836 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op sils

Heb de baby foon mee gegeven 🤓
Fijn! Stond ze er voor open? En fijn gevoel aan over gehouden?

3 maanden geleden

M'n meisje gaat normaal rond 1915/1930 naar bed. Maar de dag was rommelig en ze stortte om 1800 totaal in en lag om 1815 knock-out. Moet ik d'r nu eerder een droomvoeding aanbieden of juist dezelfde tijd als normaal?

3 maanden geleden

Reactie op Anietje89

M'n meisje gaat normaal rond 1915/1930 naar bed. Maar de dag was rommelig e ...
Heeft ze al haar voedingen verder wel op de "normale" tijd gehad? Zou gewoon aanhouden wat jullie gewend zijn.... Heeft ze eerder honger, dan komt ze wel.. Hier krijgt hij de laatste voeding al om 18.30 en slaapt hij van 19.00 tot 06.00, maar soms houdt hij het niet vol en krijgt hij om 18.00 al zijn flesje en slaapt hij om 18.30, komt dan alsnog meestal pas weer om 06.00. Succes!

3 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Heeft ze al haar voedingen verder wel op de "normale" tijd gehad? Zou gewoo ...
Ja alle flesjes van overdag gewoon gehad idd. Dan houd ik het normale ritme aan, hopen dat ze het pikt haha. Dank!

3 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoeveel slaapjes hebben jullie en hoe lang? Ik lees hier: https://www.24b ...
Die van ons is 18 weken, ik hou de wekkertijd in mijn achterhoofd en probeer er vooral niet overheen te gaan. Maar als hij al eerder moe wordt, leg ik hem gerust eerder op bed. Moe=moe, ze geven het goed aan vind ik, oververmoeid is een drama, dat moet je proberen te voorkomen. Misschien is ze hard bezig met nieuwe vaardigheden ontwikkelen, waardoor ze sneller moe wordt. Zou haar niet wakker houden. De wakkertijd houdt ze vanzelf wel langer vol, als ze daar aan toe is.

3 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoeveel slaapjes hebben jullie en hoe lang? Ik lees hier: https://www.24b ...
Hier 1,5 uur ook wel de max maar dat is goed toch? Dat zijn 90 min 😜 Het verschilt wel bij ons qua dagdeel, ‘s ochtends vaak sneller moe en dan na een uurtje alweer het eerste slaapje. Maar na 16.00 uur blijft ie zo weer veel langer wakker.

3 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Fijn! Stond ze er voor open? En fijn gevoel aan over gehouden?
Ja ze vond t helemaal prima. Ze gaf wel aan al 25 jaar ervaring te hebben en echt weet wat ze doet maar toch, ik ben zo gerustgesteld met een baby foon. Valt me alleen tegen hoe erg hij overprikkeld is en huilerig na zo’n dag. Gister was hij daar en heb vandaag echt een ander kind

3 maanden geleden

Reactie op therealkeeks

Hier 1,5 uur ook wel de max maar dat is goed toch? Dat zijn 90 min 😜 Het v ...
Hier ook zo! 'S ochtends echt maximaal een uurtje, daarna vaak rond de 1,5 max 2 en vanaf 16.00 gewoon tot 19.00 wakker 🙈.

3 maanden geleden

Reactie op sils

Ja ze vond t helemaal prima. Ze gaf wel aan al 25 jaar ervaring te hebben e ...
Nou, wel heel fijn dat ze het zo opgepakt heeft en jij er een fijn gevoel bij hebt!! Die van mij gaat over 2 weken wennen bij de opvang en eind augustus gaat hij op maandag naar schoonouders, dinsdag opvang en woensdag naar mijn ouders.... Zal ook wel mega overprikkeld gaan worden, hou mn hart vast.. Waarschijnlijk ook een kwestie van gewenning voor ons beide...

