6 Reacties

2 jaar geleden
De box van babypark is blijkbaar erg leuk.
Kraampakketten zijn ongeveer hetzelfde, ook niet heel leuk ofzo, er zit gewoon in wat je nodig hebt voor een eventuele thuisbevalling en voor de kraamweek. Meestal kan je deze bij je zorgverzekeraar aanvragen. Je kan ook kiezen, en dat is wel leuker ingedeeld, voor een natuurlijke kraampakket van bijvoorbeeld dalalouma. Maar dat moet dan wel je stijl zijn.

2 jaar geleden
Ik heb die van babypark, babydump, prenatal (blije doos) en kruidvat. En het gratis rompertje van de zeeman.
Kraampakket van Dalalou staat op mijn verlanglijstje en die van de zorgverzekeraar moet ik nog aanvragen.

2 jaar geleden
Voor je kraampakket zou ik kijken of je verzekering die vergoed. Ik vraag die gewoon bij mijn zorgverzekering aan.
Verder doe ik niet aan zwangerschapsboxen, vind het te veel reclame.

2 jaar geleden
Geen babyboxen deze keer. Vorige zwangerschap wel, was voornamelijk reclame en heel veel dingen niet gebruikt en dat is zonde.
Ik denk dat ik ook geen kraampakket bestel deze keer, ik beval weer in het ziekenhuis (als het goed is) en ga alles los kopen. Had heel lang last van bloedingen vorige keer dus zal gelijk zelf wat matrasbeschermers en onderleggers halen en kraam/maandverband.
Tip! Super om te hebben na vaginale bevalling: een handdouche op het toilet! In ons nieuwe huis helaas geen mogelijkheid op dit moment dus zal een Peri fles bestellen.