9 Reacties

vorige maand

kan ze misschien last hebben van night terrors? heel veel succes 馃┓

vorige maand

Hier hetzelfde! Hij heeft altijd best goed geslapen maar hij wilt nu als hij snachts krijsend wakker wordt niet meer zelf in slaapvallen. Als ik naast het bedje sta gaat hij wel weer liggen maar als ik ook maar 1cm beweeg begint hij weer. Alle tips zijn welkom haha

vorige maand

Hier ook gehad, lijkt wel een night terror.. troosten werkte niet, enige wat echt hielp was volledig wakker maken met lamp aan en dan eventjes spelen en dan weer proberen na een kwartier..

vorige maand

Hier recent ook, dat ze echt overstuur wakker is midden in de nacht. Ze wijst dan met vingertje naar de deur want wil bij ons in bed. Alleen daar slaapt ze nooit echt. Nu doe ik dit en t werkt hier gelukkig. Ik zit in de stoel op haar kamer en leg haar tegen me aan, hoofdje op mn borst. Lichten laat ik uit. Ze lijkt er rustig van te worden. En dan wacht ik tot ze gaapt of andere moeheidssignalen en dan leg ik haar terug. Soms klein protest maar ze weet inmiddels dat ze niet meer de kamer uit gaat. Meestal slaapt ze dan weer verder. Hoop dat het jullie ook helpt! Succes in elk geval, terror voor jezelf.

vorige maand

Hier een paar dagen geleden begonnen! In slaap komen is ook opeens een probleem!

vorige maand

Reactie op ArcherBoy

Hier hetzelfde! Hij heeft altijd best goed geslapen maar hij wilt nu als hi ...
Hier ook alle tips welkom 馃珷

4 dagen geleden

Is dit bij jullie al verbeterd? Hier hetzelfde sinds een paar dagen. Vaak rond 22/23u en helemaal driftig. Is niet rustig te krijgen ook

4 dagen geleden

Hier indd weer beter! Alles is een fase en gaat weer voorbij! Wat hielp was in de kamer blijven, praten en uitleggen wat er gebeurde en ging gebeuren en bij protest na een paar minuutjes terug de kamer op en weer uitleggen. Na 2,3 x ging hij dan weer slapen en na een paar nachten was het weer voorbij

3 dagen geleden

Reactie op Swoertman

Is dit bij jullie al verbeterd? Hier hetzelfde sinds een paar dagen. Vaak r ...
Bij ons lijkt het nu weer over te zijn. We hebben afgelopen week 茅茅n nacht gehad dat ik hem zelfs even bij ons op bed had genomen, maar dan slapen we allemaal niet, dus na een half uur terug en toen ging het een paar uur beter. Hij is nu wel ook ziek en we zijn nu twee weken gestopt met de speen. Gelukkig gaan de meeste nachten nu in ieder geval weer goed!