845 Reacties

één maand geleden

Reactie op ier1991!

❓Heeft iemand DE tip❓: Ik wil van de kleine zo min mogelijk wasgoed in de ...
Eventjes wat over zichzelf wrijven of bijvoorbeeld ruw wat opfrotten of iets wil wel eens helpen

één maand geleden

Reactie op Cherylx58

Mijn kind heeft nog geen tandjes, hij eet wel al behoorlijk veel vaste voed ...
Nee je hoeft er pas mee te beginnen als ze tanden hebben. Mijn oudste had zijn eerste tand pas met 13/14 maanden, dus begonnen toen pas met poetsen.

één maand geleden

Reactie op Carly90

Nee joh, geen tandjes is ook niet tandenpoetsen. Mijn dochter heeft net 2 t ...
Zou ik wel aanraden hoor!

één maand geleden

Pfff ik vind slaap trainen zo ontzettend zwaar! Eerst wiegde ik hem altijd. Nu liggen we samen in mijn bed en zing ik tot hij slaapt en leg ik hem over. Maar ik wil dat hij zelf in slaap valt, net zoals bij de gastouder. Laten huilen kan maar heel even want daarna krijgt hij paniek en word het krijsen en is hij nat van het zweet. Erbij zitten heeft ook geen zin. Terug komen om even te sussen ook niet.. ik ben radeloos. Zijn er nog tips die ik mis

één maand geleden

Reactie op sils

Pfff ik vind slaap trainen zo ontzettend zwaar! Eerst wiegde ik hem altijd. ...
Bij ons heeft een knuffeltje Erg geholpen. Eerst zelf een paar dagen mee geslapen en daarna gegeven in bed. Zelf er naast gaan zitten en zachtjes zingen of zee geluiden aan. Mijn dochtertje vond het heerlijk om nog even te friemelen en te bijten op der knuffel en valt dan binnen 5 minuten in slaap. Soms nog een keer beetje mopperen, maar geen paniek en krijsen meer. De tip kan echt een heel klein iets zijn waardoor het in eens toch kan lukken. Succes met de zoektocht in ieder geval

één maand geleden

Reactie op Emm03

Bij ons heeft een knuffeltje Erg geholpen. Eerst zelf een paar dagen mee ge ...
Bedankt voor de tip! Ga het dan toch maar eens met z’n knuffel proberen. Hebben hier wel standaard witte ruis aan 😊

één maand geleden

Reactie op sils

Bedankt voor de tip! Ga het dan toch maar eens met z’n knuffel proberen. He ...
Bij ons was het knuffeltje ook de key! Even een tijdje wennen maar hij slaapt nu perfect, valt zelfstandig in slaap met zijn knuffeltje en als hij wakker wordt pakt hij m zelf, even kroelen/bijten/sabbelen en hij slaapt weer verder 🥰

één maand geleden

Wiens baby is ook al oke met 2 dutjes ipv 3? Mijn zoon is nu net 6 maanden maar kan al zo’n beetje de helft van de week prima met 2 dutjes op een dag. ‘s Ochtends een dut en ‘s middags een dut van beide ong 1,5 uur. En dan om 19.00 de laatste borst en dan naar bed. Het is net hoe het uitkomt hoor, als hij overdag slecht heeft geslapen dan doet hij nog wel die 3e powernap rond 17.00 maar vaak kan het dus zonder. Leek mij wat vroeg, zijn er anderen die dit ook al hebben?

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Wiens baby is ook al oke met 2 dutjes ipv 3? Mijn zoon is nu net 6 maanden ...
Ja mijn meiden hebben precies ook dit! :)

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Wiens baby is ook al oke met 2 dutjes ipv 3? Mijn zoon is nu net 6 maanden ...
Hier ook! En de ene dag heeft hij hem wel nodig, en de andere dag niet. Maar meeste van de tijd niet, en als hij wel slaapt is het een powernap van een kwartier.

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Wiens baby is ook al oke met 2 dutjes ipv 3? Mijn zoon is nu net 6 maanden ...
Bij ons ligt het er ook aan hoe we uit komen. Vaak nog wel 3 dutjes, maar ook weleens 2.

één maand geleden

2 vragen aan jullie: Tips voor een baby dat bang is/ echt niet graag in bad gaat? ( hij schreeuwt en huilt moord en brand in het water 😔 ) Tips voor een flessenweigeraar? ( heb al een andere fles, andere speen en tussen de voedingen door oefenen geprobeerd) Hij krijgt bv dus is nooit afhankelijk geweest van de fles. Hij heeft het wel gekund maar is nu in 1 keer weer dus fles af...

één maand geleden

Reactie op Jessie1998

2 vragen aan jullie: Tips voor een baby dat bang is/ echt niet graag in bad ...
Tip voor het badderen, neem hem mee onder de douche. Bij ons gaat de kleine vaak met mn man mee. Hij houdt haar stevig vast en ik sop dr in. Badje vinden we vaak zon gedoe.

één maand geleden

Reactie op Jessie1998

2 vragen aan jullie: Tips voor een baby dat bang is/ echt niet graag in bad ...
Wij douchen altijd met ze maar misschien baby in een hydrofiele doek doen en daarmee in het bad doen?

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Wiens baby is ook al oke met 2 dutjes ipv 3? Mijn zoon is nu net 6 maanden ...
Wat zijn bij jou vaak de tijden van de dutjes?

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Wiens baby is ook al oke met 2 dutjes ipv 3? Mijn zoon is nu net 6 maanden ...
Wij zitten ook in de overgang naar 2 lange dutjes. Het hangt er wel vanaf hoe vroeg onze dag begint. Als dit voor 7 uur sochtends is dan is er vaak nog wel een derde dutje. Mijn oudste dochter was met 5 maanden al over naar twee dutjes. Dit was vaak 2x 2 uur.

één maand geleden

Reactie op therealkeeks

Wiens baby is ook al oke met 2 dutjes ipv 3? Mijn zoon is nu net 6 maanden ...
Ja ons meisje van 24 weken begint ook te schuiven naar 2 (langere) slaapjes. Soms leggen we d'r om 5 uur nog even weg voor 30-45 min maar dat verstoort meeega d'r avond. Dan slaapt ze pas om 2100 uur weer. Dus meestal rekken wij na d'r laatste slaapje tot 1900 en dan lekker doorpakken tot 730 :)

één maand geleden

Reactie op Stefanie14-02

Welk maatje zit jullie kindje ? Ons zoontje is van 19 maart weegt nu 8 kilo ...
Ons zoontje is vandaag 6 maanden en zit in 62/68. Hij weegt 7,1kg en is 66cm!

één maand geleden

Zijn er meer kindjes die random last hebben van een trillende kin? Dat echt de kaak trilt, zoals je doet als je het bijvoorbeeld heel koud hebt

één maand geleden

Reactie op sils

Zijn er meer kindjes die random last hebben van een trillende kin? Dat echt ...
Hier soms als ze net wakker is. Denk dan nog soort slaperig of wel beetje koud net uit dr slaapzakje.