836 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op estelerr_

Wij geven kunstvoeding maar sinds bijna 2 weken heeft onze zoon ontlasting ...
Ja er zit aardig wat slijm bij inderdaad ! Ons zoontje poept sowieso al vanaf de geboorte zoveel .. drinken doet hij gelukkig wel gewoon goed en merk ik geen verschil mee !

4 maanden geleden

Ja er zit aardig wat slijm bij inderdaad ! Ons zoontje poept sowieso al van ...
Wij zijn naar de HA geweest hiervoor maar omdat hij geen koorts heeft, alert is en verder nog wel genoeg drinkt was er op dat moment geen reden tot zorg. Als het over een week nog zo is moeten we weer even bellen. Wij dachten zelf aan een virus, oudste had ineens ook een dagje opeens slijm in de ontlasting en mijn man had ook wat buikpijn.

4 maanden geleden

Voor de vakantie op zoek naar een tas om onze kinderwagen (joolz geo 3) in te vervoeren als ruimbagage. Iemand een tip/link? Vind de reistas van Joolz zelf zo duur..

4 maanden geleden

Meerdere vragen 😆 White noise of pink noise? Merken jullie verschil en welke slaapt je kindje beter op? Als jullie white of pink noise gebruiken. Hoelang doe je het dan aan? 1 slaapcyclus, langer, korter? En met telefoon/speakertje of toch zo'n knuffel aanschaffen?

4 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Meerdere vragen 😆 White noise of pink noise? Merken jullie verschil en we ...
Ik gebruik white noise. De gehele nacht gewoon, slaap er nu zelf ook goed op 😝

4 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Meerdere vragen 😆 White noise of pink noise? Merken jullie verschil en we ...
Wat is pink noise? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Gebruik ook geen White noise dus kan je geen antwoord geven op je vragen helaas

4 maanden geleden

Reactie op RowS

Voor de vakantie op zoek naar een tas om onze kinderwagen (joolz geo 3) in ...
Misschien deze van prenatal? https://www.prenatal.nl/onderweg/buggy-accessoires/prenatal-buggy-reistas-116943.html Heb hem zelf niet, maar was ook aan het zoeken...

4 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Meerdere vragen 😆 White noise of pink noise? Merken jullie verschil en we ...
Overdag heb ik white noise de hele dag aan, via de tv. Helaas nog niet in het bedje gelukt. En 's avonds via een geluidsboxje. We hebben ook een kleiner white noise apparaat, maar merk niet dat dit ons zoontje kalmeert... Zijn er wel mee aan het oefenen.

4 maanden geleden

Reactie op NanoontjePowerrr

Misschien deze van prenatal? https://www.prenatal.nl/onderweg/buggy-accesso ...
Dankje voor je tip! Deze is geloof ik voor een buggy, dus te klein. Wij moeten heel de kinderwagen (+bak) mee omdat ze dan nog maar 3 maanden is

4 maanden geleden

Reactie op AV11

Wat is pink noise? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Gebruik ook geen Whit ...
Een lagere frequentie geluid vergeleken met white noise.. schijnt ook rustgevend te zijn.

4 maanden geleden

Reactie op RowS

Dankje voor je tip! Deze is geloof ik voor een buggy, dus te klein. Wij moe ...
Ah sorry! Niet goed gekeken

4 maanden geleden

Stel kleine slaapt langer/door tot 5 of 6 uur s ochtends (reden voor een feestje). Maar ochtend ('ritme') start normaal om 7 uur. Geven jullie dan om 5/6 uur normale fles ivm lang geslapen en honger en verder baby volgen? Of normale fles en om 7 uur klein flesje? Of klein flesje 5/6 uur en 7 uur grotere fles. Of ergens anders extra fles? Kortom hoe pakken jullie dit aan?

4 maanden geleden

Reactie op Miekk_

Stel kleine slaapt langer/door tot 5 of 6 uur s ochtends (reden voor een fe ...
Dan geef ik een kleine fles van 60 ml. Tenzij het nog een uurtje is dan probeer ik te rekken door haar bij me in bed te nemen, dan wil ze na 10 minuutjes wat rommelen wel weer slapen. Om 7u dan een normale fles.

4 maanden geleden

Reactie op Miekk_

Stel kleine slaapt langer/door tot 5 of 6 uur s ochtends (reden voor een fe ...
Ik volg dan gewoon t ritme verder. Nu ook al wel nachten van 8 a 9 uur en dan merk ik dat tussen de twee flessen daarna wat minder tijd zit..

4 maanden geleden

Mijn baby is 10 weken en overdag dan slaapt ze gewoon niet, ik geef borstvoeding en dan een uur huilen en dan nog 2 uur lang wiegen en dan slaapt ze maar 5minuten en repeat. Mijn man wilt zijn dochtertje ook kunnen knuffelen maar als hij haar vasthoud schreeuwt ze al, ze is alleen rustig in mijn armen. Niemand kan haar verder sussen. Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb nog een stapel wasgoed en een hoop dingen die ik nog moet doen thuis maar ik kom er niet op. Ik gebruik ook een draagzak die vind ze wel fijn maar moet elke keer weer haar speentje geven, dus kan niet echt iets Please helppppp

4 maanden geleden

Reactie op saar saar

Mijn baby is 10 weken en overdag dan slaapt ze gewoon niet, ik geef borstvo ...
Geen oplossing, wel veel herkenning… hij is deze week soms wel 5 of 6 uur wakker, met af en toe een kort slaapje van 10 minuten…

4 maanden geleden

Reactie op Binkie2023

Geen oplossing, wel veel herkenning… hij is deze week soms wel 5 of 6 uur w ...
Bij mij in die 6 uur heel veel gehuil 🥹🥺🥺

4 maanden geleden

Hoe kan het nou dat een baby overdag na 45 min wakker word en niet een volgend slaapcyclus in kan maar snachts dit wel kan?

4 maanden geleden

Reactie op sils

Hoe kan het nou dat een baby overdag na 45 min wakker word en niet een volg ...
Dit vraag ik me ook af, haha

4 maanden geleden

Reactie op sils

Hoe kan het nou dat een baby overdag na 45 min wakker word en niet een volg ...
Heeft dat niet met dag-nachtritme te maken? En in de nacht zijn ze zo moe dat het dan wel lukt geloof ik.