24 Reacties
4 maanden geleden
Mijn dochter van 6 maanden rolt denk ik sinds 2 weken regelmatig vd rug naar de buik maar ook niet zo enthousiast vaak hoe mijn zoon dat altijd deed.. terug rollen heeft ze nog helemaal geen interesse in
4 maanden geleden
Nee hoor, zoontje is 5 maanden en doet echt nog niks wat betreft rollen haha, zelfs niet naar z'n zij. Geen probleem, komt wel
4 maanden geleden
M’n dochtertje rolde vanaf 9 weken terug naar de rug en vanaf begin 4 maand rolt ze helemaal om. Ze rolt sindsdien de hele dag direct als ik haar op haar rugje leg. Haar grootste hobby op het moment. 😂
Ze is nu net 5 mnd en tijgert ook al van haar kleed af. Dus ik denk dat ze redelijk snel is. Las dat de meeste baby’s tussen de 5 en 6 maanden omrollen.
4 maanden geleden
Hier rolt dochtertje van 5.5e maand al enige tijd naar buiklig. Maar nog niet terug naar de rug. Vind dit heel eng om haar dan alleen te laten slapen. Soms vind ik ze s'nachts terug slapend op haar buikje. Ik hoop dat als dat dan niet goed is dat ze wel een gil geeft. 🤷🏽♀️
4 maanden geleden
Mijn zoontje heeft nu net pas een paar dagen terug zelf gerold van buik naar rug. En al een paar keer per ongeluk van rug naar buik.
Hij is nu 5,5 maand oud. Ik maak mij verder niet druk, hij is echt wel aan het ontwikkelen en draait steeds meer naar zijligging. Dat rollen komt vanzelf wel.
4 maanden geleden
Onze dochter is nu 6 maanden en rolt pas van buik naar rug sinds eind vorige week! Ze probeert nu langzaam van rug naar buik. Maak je niet druk. Het komt vanzelf als ze eraan toe is ☺️ De ene is nu eenmaal sneller als de ander. 😃
4 maanden geleden
Ons zoontje is 5 maanden, maar hij rolt al een tijdje. Tijgert er op los van voor naar achter. Hij kan nu sinds een week ook al op zijn handen en knieën dus kruipen zal ook niet lang meer duren.
Maar goed ieder kind heeft zijn of haar eigen tempo.
Wij hebben ook totaal niet geoefend. Dit doet hij allemaal uit zichzelf.
4 maanden geleden
Nope! Ze kan het wel..maar ze vertikt het gewoon🤣🙈 dus wij proberen hier alles uit de kast te halen om haar in beweging te krijgen...maar ze blijft mooi op haar rug liggen... En moet vooral heel hard lachen als we haar een beetje helpen met rollen... Achtja voordat ze 18 is zal ze het wel kunnen 🤣