836 Reacties

3 maanden geleden

Mijn kind van 3 maanden heeft denk ik zijn stembanden ontdekt, ipv zeuren of huilen schreeuwt hij de hele boel bij elkaar. Hij doet zijn ogen dicht en mond open en schreeuwt en dan pak ik hem op roep ik zijn naam dan doet die zijn ogen open en begint die te lachen 😅. Herkennen jullie dit?!

3 maanden geleden

Reactie op S-mama

Mijn kind van 3 maanden heeft denk ik zijn stembanden ontdekt, ipv zeuren o ...
Die van mij schreeuwt als ik zijn fles niet snel genoeg in zijn mond stop. Niet huilen, maar echt schreeuwen 🤣.

3 maanden geleden

M’n baby vindt tummytime niet zo geweldig en draait opeens van buik naar rug. Hoe kan ik tummytime nog stimuleren als hij er toch lak aan heeft en omdraait? 😂

3 maanden geleden

Mama’s met reflux kindjes; om de hoeveel uur voeden jullie en hoeveel cc?

3 maanden geleden

Slaapt jullie baby ook zoveel vandaag? Normaal is ze niet in slaap te krijgen overdag en nu krijg ik haar amper wakker😬

3 maanden geleden

Slaapt jullie baby ook zoveel vandaag? Normaal is ze niet in slaap te krijg ...
Ja! Hij ligt nu al voor de 5e keer op bed. Wel elke keer maar 30 miniten/45 minuten..

3 maanden geleden

Zijn er al baby's met tandjes? Sinds gisteren voel ik echt een tandje in/op het tandvlees. Ze is pas 12 weken.

3 maanden geleden

Reactie op mini-s

Zijn er al baby's met tandjes? Sinds gisteren voel ik echt een tandje in/op ...
Hier gister 2 stuks aan de voorkant doorgekomen

3 maanden geleden

Reactie op Stefanie14-02

Hier gister 2 stuks aan de voorkant doorgekomen
Wat merkte je vooraf? En heb je misschien een foto van hoe het er nu uitziet? 😄

3 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Wat merkte je vooraf? En heb je misschien een foto van hoe het er nu uitzie ...
Flinke poep luiers en overal op willen kauwen

3 maanden geleden

Iemand een goeie tip voor een kolfconsult in regio utrecht?

3 maanden geleden

Reactie op cestlavie

M’n baby vindt tummytime niet zo geweldig en draait opeens van buik naar ru ...
Wij deden bij de oudste met tummy time weleens een grote hydrofiel oprollen en dan als een boogje neerleggen en baby met zn armen eroverheen. Misschien dat je kindje dan niet verder omrolt op die manier? Op de foto leunt hij met zn onderarmen erop maar je kunt misschien proberen de doek onder de oksels te plaatsen?

3 maanden geleden

Hebben jullie met dit weer ook plasluiers met maar een beetje plas erin? En qua kleur donkerder? Mijn zoontje had vanmorgen na een nacht een klein plasje en oranje van kleur namelijk. Moet ik hier iets mee?

3 maanden geleden

Reactie op Mar2033

Hebben jullie met dit weer ook plasluiers met maar een beetje plas erin? En ...
Ja hier ook idd. Denk dat ze meer vocht vasthouden nu.

3 maanden geleden

Reactie op Mar2033

Hebben jullie met dit weer ook plasluiers met maar een beetje plas erin? En ...
Hier na vannacht (geslapen van half 7 tot 6) ook weinig plas vergeleken met normaal, viel mij direct op. Wel normale kleur.

3 maanden geleden

Reactie op Mar2033

Hebben jullie met dit weer ook plasluiers met maar een beetje plas erin? En ...
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat oranje een teken is van vocht tekort

3 maanden geleden

Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat oranje een teken is van vocht teko ...
Heb even huisarts gebeld, maar gaf aan dat doordat ze het nu uitzweten het inderdaad wat donkerder/oranje kan zijn. Zolang ze alert zijn, blijven drinken en geen koorts hebben is er niks aan de hand

3 maanden geleden

Mijn baby van 3 maanden drinkt sinds enkele weken maar 1 borst per keer en het gaat zo prima. Over 1,5 week ga ik weer werken. Als ik op werk ga kolven, doe ik dat dan ook 1 borst per keer? Het lijkt me namelijk dat ik anders misschien overproductie krijg als ik beide borsten per keer afkolf?

3 maanden geleden

Hoe zwemmen jullie met een baby die nog niet kan zitten? Gewoon zonder spullen lekker in je armen?

3 maanden geleden

Reactie op JessySunflower

Hoe zwemmen jullie met een baby die nog niet kan zitten? Gewoon zonder spul ...
Met een babyfloat zo’n gele band waar ze in kunnen dan houd ik haar vast aan de onderkant bij zwembaden waar ze verplicht in een band moet. Andere zwembaden houd ik haar lekker vast!