836 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op mahmoud1

Mijn zoontje (11 weken) draagt qua shirtjes maat 68 en broekjes 56/62. Is d ...
Ja mijn eerste zoontje zat ook in 68 shirtjes en 62 broekjes met 11 weken. Hij was al breed gebouwd en kwam daarnaast ook fors aan. Nu heb ik een 2e zoontje en die zit nog steeds in maat 56 met 11 weken oud. 😊

4 maanden geleden

Reactie op Jessie1998

Ja mijn eerste zoontje zat ook in 68 shirtjes en 62 broekjes met 11 weken. ...
En is het qua verhouding allemaal weer goed gekomen met je eerste zoontje? 😅 ik vind het zo’n groot verschil 🫣 lang bovenlijf / armen en korte beentjes 😅

4 maanden geleden

Reactie op mahmoud1

En is het qua verhouding allemaal weer goed gekomen met je eerste zoontje? ...
Haha ja helemaal hoor, maar wel pas tegen een jaar of 2 😅

4 maanden geleden

Welke maat slaapzak hebben jullie voor de kleintjes en welke maat heeft het kleintje nu? Die van mij is van 7 maart en zit nu net in maat 62. Voor slaapzak vind ik echt dat de maten lastig zijn. Slaapzakjes van HEMA zijn 50-62 dus daar is hij dan waarschijnlijk zo uit, die maat erna 68-80 is echt nog te groot en slaapzakjes maat 70 vind ik ook nog te groot voor hem.. wat hebben jullie? Wij doen trouwens niet meer aan inbakeren

4 maanden geleden

Reactie op polyurethaan

Welke maat slaapzak hebben jullie voor de kleintjes en welke maat heeft het ...
Mijn baby is zelfde maat, heb slaapzakjes van meyco maat 70, zowel met als zonder afritsbare mouwen. Primark maar 68 gaat ook goed, zonder armen en met rits aan de zijkant.

4 maanden geleden

Reactie op Oumhenr

Mijn baby is zelfde maat, heb slaapzakjes van meyco maat 70, zowel met als ...
Oke, nou ik ga ook maar eens slaapzakjes maar 70 passen dan. Heb er nog wel een van mijn dochtertje liggen

4 maanden geleden

Reactie op polyurethaan

Oke, nou ik ga ook maar eens slaapzakjes maar 70 passen dan. Heb er nog we ...
Ligt ook echt aan het merk hoor! Mijn dochtertje heeft er nu een van de zeeman die toch stuk kleiner is dan die van jollein terwijl het dezelfde maat is.

4 maanden geleden

Reactie op polyurethaan

Welke maat slaapzak hebben jullie voor de kleintjes en welke maat heeft het ...
Ik heb dus die van de Hema gekocht maar die is al bijna te klein voor onze dochter van 10 weken (maat 52 kleding). Dus die raaf ik je af 😉 en idd die maat die daarna komt is weer erg groot. Ik heb er nu 1 vd Zeeman bij gehaald zonder mouwen en hoop het hiermee uit te zingen totdat ze 6 mnd is en in m'n 4 seizoenen slaapzak past van Puckababy

4 maanden geleden

Slaapjes, s ochtends fles tussen 7 en 8, daarna poging tot slapen, tussen 11 en 12 fles vaak rond 12.30 in bed slaapt dan vaak tot volgende fles rond 15-16 uur Indien bij rond 16 uur fles slaapt hij vaak vanaf 17.15 uur. Zouden jullie dan eerder wakker maken bijv na 1.5 uur? Ivm nacht (slaapt van 23 uur tot 7/8 uur

4 maanden geleden

Mijn dochtertje van 12 weken poept vandaag 3x op een dag is dit normaal? Ze poept meestal om de dag 😝

4 maanden geleden

Reactie op Moedervan…..

