1042 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Droomdieuitkomt
Vanaf wanneer slapen jullie kleintjes overdag in eigen bedje en wanneer kre ...
Hier ook een broer van 2,5. Merkte na ong 5 weken dat ze vaker aan toe was om in bed te slapen dat ze moeilijker in slaap kwam in de box beneden.
Probeer sinds die tijd ong 2 dutjes in bed te doen. Soms gaat heel goed, soms een half uurtje en komt ze daarna weer beneden. Ook wel een ritme daarin.
Rond 08:00/09:00 fles, daarna in haar eigen bedje.
Rond 11:00 fles probeer daarna vaak naar buiten te gaan en leg haar daarna over in bed.
Flesje om 15:00 en dan meestal in de box of op mij een dutje. 18:00 flesje daarna wisselt het of in de box of vaak bij 1 van ons slapen. En om 21:30/22:00 laatste fles en naar bed.
8 maanden geleden
Reactie op Fien95
Wat trekken jullie de kleintjes aan deze week? ☀️
Vind ook lastig net een poos buiten geweest. Ze lag alleen in haar kleding in de winterzak van de kinderwagen maar had net best een zweterige rug. Misschien die zak er uit en een jasje? Weet het ook niet goed. Voor mezelf ook niet trouwens haha.
8 maanden geleden
Reactie op Fien95
Wat trekken jullie de kleintjes aan deze week? ☀️
Vandaag had ze een rompertje lange mouw aan, broekje en sokjes. Morgen wordt nog warmer maar ik denk dat ik het weer bij een lange mouw romper hou, nog geen blote armpjes of beentjes. Ik weet het ook niet 🤷♀️
8 maanden geleden
Wil iemand infacol overnemen voor 5 euro? Ik heb het 2x gebruikt. Zonde om weg te gooien.
8 maanden geleden
Reactie op Misjoe
Wanneer zijn bij jullie de krampjes begonnen?
Rond de 3 weken, piek op 6weken. Osteopaat heeft wel goed geholpen
8 maanden geleden
Heee vraagje na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld na de bevalling?
8 maanden geleden
Reactie op Moedervan…..
Heee vraagje na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld na de bevalling? ...
3 :( ondanks borstvoeding
8 maanden geleden
Iemand die borstontsteking heeft gehad met hoge koorts erbij? Is dit normaal?
8 maanden geleden
Reactie op jolijn1608
Iemand die borstontsteking heeft gehad met hoge koorts erbij? Is dit normaa ...
Zelf geen ervaring mee, maar de vk en kraamzorg gaven in de eerste week aan dat pijn icm (hoge) koorts, echt griepachtige klachten, wel signalen waren om contact op te nemen.
Beterschap!