842 Reacties

één maand geleden

Reactie op Elfberry

Mijn zoontje van bijna 5 maanden doet nog steeds bijna elke dag 5 dutjes va ...
Hier zitten we inderdaad ook nog op 4 dutjes van meestal een half uur per dag, 1 wat langere maar de andere 3 stipt na 28 min wakker en dan ook niet meer in slaap te krijgen 🤷🏻‍♀️ hopelijk verandert dit vanzelf

één maand geleden

Reactie op Jess365

Hier zitten we inderdaad ook nog op 4 dutjes van meestal een half uur per d ...
Hier ook 4 dutjes van 25-35min al vanaf 2 maanden doet ze dit S’nachts slaapt ze wel 10-12 uur

één maand geleden

Reactie op Jess365

Hier zitten we inderdaad ook nog op 4 dutjes van meestal een half uur per d ...
Gelukkig ben ik dan niet de enige. Hopelijk snel wat langer 🙏

één maand geleden

Mijn dochter vind het nooit leuk om lang in de auto te zitten. 10 minuten is vaak het maximale, daarna is het alleen maar krijsen. Ze valt ook niet in slaap soms als we iets veder rijden gaat het wel een half uur door. Voeden, luier er naast zitten niet helpt. Heeft iemand tips?

één maand geleden

Reactie op Niekiepm

Mijn dochter vind het nooit leuk om lang in de auto te zitten. 10 minuten i ...
Mijn kind hield niet eens 5 min vol tegenwoordig gaat het beter ik doe: - een plastic zak wat veel geluid maakt voor zijn voeten vast maken , zodat die daar tegen aan kan schoppen. - en voed en verschoon hem en zet hem in de auto als het zijn slaaptijd is. - ik zet dit nummer op, HET helpt😅 - the happy song - imogen heap. Me kind is gelijk stil 🤪en meezingen Succes

één maand geleden

Reactie op Niekiepm

Mijn dochter vind het nooit leuk om lang in de auto te zitten. 10 minuten i ...
En luier niet te strak doen en losse luchtige kleren aan doen. En misschien een autostoel hoes kopen.

één maand geleden

Reactie op S-mama

Mijn kind hield niet eens 5 min vol tegenwoordig gaat het beter ik doe: - ...
The happy song is voor bijna alles de oplossing 😂😂

één maand geleden

Reactie op S-mama

Mijn kind hield niet eens 5 min vol tegenwoordig gaat het beter ik doe: - ...
Bedankt voor je reactie! Ik had nog niet van de happy song gehoord 😂 Ik ga het morgen proberen

één maand geleden

Zoontje is ruim 5 maanden en slaapt vanavond voor het eerst op zijn eigen kamer (overdag slaapt hij hier al heel lang maar s nachts normaal in de cosleeper naast ons bed). Hij kan al goed rollen en slaapt nu op zijn zij. Toch vind ik het HEEL spannend merk ik. Straks beland hij met zijn gezicht in het matras en blijft hij zo liggen??? Hoe denken anderen hierover? Stel ik me aan? 😅

één maand geleden

Reactie op Papaya

Zoontje is ruim 5 maanden en slaapt vanavond voor het eerst op zijn eigen k ...
Oh man de eerste nachten dat m'n zoontje draaide heb ik onwijs slecht geslapen. Hij, daarintegen, als een roosje. Geen tips, ik heb er echt aan moeten wennen. Heb je een babyfoon met camera? Dat vond ik wel fijn. En had het geluid op z'n hardst staan. Mijn zoontje is sterk in zijn nekje dus tilde zelf zijn hoofdje op en draaide wat, en wanneer hij niet terug kon draaien liet hij zichzelf goed horen. Succes!

