845 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op Mar2033

HELP: mijn man heeft eind vd middag aan ons zoontje van 6 maanden een knijp ...
Handig om te weten: hij was dus al open

22 dagen geleden

Reactie op Mar2033

HELP: mijn man heeft eind vd middag aan ons zoontje van 6 maanden een knijp ...
Merk je vanzelf wel dan. Volgens mij begint voedselvergiftiging binnen 8 uur, dus even in de gaten houden dan. Het is afwachten.

22 dagen geleden

Overdag gebruik ik Etos luiers en voor de nacht Pampers (omdat etos dan niet voldoet). Mijn zoontje is een rug-zij-buik slaper (kortom: draait alle kanten op), grootste deel van de nacht op de buik. Nu lekt hij af en toe door met die pampers maat 4. Er zit zo een mooi randje aan de achterkant, maar ons probleem met doorlekken is juist aan de voorkant! Iemand de tip? Luier verkeerd om was totaal geen succes, direct alles nat 😅😅.

22 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Overdag gebruik ik Etos luiers en voor de nacht Pampers (omdat etos dan nie ...
Ik zag voorbij komen eerst gewone luier en daar overheen een grotere maat luierbroekje.. ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar hier is de luier iedere ochtend aan de voorkant doorgelekt..

22 dagen geleden

Reactie op Stefanie14-02

Hoeveel setjes kleren kopen jullie ? Hier heeft kleine man ineens een groei ...
Wij hebben bij mijn oudste zoon al best wel veel tweedehands binnen de familie gehad en ook nog wel wat zelf gekocht. Dus ik koop alleen omdat ik het leuk vind en soms wel iets dat nodig is zoals een broek. Mijn baby nu heeft dus bijna geen nieuwe dingen aan. Wat ik nog van de oudste wist is dat ik vaak maten oversloeg en dan meer van een grotere maat kocht. Dus ik had niet zoveel maat 80, maar kocht na maat 74 eigenlijk vooral veel maat 86, omdat dit ook paste en dan kon hij er langer mee doen. Hoeveelheid setjes weet ik niet, het word van die maten wel meer dan de kleine maten bij ons, maar dat is dus ook omdat we een gedeelte tweedehands hebben en ik soms nog wel wat koop omdat ik het zelf leuk vind.

22 dagen geleden

Reactie op Deesje97

Ik zag voorbij komen eerst gewone luier en daar overheen een grotere maat l ...
Ja, dat heb ik ook een aantal keer gelezen. Toch wil ik eigenlijk niet aan de dubbele luiers. Het lijkt me voor die kleine niet prettig, twee luiers over elkaar, die luiers zijn al zo dik... Ik hoop dat er nog iets is wat ik nog niet weet 🙈.

22 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Overdag gebruik ik Etos luiers en voor de nacht Pampers (omdat etos dan nie ...
Je zou voor wasbaar kunnen gaan. Zeker met wolbroekjes is dat voor buikslapers vaak een succes

22 dagen geleden

Reactie op LadyGrey

Wij hebben bij mijn oudste zoon al best wel veel tweedehands binnen de fami ...
Ik twijfel straks ook om 80 te kopen. Het gaat zo snel allemaal nu 6 maanden en al 4 maten gehad

21 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Overdag gebruik ik Etos luiers en voor de nacht Pampers (omdat etos dan nie ...
Wij zweren bij de luiers van Bon Bebe (o.a. plus) voor de nacht! Hier ook een buikslaper en nog geen 1 keer doorgelekt met deze luiers, gewoon normale maat als die we ook van de Etos gebruik voor overdag!

21 dagen geleden

Reactie op Laarrriiiissa

Wij zweren bij de luiers van Bon Bebe (o.a. plus) voor de nacht! Hier ook e ...
Wat goed! Die ga ik proberen. 🤞

21 dagen geleden

Het is nu al zoooo koud op de kamer van mijn zoontje... Bij jullie ook? Denk dat we binnenkort maar moeten gaan bijverwarmen..

21 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Het is nu al zoooo koud op de kamer van mijn zoontje... Bij jullie ook? Den ...
Doen we al een tijdje, maar goed. Hebben ook energielabel G 🤣

21 dagen geleden

Reactie op jolijn1608

Doen we al een tijdje, maar goed. Hebben ook energielabel G 🤣
Haha ja, hier red ik het nu nog net met pyjama, dikke slaapzak en dekentje, maar als dat nu al zo is.... Hoe kom je dan de winter door he 🤣😅. Morgen de verwarming maar aan..

20 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Het is nu al zoooo koud op de kamer van mijn zoontje... Bij jullie ook? Den ...
Ja qua gevoel wel koud, 19-20c op de baby kamer en rest van het huis. Ik heb zelf ook al een trui aan binnen 😛 Heb dan ook al de winterslaapzak aan. Gisteren met een korte mouwen rompertje, voetjes voelden beetje koud net als de handjes vanochtend, dus vanavond misschien dan toch nog een dun broekje erbij

19 dagen geleden

M’n dochter is nu 5 uur wakker en slaapt net pas op de opvang. Persoonlijk vind ik dit echt een veel te lange wakkertijd. Zouden jullie er iets van zeggen, of vragen hoe het komt? Ze hebben haar vanochtend ook al een uur later de fles gegeven omdat ze een rondleiding hadden.. 🙄

19 dagen geleden

Reactie op Carly90

M’n dochter is nu 5 uur wakker en slaapt net pas op de opvang. Persoonlijk ...
Ja, kom voor haar op toch? Ritme zó belangrijk voor veel babies…

19 dagen geleden

Reactie op Carly90

M’n dochter is nu 5 uur wakker en slaapt net pas op de opvang. Persoonlijk ...
Ja, ik zou er wat van hebben gezegd of in ieder geval even ernaar geïnformeerd hebben.

19 dagen geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Ja, kom voor haar op toch? Ritme zó belangrijk voor veel babies…
Ja dat zegt mijn gevoel ook, maar m’n vriend zegt dan; “ja ze doen hun best” en dingen zoals dat ie al blij is dat ze te eten krijgt en slaapt daar.

19 dagen geleden

Reactie op Carly90

Ja dat zegt mijn gevoel ook, maar m’n vriend zegt dan; “ja ze doen hun best ...
Nee want babies hebben meer behoeften dan eten, namelijk ook ritme en slapen..

19 dagen geleden

Reactie op Carly90

Ja dat zegt mijn gevoel ook, maar m’n vriend zegt dan; “ja ze doen hun best ...
Persoonlijk zou ik er niet gelijk wat van zeggen, maar inderdaad wel naar vragen. Ik zou het voorzichtig brengen: " ik zag dat ze lang wakker is geweest, wilde het niet lukken met slapen, of was er iets aan de hand?" Zij kunnen dan gewoon aangeven waarom het zo was, zonder dat je ze direct "veroordeelt". Misschien liep het gewoon een keer niet zo lekker, dat kan gebeuren. Je betaalt er genoeg voor, dus genoegen nemen met "ze krijgt eten en slaapt" zou ik niet doen, maar zou ook niet te snel oordelen aan de hand van de app.