836 Reacties

5 maanden geleden

Wat trekken jullie de kleintjes aan deze week? ☀️

5 maanden geleden

Reactie op Droomdieuitkomt

Vanaf wanneer slapen jullie kleintjes overdag in eigen bedje en wanneer kre ...
Hier ook een broer van 2,5. Merkte na ong 5 weken dat ze vaker aan toe was om in bed te slapen dat ze moeilijker in slaap kwam in de box beneden. Probeer sinds die tijd ong 2 dutjes in bed te doen. Soms gaat heel goed, soms een half uurtje en komt ze daarna weer beneden. Ook wel een ritme daarin. Rond 08:00/09:00 fles, daarna in haar eigen bedje. Rond 11:00 fles probeer daarna vaak naar buiten te gaan en leg haar daarna over in bed. Flesje om 15:00 en dan meestal in de box of op mij een dutje. 18:00 flesje daarna wisselt het of in de box of vaak bij 1 van ons slapen. En om 21:30/22:00 laatste fles en naar bed.

5 maanden geleden

Reactie op Fien95

Wat trekken jullie de kleintjes aan deze week? ☀️
Vind ook lastig net een poos buiten geweest. Ze lag alleen in haar kleding in de winterzak van de kinderwagen maar had net best een zweterige rug. Misschien die zak er uit en een jasje? Weet het ook niet goed. Voor mezelf ook niet trouwens haha.

5 maanden geleden

Reactie op Fien95

Wat trekken jullie de kleintjes aan deze week? ☀️
Goede vraag! Ik lees mee! Ons zoontje is nu 2,5 week en ik vind het echt lastig, voor zowel binnen als buiten.

5 maanden geleden

Reactie op Fien95

Wat trekken jullie de kleintjes aan deze week? ☀️
Vandaag had ze een rompertje lange mouw aan, broekje en sokjes. Morgen wordt nog warmer maar ik denk dat ik het weer bij een lange mouw romper hou, nog geen blote armpjes of beentjes. Ik weet het ook niet 🤷‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op rian2862

Vandaag had ze een rompertje lange mouw aan, broekje en sokjes. Morgen word ...
Dit had ik vandaag ook gedaan en was ik voor morgen ook van plan. Heb voor morgen wel een dun rompertje en broekje klaargelegd.

5 maanden geleden

Wil iemand infacol overnemen voor 5 euro? Ik heb het 2x gebruikt. Zonde om weg te gooien.

5 maanden geleden

Smeren jullie je kindje in? Met zonnebrand?? En zo ja welke?

5 maanden geleden

Reactie op Moedervan…..

Smeren jullie je kindje in? Met zonnebrand?? En zo ja welke?
Zeker, altijd! Ik heb nu even snel die van Dr. Leenarts 50 gekocht.

5 maanden geleden

Wanneer zijn bij jullie de krampjes begonnen?

5 maanden geleden

Hi! Hier een Novi co sleeper met anti reflux functie. Maar ik vraag me af hoeveel hoogteverschil het beste is? Hier staat hij qua hoogte op stand 3 dus op welke stand mag het hoofdeinde dan?

5 maanden geleden

Reactie op Misjoe

Wanneer zijn bij jullie de krampjes begonnen?
Rond de 3 weken, piek op 6weken. Osteopaat heeft wel goed geholpen

5 maanden geleden

Reactie op CélineRobin

Rond de 3 weken, piek op 6weken. Osteopaat heeft wel goed geholpen
Thanks. Dan zou het hier nu toch ieder moment kunnen gaan komen, nu ze bijna 4 weken is.. duimen dat het meevalt

5 maanden geleden

Heee vraagje na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld na de bevalling?

5 maanden geleden

Reactie op Moedervan…..

Heee vraagje na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld na de bevalling? ...
3 :( ondanks borstvoeding

5 maanden geleden

Iemand die borstontsteking heeft gehad met hoge koorts erbij? Is dit normaal?

5 maanden geleden

Ik heb het idee dat hier de krampjes juist toenemen na gebruik van orthiflor start. Herkenbaar? Twijfel om te stoppen (nu 9 wkn).

5 maanden geleden

Reactie op Moedervan…..

Heee vraagje na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld na de bevalling? ...
9.

5 maanden geleden

Reactie op jolijn1608

Iemand die borstontsteking heeft gehad met hoge koorts erbij? Is dit normaa ...
Zelf geen ervaring mee, maar de vk en kraamzorg gaven in de eerste week aan dat pijn icm (hoge) koorts, echt griepachtige klachten, wel signalen waren om contact op te nemen. Beterschap!

5 maanden geleden

Reactie op jolijn1608

Iemand die borstontsteking heeft gehad met hoge koorts erbij? Is dit normaa ...
Ik had hoge koorts en rillingen, dit waren bij mij signalen om contact op te nemen met vk en daarna kreeg ik rode grote plekken op mijn borst