836 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kusRens

Leggen jullie je kindjes bij elk slaapje overdag in bed? Ben nog zoekende m ...
Ja, sinds deze week. Zoontje is bijna 7 weken. Gaat super goed. Na 90 minuten wakker leg ik hem in z'n bedje en slaapt hij tussen 45 en 90 minuten

4 maanden geleden

Reactie op kusRens

Leggen jullie je kindjes bij elk slaapje overdag in bed? Ben nog zoekende m ...
Sowieso wel 2x. Eerste slaapje van de dag altijd. Daarna vaak na de fles van 11u gaan we eerst naar buiten valt ze meestal in de wagen in slaap maar leg ik haar over in bed. Dat slaapje doet ze wel het langst soms (wel met tussenposen even 5 min wakker bijv) 2,5 uur. Na de fles van 15u soms nog beetje lastig vaak dan nog in de box slapen of toch even naar bed. Vind ook soort zielig haha ze ligt soms dan de hele dag in bed. Om 19u gaat ze sowieso naar bed.

4 maanden geleden

Reactie op kusRens

Leggen jullie je kindjes bij elk slaapje overdag in bed? Ben nog zoekende m ...
Nee eigenlijk geen een slaapje overdag in bed tot nu toe. Veel op ons en anders in de box of de wagen. Zal binnenkort waarschijnlijk wel veranderen

4 maanden geleden

Reactie op kusRens

Leggen jullie je kindjes bij elk slaapje overdag in bed? Ben nog zoekende m ...
Ik probeer het eerste slaapje van de dag altijd in eigen bedje te doen. Dat gaat eigenlijk heel goed en slaapt ze meestal ongeveer 45 minuten. Het tweede slaapje doet ze meestal in de box en duurt vaak wat langer 1,5 tot 3 uur. Daarna is het wisselend, de ene keer bed, de andere keer de box, de kinderwagen of op mij. Maar net wat lukt en hoe het uitkomt. Is al een hele verbetering met paar weken geleden toen ik haar helemaal niet neer kon leggen overdag.

4 maanden geleden

Hoe weet je of je baarmoeder helemaal geslonken is? Ik heb soms het idee -los van de extra kilo’s- dat m’n buik nog erg opgezet is en dan specifiek enkel m’n onderbuik.

4 maanden geleden

Reactie op weetytr

Hoe weet je of je baarmoeder helemaal geslonken is? Ik heb soms het idee -l ...
De kraamzorg voelt dat in de kraamweek. Vaak is die daarna alweer bijna achter het schaambot. Afhankelijk van hoe lang geleden je bevallen bent denk ik dat hij waarschijnlijk wel weer helemaal geslonken is.

4 maanden geleden

Hier is geen kraamzorg geweest ivm verblijf buitenland. Het lijkt op zo’n mannelijk laaghangende bierbuik, of dat ik 4 maand zwanger ben.

4 maanden geleden

Wie herkent dit ook.. ons zoontje van 7 weken krijgt 6 flessen van 150 om de 4 uur . Normaal drinkt hij ze allemaal bijna allemaal leeg. Sinds vandaag laat hij elke keer weer wat staan en spuugt ook bij elke fles wat hij voorheen niet deed. Poepen is ook nog maar naar 1 luier gegaan vandaag en normaliter 4 a 5 keer per dag....

4 maanden geleden

Kleine slaapt al paar nachten 8 uur achter elkaar en daarna nog eens 2 uur ongeveer Is dit normaal? (Ze krijgt borstvoeding)

4 maanden geleden

Moet je bij het masseren van de buik van de baby met de klok mee draaien of tegen de klok in? Consultatiebureau zegt met de klok mee. De osteopaat zegt tegen de klok in. Wat is het nou? Of is beide goed?

4 maanden geleden

Reactie op 0anoniem0anoniem0

Moet je bij het masseren van de buik van de baby met de klok mee draaien of ...
Met de klok mee is mij ook altijd verteld.

4 maanden geleden

Reactie op sanne18068

Kleine slaapt al paar nachten 8 uur achter elkaar en daarna nog eens 2 uur ...
Doet onze dochter ook!

4 maanden geleden

Reactie op kusRens

Leggen jullie je kindjes bij elk slaapje overdag in bed? Ben nog zoekende m ...
Hier slaapt ze overdag alleen op mij in bed of draagzak zodra ze het bed aanraakt schiet ze wakker en als ik dan wegloop gaat ze gelijk huilen 😂 s’nachts gaat gelukkig wel super goed als ze in dr inbakerzakje ligt! Anders ook niet. Ze is nu 12 weken

4 maanden geleden

Mijn zoontje (9weken) doet sinds een week enkel hazen slaapjes overdag in zijn bedje waardoor hij oververmoeid raakt. Enkel in de draagzak lukt het om hem 2-3u te laten slapen. In de nacht slaapt hij echter heel goed en +/-6u aan een stuk. Herkenbaar? Is dit een fase?

4 maanden geleden

Reactie op CélineRobin

Mijn zoontje (9weken) doet sinds een week enkel hazen slaapjes overdag in z ...
Ja, dit is normaal. Hier doet hij hazenslaapjes sinds 6w ongeveer. Op een gegeven moment komt het weer goed 😅 bij de oudste was dit wel na een paar maanden. Ik probeer meestal nog in slaap te krijgen maar als het na een poosje niet lukt dan laat ik hem wakker en probeer ik hem weer voor de volgende voeding in slaap te krijgen, en anders voeding iets vervroegen zodat hij niet te moe is om te drinken.

4 maanden geleden

Is dit een normale poepluier met borstvoeding ?

4 maanden geleden

Reactie op CélineRobin

Mijn zoontje (9weken) doet sinds een week enkel hazen slaapjes overdag in z ...
Herkenbaar. Ons zoontje van 9 weken slaapt overdag bijna alleen bij ons in de armen, al helemaal niet in z’n bedje. Soms even in de wagen…

4 maanden geleden

Is dit een normale poepluier met borstvoeding ?
Lijkt mij normaal zo hebben ze der hier ook uit wel is uitgezien

4 maanden geleden

Is dit een normale poepluier met borstvoeding ?
Als je twijfelt kan je met het cb contact opnemen. Heb ik in het verleden gedaan via een chat ook met een poepluier vraag.

4 maanden geleden

Is dit een normale poepluier met borstvoeding ?
Wij geven kunstvoeding maar sinds bijna 2 weken heeft onze zoon ontlasting met slijm, volgens mij zie ik dat ook op deze foto? Hij begon ineens ook heel vaak te poepen soms wel 2-3x tussen de voedingen door (normaliter maar 1-2x per dag). Ook begon hij tegelijkertijd minder te drinken. Merk jij ook verschil bij jouw kind?