841 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Cherylx58

Ik hen ook geen idee 🤣. Maar alles is nog zo nieuw voor me, dus dat maakt ...
Ik snap het. Maar het is gewoon "witte" pasta volgens mij.

2 maanden geleden

Zijn er meer die nog naar Mallorca gaan?🥺

2 maanden geleden

Reactie op Carly90

Hoe doen jullie het op vakantie met een baby die niet kan zitten? We hebb ...
Ik had ook wipstoel mee. Werkte fantastisch! Aanrader! Of voor een schijntje één op marktplaats kopen of je eigen gewoon meenemen. 😘

2 maanden geleden

Reactie op sils

Zijn er meer die nog naar Mallorca gaan?🥺
Wij gaan naar Blanes komende dinsdag! 🙌🏼

2 maanden geleden

Reactie op sils

Zijn er meer die nog naar Mallorca gaan?🥺
Jazeker in september

2 maanden geleden

Zouden jullie de olvarit fijne granen voor pap aan durven te geven met 5½ maand? Er staat op de verpakking 6+, maar zou dit liever geven dan rijstebloem door die stof die daarin kan zitten

2 maanden geleden

Reactie op kusRens

Jazeker in september
Misschien gekke vraag maar durf je t aan met alle toestanden van afgelopen week?

2 maanden geleden

Reactie op MvT19

Zouden jullie de olvarit fijne granen voor pap aan durven te geven met 5½ m ...
Ligt er aan wat je kindje al krijgt, ik zou vezels rustig opbouwen maar als je kindje al brood eet dan zou ik het wel aandurven. Zelf geef ik nog niks omdat we rapley doen dus pas na 6 maanden beginnen maar met pap bouw ik dat ook rustig op ivm de darmpjes

2 maanden geleden

Reactie op sils

Misschien gekke vraag maar durf je t aan met alle toestanden van afgelopen ...
Die storm? Of welke toestanden waren er nog meer dan?

2 maanden geleden

Reactie op Mamaof1

Ligt er aan wat je kindje al krijgt, ik zou vezels rustig opbouwen maar als ...
Ja dan wacht ik beter nog even. Ze krijgt wel groente/fruit, maar haar darmen zijn ook echt nog aan het wennen daaraan.

2 maanden geleden

Reactie op kusRens

Die storm? Of welke toestanden waren er nog meer dan?
Ja die storm. Vooral al die reizigers die dagen lang vast zaten op het vliegveld.

2 maanden geleden

Reactie op sils

Ja die storm. Vooral al die reizigers die dagen lang vast zaten op het vlie ...
Oh vriendin van mij was er en die heeft erg weinig meegekregen van die storm en is gisteren veilig thuis gekomen. Als jij terug vliegt is het vast allemaal weer voorbij de hele ellende.

2 maanden geleden

Reactie op kusRens

Oh vriendin van mij was er en die heeft erg weinig meegekregen van die stor ...
Oh fijn om te horen dat het allemaal mee viel. Dat stelt me iets meer gerust

één maand geleden

Iemand waarbij de baby beter slaapt op de opvang dan thuis? Daar kan hij zelf in slaap vallen in de wipstoel en zo 1,5 uur slapen. Thuis ben ik soms 20 min aan het wiegen voor een dutje van 45 min. Langer is hier eerder een uitzondering terwijl hij op de opvang zeker elke dag een dutje van langer dan een uur doet. Zou dat komen door de vele prikkels? Is het thuis te stil? Iemand een idee hoe ik het thuis ook voor elkaar ga krijgen 😅

één maand geleden

Reactie op demi_93

Iemand waarbij de baby beter slaapt op de opvang dan thuis? Daar kan hij ze ...
Ja mijn dochter ook.. ze slaapt rustig 3 uur achter elkaar bij de opvang. En thuis is het max 1,5 uur en laatste dagen hooguit 30 minuten. Morgen mag ze weer en dan hoop ik dat ze wat slaap inhaalt haha. Ik denk ook door de hoeveelheid prikkels..

één maand geleden

We hebben hier het eerste snotneusje/verstopte neus. Helaas icm de 5 mnd vaccinatie. Hebben jullie nog advies hoe we vooral de verstopte neus kunnen verlichten? We hebben zoutoplossing en een neuszuigertje, maar hij begint zich nu al te verzetten als we ermee aankomen.

één maand geleden

Reactie op HopPaardjeHop

We hebben hier het eerste snotneusje/verstopte neus. Helaas icm de 5 mnd va ...
Luuf ergens opsmeren kan ook helpen met ademen. Dat is de kindervariant van vaporub.

één maand geleden

Reactie op LadyGrey

Luuf ergens opsmeren kan ook helpen met ademen. Dat is de kindervariant van ...
Luuf mag volgens mij pas vanaf 6 maanden

één maand geleden

Reactie op rianne123456

Luuf mag volgens mij pas vanaf 6 maanden
Oh dat weet ik niet meer, mijn oudste is nu al bijna 3 jaar en gebruiken we het weleens bij. En bij de baby nog niet nodig gehad. Maar zelf had ik het volgens mij weleens aan de binnenkant van een kledingstuk gesmeerd ipv op de huid bij mijn oudste en dan op het begin meer in de buurt van de benen en voeten ipv op de rug of borst.

één maand geleden

Reactie op HopPaardjeHop

We hebben hier het eerste snotneusje/verstopte neus. Helaas icm de 5 mnd va ...
Stomen in de badkamer kan helpen het slijm wat los te laten.