3 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Nou, wel heel fijn dat ze het zo opgepakt heeft en jij er een fijn gevoel b ...
Ja zou idd wel wennen zijn maar t breekt me hart zo joh. We hebben samen hard gewerkt aan een goed ritme en dat is nu helemaal weg. Zo weinig gelachen ook vandaag. Morgen word weer wat.. bah.

3 maanden geleden

Reactie op sils

Ja zou idd wel wennen zijn maar t breekt me hart zo joh. We hebben samen ha ...
🥲 Echt balen.... Hopelijk komt het snel goed! Ik ben er ook echt een beetje zenuwachtig voor...

3 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

🥲 Echt balen.... Hopelijk komt het snel goed! Ik ben er ook echt een beet ...
Ja snap ik. Heb/had ik ook. Je moet toch een stukje ineens loslaten en dat is zo moeilijk

3 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoeveel slaapjes hebben jullie en hoe lang? Ik lees hier: https://www.24b ...
Sinds kort zitten we op een wakkertijd van ong 2 uur. Maar dat ging vanzelf erg rap, ik geloof dat we 2w geleden nog op 60-70min zaten en kort erna rond 90min. Nu zitten we op ong 100-120min. Ik kijk wel naar mn kindje, als hij eerder moe is gaat hij eerder naar bed. Hier doet hij 4 slaapjes op een dag, meestal 1 lange dut (rond 1,5-2u) en dan 3 korte dutjes (tussen de 30-60min).

3 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoeveel slaapjes hebben jullie en hoe lang? Ik lees hier: https://www.24b ...
4 maanden. 3 dutjes Ochtenddutje 08:30/09:30 Middagdutje 11:30/14:00 Eind middagdutje 16:00/16:45 Dan om 18:45 naar bed tot 07:00 smorgens. Hou een wakkertijd van max 2 uur aan dan is ze het wel echt zat.

3 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoeveel slaapjes hebben jullie en hoe lang? Ik lees hier: https://www.24b ...
Hier slaapt ze na ongeveer 1,5 uur weer. Gisteren slaapjes van: 8:00 tot 8:50 10:20 tot 13:30 15:10 tot 17:15 19:30 nacht in gegaan

3 maanden geleden

Ik dacht dat sprong 4 wel zou meevallen, niet dus 😂 zoooveel huilen kan dr niet meer neerleggen en ze is enorm schrikkerig voor alles waardoor ze dus nog vaker huilt.. tandjes komen volgens mij ook nog door dus dat betekent nog meer huilen en ze knijpt zichzelf steeds over dr hele mondje.. erg zielig en vermoeiend. Hoe gaat het bij jullie met de 4e sprong?

3 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Ik dacht dat sprong 4 wel zou meevallen, niet dus 😂 zoooveel huilen kan dr ...
Ik heb dit ook! Enorm chagrijnig en huilerig, superkorte slaapjes waardoor hij ook sneller weer de borst krijgt dus drinkt veel meer dan normaal. Vandaag al een week zo.. had vanmiddag zelf tranen in mijn ogen (heb er ook nog een 2 jarige naast lopen) omdat ik zo kapot ben en dat gehuil niet gewend ben. Ben gewoon moe 🥲

3 maanden geleden

Mijn baby wil overdag absoluut niet in het bedje slapen. Op zich geen ramp maar heb ook nog een 2 jarige die nogal luid is waardoor in de box of op schoot slapen ook niet echt lukt. Kind is dus heel moe. Hoe doen andere mama’s met meerdere kindjes dit?

3 maanden geleden

Zucht ieder slaapje is een gevecht hij is doodmoe maar gilt het uit. Sta er elke keer een half uurtje naast. En vervolgens is hij na een half uurtje weer wakker

3 maanden geleden

Onze dochter is 16 weken en sinds n tijdje huilt ze veel en wil ze niet slapen als alleen mijn vriend met haar thuis is. Als ik thuis ben is er geen probleem is ze vrolijk en slaapt ze super goed. Zou het kunnen dat ze merkt dat ik dan weg ben? Zouden ze dat op deze leeftijd al door hebben?