845 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op avb97

Hoe vaakt poept jullie kindje? Wat is een beetje normaal?
Peuter poept nu met zindelijkheidstraining meerdere keren per dag. De baby op het moment om de dag of elke dag 1x. Volgens mij verschilt het heel erg per kindje wat normaal voor ze is en wisselt het ook per periode. Bij de oudste hebben we ook periodes gehad dat het meer om de dag was, of juist 2 keer per dag.

6 dagen geleden

Brabbelt jullie kindje veel? Die van mij kraait, lacht en gromt. Maar echt brabbelen doet ze eigenlijk weinig 🫣 dus vroeg me af hoe dat bij jullie gaat

6 dagen geleden

Reactie op Misjoe

Brabbelt jullie kindje veel? Die van mij kraait, lacht en gromt. Maar echt ...
Ja mijn dochter is wel veel aan het kletsen. Vooral als ze boos of moe is 😅 Laatste dagen ook fluistert ze ook. Heel schattig. En het komt wel! Ieder kindje onwikkeld zich op zijn of haar eigen manier 🥰

6 dagen geleden

Reactie op Misjoe

Brabbelt jullie kindje veel? Die van mij kraait, lacht en gromt. Maar echt ...
Mijn zoontje lacht, gilt, en doet op het moment veel "pppffff". Als hij moe is gaat hij ineens kletsen: papapapa, tadada, etc. Maar dat is niet elke dag en soms een dag juist heel veel. De taal en motoriek ontwikkelen zich naast elkaar, dus kans dat jouw kindje dan nu op motoriek stappen maakt en over een tijdje ineens veel kletst.

6 dagen geleden

Reactie op avb97

Hoe vaakt poept jullie kindje? Wat is een beetje normaal?
Kunstvoeding en hapjes, 2-3 keer per dag. Met alleen kunstvoeding zonder hapjes zat ze ook wel rond 2x per dag. Haar broer van 2 jaar ook 2-3 keer per dag. Hele dagen bezig met poep luiers hier 😂🤪

2 dagen geleden

Iemand tips voor speelgoed ? Ik merk dat de rammel dingen en kreukel dingen niet meer zo boeiend zijn maar ik weet niet zo goed wat voor nu dan leuk is

2 dagen geleden

Reactie op JessySunflower

Iemand tips voor speelgoed ? Ik merk dat de rammel dingen en kreukel dinge ...
Mijn zoontje speelt alleen maar met van die stapel bekers. Ik leg 100 dingen voor hem neer, maar die bekers blijven favoriet. Lekker rammen 🤭

2 dagen geleden

Reactie op JessySunflower

Iemand tips voor speelgoed ? Ik merk dat de rammel dingen en kreukel dinge ...
Dingen in en uit bakjes halen. Je hebt leuke poppetjes in bakjes van Grimms. Maar je kan ook gewoon een tupperware doosje vullen met wat spulletjes. Of als je kindje kan zitten een grote schoenendoos vullen. Een stapeltoren is ook leuk, opstapelen en dan om laten gooien.

2 dagen geleden

Reactie op JessySunflower

Iemand tips voor speelgoed ? Ik merk dat de rammel dingen en kreukel dinge ...
Blokken, auto's en Duplo was hier als snel favoriet.

één dag geleden

Kijk ik er nu elke keer over heen of is er gewoon geen nacht luier te vinden voor kindjes van 7 maand 🙈

één dag geleden

Bestaat er zoiets als een 7 maanden slaapregressie?! Sinds twee dagen is onze dochter opeens heeeel hard aan het huilen als ze gaat slapen. Terwijl dat hiervoor al maanden heel goed ging. Dus zo gek waar dat opeens vandaan komt. Verder wakker super vrolijk dus niet ziek ofzo. Wel last van doorkomende tandjes denk (hoewel ik dat al weken denk en er nog geen door is haha).

één dag geleden

Reactie op MerelK12

Bestaat er zoiets als een 7 maanden slaapregressie?! Sinds twee dagen is on ...
Ik hoop het want de nachten zijn hier vreselijk. Elke nacht moet ik er 4x uit en de dag begint om 5 uur..

21 uur geleden

Reactie op MerelK12

Bestaat er zoiets als een 7 maanden slaapregressie?! Sinds twee dagen is on ...
Een 6 maanden en een 8 maanden slaapregressie en volgens mij zit daartussen nog ergens een sprong. En anders krijgen ze wel tandjes of koorts of verkouden of iets dergelijks Kortom het is altijd wat! Ooit komt er een moment dat we weer kunnen slapen (maar nu nog even niet 🥴)

21 uur geleden

Reactie op MerelK12

Bestaat er zoiets als een 7 maanden slaapregressie?! Sinds twee dagen is on ...
Ja hier 6,5 mnd en ook draaama. Niet in z’n bed willen en elk uur wakker💀💀💀