836 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Mellys1991

Dit vraag ik me ook af, haha
Ja vind t zo bizar. ‘s nachts gaat t vlekkeloos en overdag kan ik de klok erop zetten. Na de slaap cyclus is t huilen.

4 maanden geleden

Reactie op Carly90

Heeft dat niet met dag-nachtritme te maken? En in de nacht zijn ze zo moe ...
Ah oké.. klinkt ook wel logisch nu je t zo zegt haha

4 maanden geleden

Reactie op sils

Ah oké.. klinkt ook wel logisch nu je t zo zegt haha
Ze moeten het nog leren allemaal en hebben daar hulp bij nodig. M’n dochter slaapt overdag veel naast mij en dan ben ik erbij als ze wakker wordt. Dan ga ik gelijk speentje erin doen of hand op haar borst en anders wiegen weer. Vaak valt ze dan weer in slaap voor de volgende cyclus en kan ik ook weer verder tukken 😆

4 maanden geleden

Mijn dochter valt sinds het verhogen van de fles in slaap tijdens het drinken. Als ik haar dan even rechtop hou, wordt ze wel weer wakker, maar wilt niet meer verder drinken. Kan het zijn dat speen 1 te langzaam gaat nu en ze over moet op speen 2? Ze is bijna 11 weken

4 maanden geleden

Reactie op saar saar

Bij mij in die 6 uur heel veel gehuil 🥹🥺🥺
Hier helaas ook… zielig he? Voor de kindjes en voor ons!

4 maanden geleden

Reactie op srmvj

Mijn dochter valt sinds het verhogen van de fles in slaap tijdens het drink ...
Als ze niet wil drinken zal ze geen honger meer hebben

4 maanden geleden

Hier een meisje van 8 weken die na de fles nog een uurtje wakker tijd heeft. Kletsen, boekjes, speelmat etc. En dan zien we d'r oogjes moe worden, een geeuwtje hier en daar dus bedtijd. Maar als we haar weg leggen, dan blijft ze toch wakker. Gaat ze extra charmant liggen doen, kletsen, lachen.. Maar om nou een kwartier met d'r op m'n arm te lopen tot ze in slaap valt vind ik ook niet ideaal. Hoe doen jullie dat als je kindje zichzelf wakker houdt?

4 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Hier een meisje van 8 weken die na de fles nog een uurtje wakker tijd heeft ...
Donkere kamer en weglopen? Ik kom alleen terug als hij gaat piepen of huilen of z’n speen heeft uitgespuugd. Bij m’n oudste legde ik een spuugdoekje over z’n ogen tot hij sliep. Anders deed z’n ogen niet dicht.

4 maanden geleden

Wij geven voeding van AH-huismerk, maar we gaan morgen op vakantie naar een plek waar geen AH is. Ik vind het best spannend om een andere voeding te geven, maar voor de hele week meenemen is ook zowat. Wat zouden jullie doen?

4 maanden geleden

Ik zie nu trouwens dat ze 8 weken is, het is best normaal dat ze dan nog niet zelf in slaap kunnen vallen. Dus je kunt bijvoorbeeld elke dag even oefenen met zelf gaan slapen, maar niet te lang en niet te vaak zodat ze niet oververmoeid raakt.

4 maanden geleden

Reactie op Estherlaura

Wij geven voeding van AH-huismerk, maar we gaan morgen op vakantie naar een ...
Wij zijn 3 weken op vakantie en hebben haar voeding voor de hele periode meegenomen, om te voorkomen dat ze moet ‘wennen’ aan andere voeding

4 maanden geleden

Reactie op Estherlaura

Ik zie nu trouwens dat ze 8 weken is, het is best normaal dat ze dan nog ni ...
Is ook zo. Ik leg haar overdag in de box (spelen is op een speelkleed of wippertje), maar dat is misschien te licht inderdaad! Dank!!

4 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Hier een meisje van 8 weken die na de fles nog een uurtje wakker tijd heeft ...
Ik wiebel het bedje een beetje en “sssssh”. Maar hier gaat alleen het eerste slaapje in bed. De rest naast/op mij 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Carly90

Als ze niet wil drinken zal ze geen honger meer hebben
Dacht ik in eerste instantie dus ook! Maar ze dronk plots nog maar 100 ml of minder per flesje en kwam vrij snel daarna weer (wat logisch is!). Heb eerst de 2 speen van dr Brown geprobeerd. Ze viel niet meer in slaap en de fles ging op! Wel had ze daarna iets last van teruggeven. Nu de S speen van Difrax en dit gaat top! Drinkt de fles nu binnen kwartiertje op en valt niet in slaap!

4 maanden geleden

Dames sinds de bevalling/ keizersnee (maart) heb ik meerdere keren per week heel erg last van hoofdpijn/migraine. Kan dit door de keizersnee komen ? Hebben jullie tips voor de hoofdpijn. Ik trek het niet meer

4 maanden geleden

Dames met een spiraal. Bleven jullie lang bloeden na het plaatsen ervan? Afgelopen maandag laten plaatsen en ik verlies nogsteeds bloed.. weet niet of t normaal is?

4 maanden geleden

Reactie op mamavantwee00

Dames sinds de bevalling/ keizersnee (maart) heb ik meerdere keren per week ...
Nee zijn de hormoonwisselingen. Tip is meteen 2 paracetemol en 1 ibropufen te nemen. Ook evt ijskoude washand op je hoofd en voeten in warm bad. En rusten mits kan . Heb het ook helaas ( ook wel keizersnee gehad maar is geen verband zover bekend is )

4 maanden geleden

Hi! Vandaag heeft sliep m'n dochtertje (9 wkn) de hele dag! Alleen met voeden was ze wakker. Opzich lekker, maar is dit wel normaal? Wordt er toch ongerust van..haha

4 maanden geleden

Reactie op Joyjoys

Nee zijn de hormoonwisselingen. Tip is meteen 2 paracetemol en 1 ibropufen ...
Aha ja dat klinkt wel logisch want heb altijd menstruele migraine gehad maar dat was 1 keer inde maand na de bevalling is het soms zelfs 5 dagen achter elkaar😭 word er echt niet goed van. En idd allles wat je benoemd doe ik al maar het verlicht alleen een paar minuten de pijn.

4 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Dames met een spiraal. Bleven jullie lang bloeden na het plaatsen ervan? Af ...
Kan tot 3 maanden na het zetten. Dit had ik vorige keer. Heel naar, maar daarna niet meer ongesteld geweest. Dit keer heb ik maar een week of 2 heel weinig gebloed gelukkig.