5 Reacties

2 maanden geleden

Nou.. dit had ik zo kunnen schrijven haha. We zitten in precies hetzelfde schuitje met dezelfde leeftijdscategorie. Tot bloedens aan toe kan ze aan naar oren krabben en ook enkel bij vermoeidheid… Wij doen nu sokjes (of krabwandjes) om haar handjes als ze gaat slapen, ook bij de dutjes overdags. Ik smeer zelf vrij weinig; dat wat we hebben geprobeerd maakte de eczeem eigenlijk alleen maar erger. Wat de berg betreft heeft bergcreme van Dr. Leenarts en het voorzichtig uitkammen goed gewerkt. Sterkte daar! Het is zo sneu dat ze het zelf doen en je niet kan uitleggen waarom dat niet zo’n goed plan is hihi.

2 maanden geleden

Mijn sochtertje (7 mnd) doet soms, vanaf het begin ong denk ik al, als ze moe is met een handje in het haar krabben/grijpen naar dr haartjes en aan dr oor. Volgens mij is dat gewoon standaard moeheidsignalen? Wat ik zo begrepen heb 🤭 vorige week had ze daarbij dan ook dr oortje tot bloedenstoe opengekrabt op de opvang 🫣 was gelukkig maar een kleinnn wondje. Nagels goed kort houden helpt wel wat gelukkig

2 maanden geleden

Reactie op Adnarim

Mijn sochtertje (7 mnd) doet soms, vanaf het begin ong denk ik al, als ze m ...
Ja ze zeggen moeheid signaal maar ik kom nu net boven voor haar fles en heel wat bloed in bed. Toen zag ik dat het haar oor was😥

2 maanden geleden

Reactie op Firsttimemom95

Nou.. dit had ik zo kunnen schrijven haha. We zitten in precies hetzelfde s ...
Dankjewel voor je reactie!! Soms probeer ik haar tegen te houden maar dan word ze verdrietig

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, zelfs met krabwantjes aan nog bloedende wangen. Als ik mijn hand op z'n wang leg tijdens het in slaap vallen, krabt hij als een gek aan m'n hand dus heb hier het idee dat het een soort slaap ritueel is geworden.