841 Reacties

2 maanden geleden

Iemand tips voor de dutjes? Op de opvang slaapt onze kleine regelmatig 1,5 tot 2,5 uur maar hier duren de dutjes overdag maximaal 45 min, met af en toe een uitschieter van een uur als hij op ons slaapt of we gewoon geluk hebben (zo’n 1-2x per week). Bij ons slaap hij in de box of in de co-sleeper op onze slaapkamer. Op de opvang slaapt hij juist slecht in een bedje maar kan hij dus dutjes van 2 uur doen in de wipstoel terwijl de peuters er omheen rennen.. thuis in de wipper werkt niet (maar ik heb ook geen peuters in huis). Hoe leren jullie je kleintjes om de slaapcycli te koppelen?

2 maanden geleden

Reactie op demi_93

Iemand tips voor de dutjes? Op de opvang slaapt onze kleine regelmatig 1,5 ...
Bij mijn oudste dochter werkte een witte ruis apparaat heel goed. Bij mijn jongste werkt dat helemaal niet. Dus misschien dat je dat kan proberen? En mijn jongste kan ik wiegen als hij na 3 kwartier slapen wakker wordt. Dan pakt hij soms een extra 3 kwartier om te slapen. Maar ook lang niet altijd hoor.

2 maanden geleden

Geen vraag maar tipje: bij Kruidvat is deze fantastische pinguïn te koop, wiebelt als je 'm aanraakt en er zitten een soort belletjes in. Heerlijk sensorisch speelgoed! Hij is wel hard, er staat op v.a. 6 maanden.

2 maanden geleden

Meer lange baby's die bijna niet meer in de ligbak van de kinderwagen passen? Ze is net een week 5 maanden dus vind echt nog te vroeg om de kinderwagen om te bouwen.

2 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Meer lange baby's die bijna niet meer in de ligbak van de kinderwagen passe ...
Jaa hier ook.. ze vindt het ook echt niet meer leuk om er in te liggen. Dacht er vandaag ook over om om te bouwen maar vind het idd ook nog wel erg vroeg.. mijn dochter is ook 5 maanden

2 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Meer lange baby's die bijna niet meer in de ligbak van de kinderwagen passe ...
Yes hier ook, zoontje 5 maanden en kan bijna echt niet meer 🙈 hij vindt het allemaal prima maar het ziet er niet uit zo’n lang kind in die kleine bak 😂 volgende week ga ik kijken hoe het gaat in het vervolgzitje - ligstand uiteraard

2 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Meer lange baby's die bijna niet meer in de ligbak van de kinderwagen passe ...
Mijn zoon gaat al in de kinderwagen op de lig stand of op de laagste zitstand. Hij vind dit heerlijk! Ook ligt hij vaak op zn buik door het gaas heen te kijken. Dit is veel beter dan zo'n klein bakje.

2 maanden geleden

Reactie op Fynania

Mijn zoon gaat al in de kinderwagen op de lig stand of op de laagste zitsta ...
Ze wilt hier inderdaad ook altijd op dr buikje door het gaas kijken haha. Dan trekt ze dr beentjes op dus past het ook weer een beetje.

2 maanden geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Wat doen jullie tegen schrale wangetjes en droog huidje?
Pure wolver of Shea butter van baby natural store

2 maanden geleden

Wat is dit ineens joh?! M’n dochter ligt onder de Fedde en Kees laken en vannacht draait ze ineens elke keer bij het wakker worden voor voeding. Hoe dan?!

2 maanden geleden

Bij meerdere waarbij eenkennigheid nu opspeelt? Mn dochter is morgen 5 maanden en lacht weinig meer naar papa.. opa en oma zijn eng en direct huilen als iemand anders haar pakt.. 🙈

2 maanden geleden

Hoe doen jullie het op vakantie met een baby die niet kan zitten? We hebben wel een Deryan grondbox maar is ook zo ongezellig als ze niet aan tafel erbij kan zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoe doen jullie het op vakantie met een baby die niet kan zitten? We hebb ...
Wij hebben de deryan box niet gebruikt. Ze lag in de wagenbak, dan kon ze ons zien als we aan tafel zaten of ze zat er gewoon op schoot bij. Af en toe legde ik haar op een matje + handdoek op de grond zodat ze wat meer ruimte had om te oefenen met rollen.

2 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoe doen jullie het op vakantie met een baby die niet kan zitten? We hebb ...
Wipstoel op tafel doen we hier af en toe 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Deesje97

Bij meerdere waarbij eenkennigheid nu opspeelt? Mn dochter is morgen 5 maan ...
Hier sinds 4,5 maand steeds even de kat uit de boom kijken. Als ik hem te snel aan iemand geef na zijn bedje of als iemand binnen komt is het huilen, als hij even gewend is gaat het goed. Gelukkig (nog) niet naar papa/ mama.

2 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoe doen jullie het op vakantie met een baby die niet kan zitten? We hebb ...
Gewoon in de wipper op de grond. Maar wij aten dan eigenlijk ook pas als ze sliep of als ze nog wel wakker was maar energie genoeg om zelf te spelen.

2 maanden geleden

Reactie op Sproet

Gewoon in de wipper op de grond. Maar wij aten dan eigenlijk ook pas als ze ...
Wij ook inderdaad. Nog even gedacht om de Stokke mee te nemen, maar wipstoeltje is handzamer.

2 maanden geleden

Kan ik deze pasta ook gebruiken als witte pasta voor babyhapjes? Uiteraard gekookt en gepureerd.

2 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Kan ik deze pasta ook gebruiken als witte pasta voor babyhapjes? Uiteraard ...
Ik zou niet weten waarom niet?

2 maanden geleden

Reactie op Kleine Kameleon

Ik zou niet weten waarom niet?
Ik hen ook geen idee 🤣. Maar alles is nog zo nieuw voor me, dus dat maakt me soms een beetje onzeker hahaha! Thanks in ieder geval 👍