836 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Miekk_

We willen kv gaan introduceren en beginnen met het 2e flesje van de dag (re ...
Op deze (betrouwbare) website staat een handig afbouwschema van borstvoeding naar kunst. Misschien helpt dat!

5 maanden geleden

Reactie op Krysol

Op deze (betrouwbare) website staat een handig afbouwschema van borstvoedin ...
https://www.borstvoeding.nl/afbouwen-en-stoppen/afbouwschema/

5 maanden geleden

Reactie op Emm03

Ik mocht mijn mirena spiraal na mijn keizersnede pas na 10 weken laten plaa ...
Ik bedenk mij nu dat bij mijn eerste na een spoedkeizersnee bij dezelfde gynaecoloog het ook 10 weken was, nu was het een geplande keizersnee. Dat zal ook wel verschil maken.

5 maanden geleden

Reactie op LadyGrey

Ik bedenk mij nu dat bij mijn eerste na een spoedkeizersnee bij dezelfde gy ...
Bij mij was het ook een geplande keizersnede dus weet niet of dat het verschil maakt. Mijn gynaecoloog gaf aan dat het met 8 weken al wel kan, maar dat het na 10 weken betrouwbaarder is dat het goed blijft zitten.

5 maanden geleden

Wanneer trekken jullie korte mouwen aan bij kleine 9 weken 😊

5 maanden geleden

Reactie op Stefanie14-02

Wanneer trekken jullie korte mouwen aan bij kleine 9 weken 😊
Van de week met het warme weer had de kleine korte mouwtjes aan.. maar ook toen had ze het telkens nog te warm..

5 maanden geleden

Reactie op ier1991!

Van de week met het warme weer had de kleine korte mouwtjes aan.. maar ook ...
Trek je dan een korte mouwen romper aan of een romper met daarbovenop nog een tshirt zonder mouwen?

5 maanden geleden

Reactie op xMamavandeEerste

Nee klopt, heb je ook gelijk in. Nu het steeds zo mis gaat toch wel bang du ...
Ik hoop dat je snel terecht kan en dat de huisarts een snellere oplossing heeft. Onthouding gaat ons ook niet goed af (ik vloei nog dus mag nog niet, kleine is 8 weken). Bij mij was het de tweede keizersnede en de derde ga ik ringetjes laten zetten zodat ik nooit meer aan de hormonale anticonceptie hoef. Succes iig!

4 maanden geleden

Reactie op LadyGrey

Ik mocht van de gynaecoloog na 8 weken een mirena spiraal laten plaatsen na ...
Hmm, ja bij ons pas echt na 12 weken. Heb je huisarts, Gyneacoloog & verloskundige nagevraagd. En ik wil liever niet meer aan iets met hormonen..

4 maanden geleden

Hebben jullie kindjes tijdens een sprongetje ook verhoging? Die van mij heeft 37,6🙈

4 maanden geleden

Reactie op Stefanie14-02

Wanneer trekken jullie korte mouwen aan bij kleine 9 weken 😊
Afgelopen week korte mouwen aangedaan omdat t zo warm was. Ze had t toen ook erg warm dus later op de dag kleding uit gedaan en lag ze alleen in een romper korte mouw. Gister waaide het wat meer had toen wel kort broekje en shirtje korte mouwen aangedaan en dat is ook aan gebleven.

4 maanden geleden

Reactie op estelerr_

Trek je dan een korte mouwen romper aan of een romper met daarbovenop nog e ...
Had een romper met korte mouwtjes of zonder mouwtjes.

4 maanden geleden

Mijn dochter is 11 weken. Hoe lang is jullie kindje wakker vanaf de voedingstijd? Die van mij precies een uur en dan is de koek ook op. Is dat normaal voor deze periode?

4 maanden geleden

Reactie op Olijfje_31

Mijn dochter is 11 weken. Hoe lang is jullie kindje wakker vanaf de voeding ...
Volgens dit schema wel!

4 maanden geleden

Reactie op Olijfje_31

Mijn dochter is 11 weken. Hoe lang is jullie kindje wakker vanaf de voeding ...
Mijn dochtertje is ook na een uur weer moe, maar wilt daarna niet altijd slapen😅

4 maanden geleden

Reactie op visjesmoetenzwemmen

Wat doen jullie tegen schrale wangetjes en droog huidje?
Deze gebruiken wij voor zijn schrale wangetjes en droge huid. Werkt ontzettend goed en zitten geen gekke stofjes etc in

4 maanden geleden

Vanaf wanneer mag de verkleiner uit de maxi cosi? Ik lees overal een ander advies. Vind dr zo gepropt in die maxi Cosi zitten nu. Hoewel ze het niet erg lijkt te vinden haha

4 maanden geleden

Reactie op srmvj

Vanaf wanneer mag de verkleiner uit de maxi cosi? Ik lees overal een ander ...
In de handleiding van onze maxi cosi (Joolz x maxi cosi pebble) staat als het kindje 60 cm of langer is mag het eruit

4 maanden geleden

Meer mensen bij wie de baby overdag max 3 kwartier slaapt? Cb zei dat het normaal is op deze leeftijd (9wkn), maar hierdoor drinkt hij dus ook om de 2-2.5 uur. Alleen in de auto slaapt hij langer. We doen al inbakeren, donkere kamer, hij valt wel makkelijk in slaap. Verandert dit vanzelf of kunnen er nog iets doen?

4 maanden geleden

Reactie op moos99

Meer mensen bij wie de baby overdag max 3 kwartier slaapt? Cb zei dat het n ...
Ik vroeg me dat idd ook af! Ben nu de podcast ‘Liefde van een moeder’ aan het luisteren en die biedt veel duidelijkheid over het slapen van de kleintjes.