10 Reacties
2 maanden geleden
Mijn zoontje van 7 maanden slaapt ook met ene knuffel, een konijntje is niet heel groot dus het kan z’n gezichtje niet helemaal bedekken 😊
2 maanden geleden
Hier slaapt ze inmiddels ook met een knuffeldoekje, eerst overdag mee begonnen, daarna 's nachts. En als ze dan sliep haalden we het nog weleens weg. Inmiddels slaapt ze er volledig mee, het liefst met het knuffeldoekje zelfs over haar gezichtje heen. Ze is een goede omroller en als ze het niet fijn zou vinden of adem tekort komt zou ze dat wel laten merken of het doekje weg trekken.
2 maanden geleden
Ons zoontje heeft vanaf het begin al een hartslag beer in bed. Nu moet ik wel zeggen dat hij nog bij ons op de kamer slaapt. Hij is nu bijna 8 maanden.
2 maanden geleden
Oh ik heb altijd al een zanzu knuffel bij hem neergelegd met geluid.. 😅
Hij doet er alleen zelf niet echt wat mee en is ook een buikslaper.
Maar als buikslapen ook goed gaat met je zoontje qua ademen etc dan zou een knuffel ook wel ok zijn toch?
2 maanden geleden
Ik doe het wel sinds ik zeker weet dat ons kindje goed kan rollen/hoofdje optillen
2 maanden geleden
Onze zoon slaapt met een knuffeldoekje sinds hij 5 maanden is. Eerst alleen gebruikt voor het 'inslapen' en daarna weggepakt maar nu al een hele tijd de hele nacht.
Het helpt hem om in slaap te vallen, hij heeft geen tut. Hij heeft 3 verschillende knuffeltjes die we afwisselen.
2 maanden geleden
Hier slaapt hij ook vanaf 6,5 maanden met ene knuffe, hij is ook een buikslaper. Hij kan goed rollen, tijgeren en inmiddels ook zelf naar zit komen dus die knuffel kan hij wel aan. Ik denk dat als je naar je kind kijkt en hij aardig zelfredzaam is je het zelf het beste weet.