het ook ongeveer 3 weken geleden en kon snel via de ha in het zkh terecht voor borstonderzoek.
Bleek een cyste en de radioloog heeft het met een spuitje gelijk leeg gehaald tijdens het maken van de echo. Het was zo gepiept en deed geen pijn.
Heb in totaal een weekje borstvoeding gegeven, het was achtergebleven melk door een verstopping.
Hopelijk is het voor jou ook goed nieuws. Sterkte!
vorig jaar
Lieve meiden, dankjulliewel voor het meeleven! Dat heeft me heel erg gerustgesteld. Ik ben net langs het ziekenhuis geweest en het was inderdaad een cyste! Het is gelijk leeggezogen. Zo opgelucht! 馃グ Dat wilde ik nog even met jullie delen!