6 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even! Wij hebben een luchtdoorlatend matrasje, sinds vandaag een dekentje eronder gelegd tegen de kou. Hopelijk helpt dat wat.

2 maanden geleden

Vergelijkbaar verhaal hier! Wat ik gedaan heb is een lekker dit dekentje ledikant voormaat, aan het voeteneinde en de zijkanten heel strak onder het matras geplaatst. De kleine kan het dekentje niet onder het matras vandaan trekken maar op deze manier voorkom je ook dat het dekentje over het hoofdje kan want hij bedekt de kleine net tot aan de borst. Hij heeft nog steeds zijn slaapzakje aan dus van boven heeft hij het jiet meer koud en sinds wij dit doen jammert hij niet meer om de kou in de nacht en voelt hij ook niet meer koud aan bij de handjes, wangetjes ect. Ik hoop dat je hier wat aan hebt succes ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Bianca12

Vergelijkbaar verhaal hier! Wat ik gedaan heb is een lekker dit dekentje le ...
Je kan ook altijd naar een matras warm houdl matje kijken!

2 maanden geleden

Ons oudste heeft ook altijd koud, voor hem hebben we altijd wollen romper en legging onder zijn pyjama. Ook hebben we een wollen onderlegger op zijn matras. Wol reguleert namelijk warmte.

2 maanden geleden

En een dik molton? Is dat misschien iets voor de warmte van onder?

2 maanden geleden

Vannacht trouwens elektrisch kacheltje even aangezet tijdens nachtvoeding. Die hadden we sws staan voor na het badje bijvoorbeeld. Was wel prettig (ook voor mezelf haha). Misschien kun je dat proberen als je er toch uit moet in de nacht voor voeding.