24 Reacties
9 maanden geleden
Ik had wat oude spijkerbroeken gekregen. Die deed ik dan over dr gewone broekje heen als extra laag voor buiten. En goedkope slofjes van de kruidvat die ook gewoon mochten slijten.
9 maanden geleden
Mijn dochter kruipt gewoon in de kleertjes die ze aan heeft, probeer wel de nette kleertjes netjes te houden maar verder 🤭
9 maanden geleden
Mijn kindje kruipt ook gewoon met haar goede kleren😅
Je hebt wel ook kniebeschermers speciaal voor het kruipen.
9 maanden geleden
Oude broekjes bewaren voor in de tuin.
Mijn dochter kruipt ook volop door de tuin maar ik bewaar van haar oude broekjes die tekort zijn of koop simpele goedkope broekje bij de zeeman of wibra dan doet het niet zo zeer als ze kapot gaan en ze in de prullenbak verdwijnen.
9 maanden geleden
Ik kan mij nog herinneren dat een vriendin van mij een keer een soort van baby kniebeschermers had gekocht op temu, wil daar zelf eventueel ook even naar kijken als ik die kan vinden en voor de rest oude broekjes aan doen
9 maanden geleden
Ik las ergens oude sokjes kapot knippen en die over de knie doen. Wij doen vaak een buitenspeelpak aan, zeker nu 't nog iets vochtig is op het gras
9 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Is deze erg warm? Even met het lekker lenteweer in gedachten....
Vraag ik me ook af!
En wat is de ervaring met de Ielmpakken? Die zien er wel warm uit met het mooie weer in aantocht. Ben bang dat hij het anders nauwelijks aanheeft.
9 maanden geleden
Reactie op Heemsje
Hier was ik ook benieuwd naar! Onze dame loopt aan 1 hand, maar ik denk dat ...
Heb ze vandaag geprobeerd. Ze zitten beetje zoals een kniebeschermer van het skieleren zeg maar. Maar hij heeft lekker buiten kunnen kruipen en vond het allemaal wel prima. Zijn makkelijk aan en uit te doen. Hij stond zelfs toen het bedtijd was bij de deur te zeuren om naar buiten te gaan🤣 was echt niet blij dat hij niet buiten mocht spelen.
Af en toe wel kijken of ze nog goed zitten maar ze blijven wel goed zitten heb ze maar 1 x recht hoeven te trekken op bijna een hele dag buiten spelen

9 maanden geleden
Reactie op Heemsje
Daar ben ik ook benieuwd naar.. de ielm pakken zie ik vaak voorbij komen. M ...
Zie reactie op Heemsje
9 maanden geleden
Reactie op Cherylx58
Is deze erg warm? Even met het lekker lenteweer in gedachten....
Ik denk dat het meevalt qua warmte. Onlangs een tweede broekje gekocht en die voor de zekerheid wel in een lichte kleur gedaan. Ik verwacht dat onze zoon de broekjes in het najaar ook nog past, dan kan hij ze dan ook mooi aan met buitenspelen zodat zn broek droog blijft.
9 maanden geleden
Wij hebben op een broekje wat hij al kapot heeft gebroken lappen genaaid van een oude spijkerbroek. Dus als hij naar buiten gaat om te kruipen doen we altijd snel die even aan 🤗
9 maanden geleden
Reactie op Boysmama03
Wij hebben op een broekje wat hij al kapot heeft gebroken lappen genaaid va ...
Gekropen*