12 Reacties

22 dagen geleden

Wij geven cracotte Jumbo eigen merk.

22 dagen geleden

Reactie op Sproet

Wij geven cracotte Jumbo eigen merk.
Wij ook :)

22 dagen geleden

Wij geven cracotte ah eigen merk en soms lu cracotte ivm herintroduceren koemelk

22 dagen geleden

AH cracotte; de volkoren. Volgens mij hebben die minder zout dan LU zelf.

22 dagen geleden

Doen jullie iets op de crackers? En kunnen ze dat zelf al afhappen of maak je stukjes?

22 dagen geleden

Wij doen er niks op. Ik breek hem in 4 stukken en dan knabbelt/sabbelt ze de cracker zelf op. Het voordeel van deze crackers is dat ze zacht worden van vocht, dus dat gaat prima zonder (veel) tanden.

22 dagen geleden

Ik doe er vaak niets op, soms wat boter, soms boter met een beetje pindakaas. Meestal geef hem gewoon in zijn geheel. Zit er altijd heerlijk op te sabbelen. Wel gelijk goed schoonmaken na het eten want blijft altijd lekker plakken haha

22 dagen geleden

Ik zie heel vaak dat baby’s cracotte krijgen maar daar zit toch gewoon suiker in? Ik geef het daarom dus niet

22 dagen geleden

Reactie op rianne123456

Ik zie heel vaak dat baby’s cracotte krijgen maar daar zit toch gewoon suik ...
Net zoveel als dat er in een boterham zitten. Bij een luchtige volkoren cracker ten minste. Dus is een goede optie als gezond tussendoortje :)

22 dagen geleden

Volkoren cracotte inderdaad

22 dagen geleden

Is er ook een zonder zout?

22 dagen geleden

Ik geef ook wel cracottes, maar vind t spannend. Ze heeft nl al 7 tanden, dus bijt hele stukken af. Daarna slikt ze t vaak gelijk door en dan is het weer kokken en hoesten. Dus ik geef het niet met een gerust hart. Ik snap wel dat ze het moet leren. Geef liever maisvingers. Die smelten gelijk, haha.