26 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb deze 5 jaar geleden gehad, laten plaatsen in het ziekenhuis. Na 2 dagen begonnen de klachten; erge buikpijn.. en na 2 weken kreeg ik oranje afscheiding wat erg chemisch stonk. Het werd zelfs nog erger, ik viel om de haverklap flauw, trok wit weg uit het niets. Met deze klachten naar het ziekenhuis, zij gaven aan dat ik moest doorzetten en maar naproxen moest slikken. Na 3 maanden was de maat vol voor mij, ik zag er slecht uit en voelde me ellendig. Besloten eruit te laten halen, binnen 12 uur werden mijn klachten al minder en na een dag voelde ik me weer mezelf. Nadien las ik veel negatieve en soortgelijke verhalen. Het kan denk ik 2 kanten op gaan.. bij mij werkte het absoluut niet!

6 maanden geleden

Reactie op EllaZ

Ik heb deze 5 jaar geleden gehad, laten plaatsen in het ziekenhuis. Na 2 da ...
Ik wil jullie niet bang maken, want zoals ik zei, het kan 2 kanten op gaan denk ik. Alleen dit is wel mijn verhaal en ervaring, helaas negatief.

6 maanden geleden

Voor mijn zwangerschap heb ik er 1 gehad, menstruaties zijn heftig in ze zin van heel veel bloedverlies in combinatie met veel krampen(vergelijkbaar met weeën) maar voor mij was het wel een goede oplossing voor hormoonvrije anticonceptie

6 maanden geleden

Ik heb hem vandaag laten zetten en vond het echt niks voorstellen. Ik ben blij dat ik het gedaan heb!

2 maanden geleden

Hoe gaat het ondertussen dames met de koperspiraal? Hier steeds korter op elkaar ongesteld en het lijkt steeds langer en heftiger te worden.. nu vlieg ik ook van de ene griep/verkoudheid in de andere. Ben dus benieuwd naar jullie ervaringen en waar het bij mij aan zal liggen..

2 maanden geleden

Reactie op Lk1990

Hoe gaat het ondertussen dames met de koperspiraal? Hier steeds korter op e ...
Ik ben nog maar 1x ongesteld geweest en dat was best licht, ik had me voorbereid op een veel heftigere ongesteldheid (ik geef ook nog bv). Heb wel regelmatig krampen/lage buikpijn. En ik ben ook om de haverklap ziek maar dat komt steeds van mn dochter af 🥲.