26 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb deze 5 jaar geleden gehad, laten plaatsen in het ziekenhuis. Na 2 dagen begonnen de klachten; erge buikpijn.. en na 2 weken kreeg ik oranje afscheiding wat erg chemisch stonk. Het werd zelfs nog erger, ik viel om de haverklap flauw, trok wit weg uit het niets. Met deze klachten naar het ziekenhuis, zij gaven aan dat ik moest doorzetten en maar naproxen moest slikken. Na 3 maanden was de maat vol voor mij, ik zag er slecht uit en voelde me ellendig. Besloten eruit te laten halen, binnen 12 uur werden mijn klachten al minder en na een dag voelde ik me weer mezelf.
Nadien las ik veel negatieve en soortgelijke verhalen. Het kan denk ik 2 kanten op gaan.. bij mij werkte het absoluut niet!
2 maanden geleden
Hoe gaat het ondertussen dames met de koperspiraal?
Hier steeds korter op elkaar ongesteld en het lijkt steeds langer en heftiger te worden..
nu vlieg ik ook van de ene griep/verkoudheid in de andere. Ben dus benieuwd naar jullie ervaringen en waar het bij mij aan zal liggen..
2 maanden geleden
Reactie op Lk1990
Hoe gaat het ondertussen dames met de koperspiraal?
Hier steeds korter op e ...
Ik ben nog maar 1x ongesteld geweest en dat was best licht, ik had me voorbereid op een veel heftigere ongesteldheid (ik geef ook nog bv). Heb wel regelmatig krampen/lage buikpijn. En ik ben ook om de haverklap ziek maar dat komt steeds van mn dochter af 🥲.