836 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Mijn baby heeft gister 19:45 laatste voeding gehad en nu om 09:15 pas weer ...
Als ze goed drinkt plast en groeit zal her wel goed zijn?

4 maanden geleden

Hebben jullie tips hoe je op het werk zo hygiënisch mogelijk kan kolven? Ik spoel alles af en droog het met een doekje ook af, maar dat is best omslachtig. Zijn er handigere manieren?

4 maanden geleden

Reactie op Meyraxxx

Hebben jullie babys het ook dat ze na het drinken een boertje laten en daar ...
Ja! Soms begint hij dan ineens te huilen en dan even op de schouder, boertje, en alles is weer goed.

4 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hebben jullie tips hoe je op het werk zo hygiënisch mogelijk kan kolven? ...
Ik leg mijn kolf gewikkeld in een hydrofiele doek in de koelkast (zonder af te drogen, alleen uitlekken).

4 maanden geleden

Reactie op Binkie2023

Ik leg mijn kolf gewikkeld in een hydrofiele doek in de koelkast (zonder af ...
Kan zo’n elektrische ding dan in de koelkast?

4 maanden geleden

Reactie op Charlie1994

Hoi mama’s! Ik ben op zoek naar een babygym, welke is aan te raden? Ik wil ...
Baby Einstein vind ik een heel leuk merk! Je kunt allerlei verschillende dingen ophangen waar ze op heel veel manieren mee kunnen 'spelen'.

4 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Mijn baby heeft gister 19:45 laatste voeding gehad en nu om 09:15 pas weer ...
Hier ook van 21:30 tot 08:00 geslapen! Dochter van 11 weken, ik geef dan 150ml (ipv 120) in ochtend soms drinkt ze het helemaal op en soms niet. Maar hier dikke plasluiers en inderdaad veel lachen. Ik zou mij niet al te druk maken.

4 maanden geleden

Reactie op Carly90

Kan zo’n elektrische ding dan in de koelkast?
Nee, ik haal het elektrische gedeelte eraf voordat ik hem in de koelkast leg!

4 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Mijn baby heeft gister 19:45 laatste voeding gehad en nu om 09:15 pas weer ...
Die van ons doet dit ook sinds week 7 (nu week 10). Wij vonden het toch wel wat lang en ze dook daardoor net wat onder de hoeveelheid die ze mocht op een dag. We komen overdag op 6 flessen van 120ml. Dus wij geven een droomvoeding van 60ml om 2330 en duiken dan met z'n 3en lekker in bed om 12 uur...

4 maanden geleden

Ik heb zojuist mijn dochter van 3 maanden haar inbakerzakje verkocht omdat ze nu in een normale slaapzak slaapt en ik ben er zo verdrietig van 😭 moet er tegelijk ook wel om lachen dat ik zo verdrietig ben. Hebben meer moeders hier last van? Ze worden zo snel groot 🥲

4 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Ik heb zojuist mijn dochter van 3 maanden haar inbakerzakje verkocht omdat ...
Same! 🥹

4 maanden geleden

Reactie op Liisss

Heeft iemand hier ervaring met zo’n moonie ruis knuffel? Hier een moppie da ...
Wij hebben de walvis van prenatal en daar zitten ook muziekjes in, die is super!! Werkt heel goed als je hem wat vaker gebruikt

4 maanden geleden

Ik heb ineens dat mn buik wat dikker wordt of opgezet lijkt aan de bovenkant.. meer moeders dit? Ziet er gek uit.. (keizersnede gehad bijna 13weken pp)

4 maanden geleden

Ik ben weer voor het eerst ongesteld, maar dat duurt nu al bijna 3 weken. Eerste dagen beetje rood, daarna een paar dagen niet, toen weer bruin en weinig, steeds af en aan. Nu vloei ik weer veel helderrood. Ik ben op de eerste dag direct begonnen met de pil. Normaliter ben ik ongeveer 5-8 dagen ongesteld. Zijn er meer mama’s die dit hebben? Ik herinner het mij niet meer van de oudste.

4 maanden geleden

Mijn dochter doet veel sit-ups. Ze is nu 12 weken. Ik denk dat ze last heeft van reflux, maar is dit herkenbaar voor anderen ook? Hoort dit bij de leeftijd?

4 maanden geleden

Reactie op Carly90

Mijn dochter doet veel sit-ups. Ze is nu 12 weken. Ik denk dat ze last hee ...
Mijn middelste deed dit ook al enorm vroeg. Zag er altijd zo apart uit. Maar ze had geen reflux oid. Blijkbaar vinden sommige baby's dat leuk om te doen. 😊 Dus ja, herkenbaar!

4 maanden geleden

Ik droom nogsteeds even heftig als tijdens de zwangerschap🥲. Ik dacht dat dit na de bevalling wel weg zou trekken maar heb er nu nog last van. Ik word zo uitgeput en confused wakker omdat ik zo realistisch droom. Ik haal soms dromen door de war met de realiteit. Dan denk ik dat ik iets in het echt heb meegemaakt terwijl het eigenlijk een droom was. Hebben jullie dat ook? En wanneer stopt het🥲🥲🥲

4 maanden geleden

Reactie op Carly90

Mijn dochter doet veel sit-ups. Ze is nu 12 weken. Ik denk dat ze last hee ...
Mijn zoontje doet dit ook. Heb dit niet gelinkt aan een reflux, hij hield al heel snel en lang zijn nekje omhoog, heb het idee dat hij nu probeert te zitten. Hij is ook het meest tevreden als hij goed alles kan kijken dus in wipstoel/maxicosi/tripptrapp.

4 maanden geleden

Reactie op estelerr_

Ik ben weer voor het eerst ongesteld, maar dat duurt nu al bijna 3 weken. E ...
Zelfde! Ik ben na 6 weken met de pil gestart en slik deze door. In week 4 kreeg ik een doorbraakbloeding die nu al 8 dagen duurt. Wat jij zegt ook... wisselvallig bruin en rood. Schijnt te kunnen gebeuren zei m'n VK. Fijn is het niet 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Anietje89

Zelfde! Ik ben na 6 weken met de pil gestart en slik deze door. In week 4 k ...
Ohh wat vervelend he! Ik slik de pil meestal ook door, maar misschien dat ik nu wel een stopweek doe, kijken of dat wat uitmaakt 🤔 zal wel weer allemaal opnieuw op gang moeten komen ofzo.