836 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op NicoleFee

Mijn dochter zit nu in haar vierde sprongetje wat sinds de afgelopen week o ...
Geen idee of je kleintjes op deze leeftijd al wat kan “aanleren”.. Mijn man denkt dit namelijk ook, maar ik betwijfel het 🙈 Maar ze hebben bij een sprongetje meer behoefte aan papa/ mama, dus ikzelf zou m’n kindje daarin volgen en extra knuffelen. Ze leren ineens zoveel en de wereld ziet er voor hen wederom een stukje groter (en intenser) uit. En het kan ook goed “huidhonger” zijn; mama moeten missen is ook niet niks.. Lekker knuffelen! Als mama weet jij het beste wat je kindje nodig heeft, dus volg je gevoel ❤️

3 maanden geleden

Reactie op ier1991!

Wij gebruiken glazen flessen (Philips avent). Nou mag op de opvang geen gla ...
Philips avent heeft ook plastic flesjes tenzij je zelf graag glas geeft natuurlijk, dan misschien een sok?

3 maanden geleden

Reactie op ier1991!

Geen idee of je kleintjes op deze leeftijd al wat kan “aanleren”.. Mijn man ...
Dankje voor je advies! 😊 voor mijn gevoel heeft ze dit nu ook echt nodig dus ik ga lekker veel met haar knuffelen! Ze slaapt op dit moment ook weer op mij nadat ze gedronken heeft.

3 maanden geleden

Wie zijn kindje slaapt ook wel eens ‘s nachts zonder slaapzakje?

3 maanden geleden

Reactie op Aad24

Wie zijn kindje slaapt ook wel eens ‘s nachts zonder slaapzakje?
Eerst regelmatig, maar met slaapt hij rustiger aangezien hij anders zijn hele bed doorgaat, inclusief helemaal draaien tot zijn hoofd bij het voeteneind is.

3 maanden geleden

Reactie op Aad24

Wie zijn kindje slaapt ook wel eens ‘s nachts zonder slaapzakje?
Hier vond ze het slaapzakje niks. Dus we doen nog steeds lakentje en dekentje. Gaat tot nu toe prima

3 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Eerst regelmatig, maar met slaapt hij rustiger aangezien hij anders zijn he ...
Onze zoon lijkt er onrustiger door te slapen, maar hij is ook heel bewegelijk dus een dekentje vind ik dan spannend…

3 maanden geleden

Reactie op Misjoe

Hier vond ze het slaapzakje niks. Dus we doen nog steeds lakentje en dekent ...
Onze zoon slaapt alleen zo onrustig / bewegelijk

3 maanden geleden

Reactie op Aad24

Onze zoon lijkt er onrustiger door te slapen, maar hij is ook heel bewegeli ...
Hoor goede verhalen over de lakentjes van Fedde en Kees.... Misschien is dat wat voor jouw zoontje? Omdat hier de slaapzak juist wel werkt vind ik het niet nodig, maar heb er al wel eens naar gekeken. Ik stop zijn slaapzak overigens wel in bij het matrasje, zodat hij niet kan draaien/naar boven kan kruipen.

3 maanden geleden

Reactie op Misjoe

Hier vond ze het slaapzakje niks. Dus we doen nog steeds lakentje en dekent ...
Same! Slaapzakje is hier nog geen succes.

3 maanden geleden

Zijn er meer kindjes die naar de eerste dag opvang, de volgende dag helemaal van hun doen zijn? Hij drinkt slecht, de slaapjes die hij voorheen deden lukken nu amper. Veel huilen.

3 maanden geleden

Hoeveel slaapjes hebben jullie en hoe lang? Ik lees hier: https://www.24baby.nl/baby/slapen/slaapritme-baby/ Dat m’n dochter van 16 weken 90 minuten wakkertijd heeft. Nou dat red ze echt niet. Ze is vaak een uurtje, maximaal anderhalf uur wakker. Hoe zit dat bij jullie?

3 maanden geleden

Reactie op sils

Zijn er meer kindjes die naar de eerste dag opvang, de volgende dag helemaa ...
Ja herkenbaar. M’n dochter was ook erg huilerig en schrok hele tijd wakker. Het zijn zoveel prikkels die ze krijgen. Ik vind het maar niks.. 😞

3 maanden geleden

Herkent iemand deze vlekjes? Zo ja, wat kan ik er eventueel tegen doen. Ze lijkt er geen last van te hebben

3 maanden geleden

Jeetje mina mijn zoon was echt zo’n blij ei altijd, nu 16 weken oud en - ik hoop - vol in de sprong/4 maanden slaapregressie. Zijn humeur is echt niet te genieten en slechte slaapjes. Herkenbaar rond deze periode? Ben kapot 😅

3 maanden geleden

Reactie op Carly90

Ja herkenbaar. M’n dochter was ook erg huilerig en schrok hele tijd wakker. ...
Nee ik vind t ook niks. Vind t zo zielig!

3 maanden geleden

Reactie op Samanthaaxc

Herkent iemand deze vlekjes? Zo ja, wat kan ik er eventueel tegen doen. Ze ...
Het lijkt op eczeem denk ik

3 maanden geleden

Reactie op therealkeeks

Jeetje mina mijn zoon was echt zo’n blij ei altijd, nu 16 weken oud en - ik ...
Hadden wij ook met 16 wk! Nu is hij 18,5 en weer helemaal zichzelf. Slaapjes worden met de dag weer langer. 😄👌

3 maanden geleden

Reactie op sils

Nou ze is idd een hele lieve en fijne vrouw. Dat is t echt niet. Maar dit g ...
Hoe is het afgelopen?

3 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Hoe is het afgelopen?
Heb de baby foon mee gegeven 🤓