836 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op !nathaliee

Hier ook een slaapkopje. Slaapt snachts 9 uur achter elkaar. Na de ochtendf ...
Dankjewel voor je reactie! Vandaag op pad en dan vecht hij echt tegen z'n slaap. Hij kan wel wakker bljjven hahaha maar zie dat hij eigenlijk te moe wordt... In ieder geval fijn om te horen dat er meer slaapkopjes zijn

5 maanden geleden

Reactie op NanoontjePowerrr

Hoeveel slaapt jullie baby van 9 weken? Ik heb het idee dat mijn baby nog s ...
Hier t zelfde.. m’n meisje is bijna 9 weken ook en slaapt echt bijna heel de dag en nacht 😅

5 maanden geleden

Wat doen jullie je kindje ‘s nachts aan met deze temperaturen? Ik wil overstappen naar een slaapzakje, maar vraag me af welke tog ik dan nu het beste kan gebruiken en wat ik eronder moet doen qua kleding.

5 maanden geleden

Reactie op ientjemientje

Wat doen jullie je kindje ‘s nachts aan met deze temperaturen? Ik wil overs ...
Wij hebben de puckababy new born voor onze kleine, zij hebben een heel fijn overzicht op de site wat hij er onder aan moet bij verschillende temperaturen.

5 maanden geleden

Wat ligt er bij jullie zoal in de box voor vermaak van de kleintjes? Even nieuwsgierig en inspiratie opdoen! Hier heb ik een activiteiten vlinder, contrast boekje en een Nijntje knuffel. Boven de box hangt een muziek mobiel.

5 maanden geleden

Reactie op NanoontjePowerrr

Hoeveel slaapt jullie baby van 9 weken? Ik heb het idee dat mijn baby nog s ...
Mijn dochtertje is bijna 3 maanden en is het tegenovergestelde. En die is dus ook vaker oververmoeid, zou willen dat ze overdag meer slaapt 😂

5 maanden geleden

Hoe lang mag je de flessenborstel van dr Brown gebruiken?

5 maanden geleden

Hoe hebben jullie je kindjes aangekleed voor de nacht?

5 maanden geleden

Reactie op dirigeertje

Wat ligt er bij jullie zoal in de box voor vermaak van de kleintjes? Even n ...
Mijn dochter is 6 weken oud. Er hangt een boxmobiel en ze kijkt wel eens naar het contrast boekje. Verder nog niet echt “spelen”

5 maanden geleden

Die van mij heeft niks gehad.. dus kan je niet helpen.. nu ruim 8 weken

5 maanden geleden

Reactie op naomi!

Hoe hebben jullie je kindjes aangekleed voor de nacht?
24c op de kamer, slaapt met lange mouwen romper en broekje onder een lakentje en een dubbel gevouwen xxl hydrofiele doek.

5 maanden geleden

Reactie op Olijfje_31

Hoe lang mag je de flessenborstel van dr Brown gebruiken?
Wij gebruiken een van Medela, gewoon met haartjes zeg maar (dus geen spons of siliconen). Ik stop m om de dag in de vaatwasser, maar doen er dus ook best lang mee. Zeker wel paar maanden. Er zit ook een houder zodat ie rechtopstaand kan drogen, vind ik ook prettig ivm hygiëne.

5 maanden geleden

Reactie op naomi!

Mijn dochter is 6 weken oud. Er hangt een boxmobiel en ze kijkt wel eens na ...
Hier ook 6w en precies hetzelfde. Overigens hebben we toen met de oudste sws nooit heel veel in de box gehad. Toen hij meer begon te spelen etc. hebben we hem veel op de grond gehad op een kleed. Daar hadden we in het begindan ook de babygym en een spiegelboekje voor tummytime. Pas later met rollen en tijgeren meer speelgoed zoals stapeltoren, zachte bal, watermatje met figuurtjes erin etc.

5 maanden geleden

Reactie op dirigeertje

Wat ligt er bij jullie zoal in de box voor vermaak van de kleintjes? Even n ...
Een boxmobiel kijkt ze vaak naar, heb een babyziet boekje open staan. Ook een knuffeltje maar mevrouw denkt soms al bijna om te willen rollen dus vind dan eng om er teveel in te hebben. Laatst had ze dat knuffeltje te pakken en zoog aan zn neus 😂

5 maanden geleden

Reactie op dirigeertje

Wat ligt er bij jullie zoal in de box voor vermaak van de kleintjes? Even n ...
Nog niks alleen boxmobiel hij doet er toch nog niks mee en wil niet lang in de box

5 maanden geleden

Reactie op Samanthaaxc

Hebben er mama’s nog tips voor een baby die het verschrikkelijk vind om in ...
We hebben gister met haar gedoucht en het was echt een dik succes! 🤞🏻 Alleen flink mopperen met afdrogen en aankleden maar dat had ik ook niet anders verwacht. Maar iig wel een compleet ontspannen baby in de douche 😍❤️

5 maanden geleden

Reactie op dirigeertje

Wat ligt er bij jullie zoal in de box voor vermaak van de kleintjes? Even n ...
Vooral rommel.. Ze ligt er haast nooit in dus het is meer opslag dan een speelplekje 😂

5 maanden geleden

Reactie op naomi!

Hoe hebben jullie je kindjes aangekleed voor de nacht?
Rompertje zonder mouwen in een inbaker doek van meyco met alleen een lakentje. Warmte kanonnetje hier.. heeft niet veel nodig

5 maanden geleden

Reactie op Samanthaaxc

Hebben er mama’s nog tips voor een baby die het verschrikkelijk vind om in ...
Bij ons is het badje ook geen succes, dus ik ben snel overgestapt op samen douchen. Vind ik zelf ook handiger eerlijk gezegd. Ik leg haar in een hydrofieldoek voor wat meer grip en (voor nu) ga ik met haar zitten op het douchekrukje en ligt ze op schoot. Ik heb dan de handdouche zachtjes aan en ze geniet van de straal op haar buik en benen. Ik was haar verder met een washandje, zodat ook haar hoofd en gezicht schoon worden. De eerste keren heb ik haar onder de douche gevoed, zodat ze zou ontspannen. Dat doe ik nu niet meer standaard. Ik houd het altijd kort, want het is wel intensief voor zo'n kleintje. Het is ideaal als je partner de baby kan overnemen om snel af te drogen en aan te kleden. Maar ik douche haar ook als ik alleen thuis ben. Dat vraagt alleen wel de nodige voorbereiding.

5 maanden geleden

Wassen jullie de babykleertjes ook nog met parfum vrij wasmiddel? Zo ja, hoelang is dit nodig? Ik vraag me af of ik de kleertjes niet gewoon bij onze was kan doen met Robijn wasmiddel.