841 Reacties

één maand geleden

Reactie op HopPaardjeHop

We hebben hier het eerste snotneusje/verstopte neus. Helaas icm de 5 mnd va ...
Bij ons helpt neusspray Calendula van de Etos als een tierelier. Binnen 5 minuten moet hij ervan niezen en komt de snot naar buiten en vervolgens gebruiken we de neuszuiger (forceren idd..). Helpt wel echt!

één maand geleden

Bedankt voor de tips!

één maand geleden

Mijn zoontje van bijna 5 maanden doet nog steeds bijna elke dag 5 dutjes van 30-45 minuten. Wanneer worden de dutjes minder en langer?

één maand geleden

Reactie op Elfberry

Mijn zoontje van bijna 5 maanden doet nog steeds bijna elke dag 5 dutjes va ...
Oh dat is veel, denk ik? Die van ons doet nu een ochtendslaapje en middagslaapje en dan nog een powernap rond het koken/avondeten. Zelfde leeftijd. Maargoed, als je kindje hier lekker op gaat en ‘s nachts niet wakker ligt dan prima toch? :)

één maand geleden

Hoe zorg je ervoor dat het t shirt onder ern salopette (tuinbroekje) niet steeds omhoog kruipt? Is dat een lift hack voor?

één maand geleden

Reactie op Mellys1991

Hoe zorg je ervoor dat het t shirt onder ern salopette (tuinbroekje) niet s ...
Een korte mouwen romper eronder ipv t shirt?

één maand geleden

Reactie op srmvj

Een korte mouwen romper eronder ipv t shirt?
Heb er een t shirtje onder wat bij het saloppetje hoort dus dan vind ik het leuk als die eronder zit. Ze heeft nu een romper met spaghettibandjes aan, dat shirtje en dan dat saloppetje. Misschien de romper eronderuit zodat het minder kruipt?

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Oh dat is veel, denk ik? Die van ons doet nu een ochtendslaapje en middagsl ...
Hoelang zijn de ochtend en middag slaapjes?

één maand geleden

Reactie op babywisj2

Hoelang zijn de ochtend en middag slaapjes?
Meestal beide wel zo’n 1,5 uur. Als hij niet in een sprong of slaapregressie of tanden krijgen periode zit zoals nu 😂

één maand geleden

Reactie op Elfberry

Mijn zoontje van bijna 5 maanden doet nog steeds bijna elke dag 5 dutjes va ...
Hier verschilt het. Maar meestal ‘s morgens 45min. Dan einde ochtend 45min-1,5uur. En derde dutje is meestal 1,5 uur, hoewel het soms ook 45min is. Ze gaat nu afhankelijk van haar laatste dut tussen 18.15-19.00u naar bed. Krijgt overigens rond 23.00/23.30u nog laatste fles.

één maand geleden

Reactie op Elfberry

Mijn zoontje van bijna 5 maanden doet nog steeds bijna elke dag 5 dutjes va ...
Ligt echt per kind. Bij de oudste was dit geloof ik rond 6-7mnd. Hoe lang is de wakker tijd en hoe laat gaat hij de nacht in (diepe slaap)?

één maand geleden

Reactie op estelerr_

Ligt echt per kind. Bij de oudste was dit geloof ik rond 6-7mnd. Hoe lang i ...
Hij gaat idealiter half 8 naar bed en sochtens er half 7 weer uit. Dan dus 5 dutjes maar die worden wel steeds korter. Nu vaker een halfuur dan 3 kwartier. Ik pprobeer zijn dutjes te verminderen naar 4 per dag, maar hij is het er niet mee eens en is erg moe.

één maand geleden

Zijn er meer mensen van wie de baby soms 4 uur lang wakker blijft? Meestal doet ze dit voor het slapen maar vandaag voor het namiddagdutje😅 ze is verder niet chagrijnig maar ik krijg haar dan echt niet in slaap, wat ik ook probeer.. (bijna 5 maanden)

één maand geleden

Reactie op Ebru1993

Zijn er meer mensen van wie de baby soms 4 uur lang wakker blijft? Meestal ...
Jepp ik heb precies hetzelfde😅

één maand geleden

Iemand al begonnen met brood geven? 😊

één maand geleden

Reactie op HopPaardjeHop

We hebben hier het eerste snotneusje/verstopte neus. Helaas icm de 5 mnd va ...
Probeer de neusspuit voor baby’s.

één maand geleden

Reactie op sils

Iemand al begonnen met brood geven? 😊
Gister een broodkorstje gegeven om lekker op te sabbelen.

één maand geleden

Reactie op Emm03

Gister een broodkorstje gegeven om lekker op te sabbelen.
Was het een succes ?😊

één maand geleden

Reactie op sils

Was het een succes ?😊
Jazeker. Ze vond het heerlijk. Ze heeft er lekker op zitten soppen en er echt daadwerkelijk maar een klein stukje van opgegeten.

één maand geleden

Gisteren is de kleine meid (24w) voor het eerst een ochtendje gaan wennen bij de gastouder. Vandaag alleen maar mopperen, huilen zonder aanleiding enz. Is dit een soort verwerking van het ochtendje? Gisteren kwam ze in de avond ook moeizaam in slaap. Heeft iemand tips mocht het een bekend iets zijn na een 1e wenochtend?