één maand geleden

Reactie op kusRens

Oh man de eerste nachten dat m'n zoontje draaide heb ik onwijs slecht gesla ...
Ja vreselijk hè! De oudste deed die ook maar die was volgens mij ietsje ouder toen hij naar zijn eigen kamer ging. Maar ik heb het idee dat de jongste wakker van ons word want zodra wij naar bed gaan begint de onrust. Vandaar dat we het even wikke. Proberen zo. Ja we hebben babyfoon met camera. Heb ik speciaal gekocht voor de jongste omdat ik het met hem allemaal een stuk spannender vind om de een of andere reden 😂 Heb idd geluid hard en ik hou ook de deuren open. Vind het echt spannend! En tegelijkertijd ben ik dood op door alle slechte nachten dus ik hoop ook op een betere nacht b

één maand geleden

Reactie op Papaya

Ja vreselijk hè! De oudste deed die ook maar die was volgens mij ietsje oud ...
Heeft bij mij echt wel even geduurd voordat ik beter sliep hoor. Mijn zoontje slaapt nu zoveel beter nu hij op zijn buik kan liggen maar mennnnnn wat heb ik vaak de camera nagekeken of hem terug op zijn rug gelegd (draaide weer op z'n buik nog voordat ik in bed lag). Vond t onwijs spannend. Nu tikt hij in de nacht elk hoekje van z'n bed aan en wij slapen ook heerlijk. Succes! Hopelijk gaat het jullie rust geven.

één maand geleden

Reactie op Papaya

Zoontje is ruim 5 maanden en slaapt vanavond voor het eerst op zijn eigen k ...
Hahaha. Die van mij is als ik het mij goed herinner op dezelfde dag geboren als de jouwe. Wij hebben hem met 6 weken op zijn kamertje gelegd. En nu slaapt ie idd wel eens op zijn buik maar vooral op zijn zij. Ik denk dat ze oud genoeg zijn om hard te gaan brullen wanneer ze niet comfortabel liggen! Komt goed.

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Hahaha. Die van mij is als ik het mij goed herinner op dezelfde dag geboren ...
En ik heb idd ook beide deuren open en babyfoon op mijn tel met camera

één maand geleden

Reactie op Papaya

Zoontje is ruim 5 maanden en slaapt vanavond voor het eerst op zijn eigen k ...
Oh herkenbaar! Omdat mijn zoontje nog niet zelf terug kan draaien en kei hard gaat huilen als die op z’n buik beland, ligt die nu nog in de co sleeper. Meer omdat ik anders continu bij het op de buik draaien, naar z’n kamertje moet. Want zodra ik hem terug draait, draait hij net zo hard weer op de buik

één maand geleden

Reactie op Papaya

Zoontje is ruim 5 maanden en slaapt vanavond voor het eerst op zijn eigen k ...
Waarom slaapt hij op z’n eigen kamer vanavond? Als je t spannend vind kan dit ook nog wachten toch?

één maand geleden

Reactie op Imkebb

Waarom slaapt hij op z’n eigen kamer vanavond? Als je t spannend vind kan d ...
Ja klopt maar ik heb het idee dat hij wakker wordt van ons… zodra wij op bed gaan wordt hij zooo onrustig en is hij ineens om de haverklap wakker.

één maand geleden

Reactie op Papaya

Ja klopt maar ik heb het idee dat hij wakker wordt van ons… zodra wij op be ...
Hoe was het gegaan?

één maand geleden

Zijn hier meer moeders die hun kind niet naar een kdv durven te brengen? Mijn zoontje is nu 5 maanden. Tijdens de zwangerschap ben ik mijn baan verloren maar ik ben nu weer aan de slag als zzper. Mijn vriend werkt 3 dagen per week en staat open voor kdv maar ik zie het echt niet zitten… ik ben bang dat ze mijn kindje iets aan doen. Ook ben ik heel erg bang voor pedo’s. Ik weet dat dit geen reeele angsten zijn maar ik ben niet de enige toch?

één maand geleden

Reactie op Anoniem010

Zijn hier meer moeders die hun kind niet naar een kdv durven te brengen? Mi ...
Nee hoor, je bent niet de enige. Snap je gevoel heel erg. En het is heel naar om de zorg van je kindje uit handen te geven. Ik had (en heb) daar ook veel moeite mee. Voordeel van de opvang is dat ze veel leren van andere kindjes en ook de sociale omgang, maar das ook wel het enige 😆 Vooral doen wat goed voelt voor jou. Keerzijde van geen opvang is wel dat bijvoorbeeld je kindje minder goed om kan gaan met prikkels en andere kindjes. M’n nichtje heeft dat, maar dat kan ook aan haar persoonlijk liggen.