Mijn dochtertje van 12 weken poept vandaag 3x op een dag is dit normaal? Ze ...
Ja hoor dat kan! Zeker als je borstvoeding geeft

4 maanden geleden

Reactie op rianne123456

Ja hoor dat kan! Zeker als je borstvoeding geeft
Nee ik geef flesvoeding 🙈

4 maanden geleden

Reactie op polyurethaan

Welke maat slaapzak hebben jullie voor de kleintjes en welke maat heeft het ...
Mijn zoontje waarbij maat 56 precies goed zit, maar ook maat 62 past (vooral qua lengte), heeft nu de maat 50-62 van de Hema snachts aan, dat past nu nog goed, maar je ziet hem er wel in groeien. Ik had alleen een maat 68-80 van de hema liggen met korte mouwen en 0.5 tog, die doe ik overdag al bij hem aan als hij op bed gaat slapen, over zijn kleren heen. Daar ligt hij verder ook gewoon goed in. Ik heb nu voor de zomer een extra 0.5 tog maat 68-80 van de Hema gehaald, want daar zal hij de komende tijd toch in groeien. Mijn oudste is van Oktober, dus die zat qua maten net in een ander seizoen.

4 maanden geleden

Reactie op Moedervan…..

Nee ik geef flesvoeding 🙈
Onze zoon poept meestal 2x per dag en krijgt kunstvoeding. Laatst had onze zoon dat hij super vaak ging poepen ineens, maar zijn ontlasting was toen ook anders (vlokken en slijm ertussen), had geen koorts en was ook alert, we vermoeden dat hij toen een virusje ofzo te pakken had.

4 maanden geleden

Mijn meisje is s nachts soms zooo aan het rommelen. Ze huilt niet en is niet wakker, maar jammert wel. Doet dan meeeeega druk met d'r armpjes 'slaan' en d'r handjes langs d'r hoofd en gezicht. Meestal als ik haar de speen geef en mijn hand tegen haar gezicht houd wordt ze weer ontspannen en stil. Maar dit doet ze meerdere keren per nacht. Lig ik te erg te waken op dit soort geluiden? Moet ik haar laten? En wat zou het kunnen zijn? Inbakeren is geen optie, wordt ze woest van. En de ene nacht is het vaker dan de andere, soms ook helemaal niet. Ze is 9 weken, kan het de krampjes piek zijn die vooral s nachts op komt?

4 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Mijn meisje is s nachts soms zooo aan het rommelen. Ze huilt niet en is nie ...
Hier is dat soms ook, dan is het meestal een boertje die nog dwars zit! Als boeren niet lukt of ik te moe ben leg ik haar op dr linkerzij met een kussen voor haar buikje zodat ze niet op haar buik/gezicht kan rollen! Speen erbij en ze slaapt meteen weer

4 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Mijn meisje is s nachts soms zooo aan het rommelen. Ze huilt niet en is nie ...
Dit leg ik dan voor haar buikje dit kussentje hoort bij een reflux matras maar die gebruiken we niet.

4 maanden geleden

Is het raar dat ik liever heb dat m’n schoonouders eerst ff paar uur “proef” oppassen op m’n dochter voordat ze een hele dag en avond pakken? Ook al hebben ze 3 jaar lang op m’n zoontje gepast, m’n dochter is een baby, dus dat is weer wennen en ook weer anders dan m’n zoontje.

4 maanden geleden

Reactie op Carly90

Is het raar dat ik liever heb dat m’n schoonouders eerst ff paar uur “proef ...
Nee hoor, dat is niet raar! Wij gaan dat ook zo doen. 😊 Ik denk juist alleen maar handig, als er iets is waar ze niet uit komen, kunnen ze nog vragen om tips oid.

4 maanden geleden

Reactie op polyurethaan

Welke maat slaapzak hebben jullie voor de kleintjes en welke maat heeft het ...
Wij hebben de puckababy newborn slaapzak. Hier past hij als het goed is tot een half jaar in. Deze droeg hij vanaf maatje 50 en pas nu hij in maat 62 zit, nog steeds perfect.