845 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Persoonlijk zou ik er niet gelijk wat van zeggen, maar inderdaad wel naar v ...
Dankjewel voor je reactie :-) Je hebt ook wel gelijk idd. Ik heb ze wel aan de telefoon gehad omdat ze wilde overleggen voor de volgende voeding en toen gaf ze aan dat mijn dochter niet wilde slapen. Ergens kan ik mij dat niet voorstellen. Ze geeft heel goed aan wat ze wil en thuis is ze na 2 uur al echt moe.

19 dagen geleden

Reactie op Laarrriiiissa

Wij zweren bij de luiers van Bon Bebe (o.a. plus) voor de nacht! Hier ook e ...
Er zit geen plus bij ons in de buurt.... Ik wil die Bon Bebe luiers graag uitproberen. Zijn ze nog ergens anders te koop?

19 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Er zit geen plus bij ons in de buurt.... Ik wil die Bon Bebe luiers graag u ...
Ik weer Deka en ook Dirk volgens mij. Is het huismerk van veel "kleinere" supermarkten.

19 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Er zit geen plus bij ons in de buurt.... Ik wil die Bon Bebe luiers graag u ...
Misschien boni of een spar?

19 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Er zit geen plus bij ons in de buurt.... Ik wil die Bon Bebe luiers graag u ...
Mocht je in Zuid Holland wonen, Hoogvliet supermarkten!

19 dagen geleden

Reactie op MIJ91

Mocht je in Zuid Holland wonen, Hoogvliet supermarkten!
Huh, echt!! Ik doe altijd boodschappen bij de HV 🤣. Ik ga straks gelijk kijken. Dank je voor de tip 😁.

17 dagen geleden

Ik wil beginnen met tanden poetsen, het eerste tandjes is voor ongeveer 2mm door het tandvlees heen. Ik lees dat het beste moment is na de laatste voeding. Maar mijn baby slaapt altijd half na zijn laatste fles, ik leg hem dan neer en dan is hij bijna altijd direct vertrokken. Beetje bang dat ik dat nu verstoor met poetsen, het is juist zo een heerlijk bedtijd ritueeltje zo. Hoe doen jullie het?

17 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Ik wil beginnen met tanden poetsen, het eerste tandjes is voor ongeveer 2mm ...
Eerlijk? Onze oudste werd altijd voor de laatste fles gepoetst. Hij viel ook regelmatig aan de fles in slaap of was idd erg moe tijdens het drinken. Hij had ook wel altijd veel hulp nodig bij het slapen dus dat wilde ik niet verstoren door nog zn tandjes na de fles te doen. Nu is hij 3jr en drinkt nog steeds voor het slapen een flesje melk, we poetsen altijd tijdens of na het douchen/badje dus nog steeds flesje erna… Niet ideaal voor de tandjes 🫣 maar we lezen tijdens het drinken een boekje in bed en we moeten er nog steeds bij blijven tot hij slaapt. Het is echt een ritueeltje wat we vanaf baby hebben aangehouden; badjes/douche, poetsen, boekje, flesje en slapen. Hebben weleens geprobeerd flesje ervoor te geven maar hij vraagt dan om nog een flesje wanneer we in bed liggen 😅

17 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Ik wil beginnen met tanden poetsen, het eerste tandjes is voor ongeveer 2mm ...
Ik deed ook altijd poetsen en dan nog een flesje want als je daarna gaat poetsen zijn ze vaak weer helemaal wakker inderdaad

17 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Ik wil beginnen met tanden poetsen, het eerste tandjes is voor ongeveer 2mm ...
Ik zou toch proberen na het flesje tandjes te poetsen. Gewoon in de donkere kamer als je daar ook het flesje geeft. Is misschien even wennen maar dan wordt het wel een vast ritueel en nu makkelijker aan te leren dan later. De eerste tandjes zijn erg kwetsbaar voor gaatjes dus gelijk tandenpoetsen na de melk is gewenst in de avond. Ik ken een aantal ouders die het niet zo nauw namen en nu spijt hebben aangezien hun kids last hebben al met hun melkgebit.

17 dagen geleden

Reactie op Josje1993

Ik zou toch proberen na het flesje tandjes te poetsen. Gewoon in de donkere ...
Heb het gelijk geprobeerd, ging goed! Hij vond het poetsen heel grappig (hardop lachen), was wel even weer echt wakker, maar bij het neerleggen toch snel in slaap 😄🎉

17 dagen geleden

Hebben jullie het idee dat baby’s van 6,5e maand al kunnen dromen of “nachtmerries” kunnen hebben? Onze jongen zit volgens mij op dit moment echt in een fase en slaapt dus echt ruk. Als hij wel diep slaapt dan komen er soms echt super zielige huiltjes uit 🥹 soms slaapt hij erin door, maar soms haalt het hem ook uit zijn slaap. Klinkt echt als een soort dromen, herkenbaar?

17 dagen geleden

Wat voor vis/vlees geven jullie je baby van 7 maanden?

17 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Wat voor vis/vlees geven jullie je baby van 7 maanden?
Niks want we zijn vega 🤪

17 dagen geleden

Reactie op Papaya

Niks want we zijn vega 🤪
Haha ja dat kan natuurlijk ook 🤭

17 dagen geleden

Reactie op therealkeeks

Hebben jullie het idee dat baby’s van 6,5e maand al kunnen dromen of “nacht ...
Ja echt herkenbaar! Soms echt ineens 3x huilen, en dan draait hij en slaapt hij weer verder. Vraag me dit ook af, maar als hij verder slaapt ga ik hem natuurlijk ook niet wakker maken of troosten. Misschien iets te maken met prikkelverwerking?

16 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Wat voor vis/vlees geven jullie je baby van 7 maanden?
Hier ook vega maar geef m'n kinderen wel af en toe zalm

16 dagen geleden

Hier wordt m'n dochter al een paar avonden meerdere malen huilend wakker. Soms slaapt ze makkelijk door maar een andere keer moet ze uit bed worden gehaald en in slaap gedragen. Dit is dan alleen van 19u tot 23u en slaapt de rest van de nacht wel goed. Voor iemand herkenbaar? Of een idee waar het aan zou kunnen liggen? Voorheen sliep ze gewoon tot ze wakker werd voor een voeding..

16 dagen geleden

Reactie op MMMelanie

Hier wordt m'n dochter al een paar avonden meerdere malen huilend wakker. S ...
Dit hadden wij een aantal avonden voor het eerste tandje door kwam. Wellicht heeft het daar mee te maken?

16 dagen geleden

Reactie op Cherylx58

Dit hadden wij een aantal avonden voor het eerste tandje door kwam. Wellich ...
Oh dat zou wel kunnen, ze heeft nog geen tanden. Net weer een flesje gegeven en slaapt dan meteen verder? Zou het dan toch "alweer" honger kunnen zijn? Ben bang dat ik haar teveel geef, maar ze dronk het gretig op en ging daarna meteen weer slapen?