4 Reacties

12 dagen geleden

Ik geef mijn baby van 6 weken oud, al sinds week 5 150 ML van 120 ML raakte zij niet vol. En ze doet het super goed!

12 dagen geleden

Reactie op Full01

Ik geef mijn baby van 6 weken oud, al sinds week 5 150 ML van 120 ML raakte ...
misschien toch naar 150 ml

12 dagen geleden

Reactie op Asli09

misschien toch naar 150 ml
Wat je kan proberen is dat je haar laatste avond voeding verhoogt naar 150 ML, om te kijken hoe ze daarop reageert. Want het kan zijn dat als je hele dag door 150 geeft dat ze daar last van kan hebben. Ik begon met de laatste avond voeding en haar eerste ochtend fles en nu drinkt ze de hele dag door.

12 dagen geleden

Hier bij alle 3 enkel kv gegeven mijn ervaring is dat ze prima aangeven wat ze opkunnen. Ze stoppen vanzelf met drinken als ze genoeg op hebben. Zodra ze elke 2 uur voor een voeding kwamen was dat voor mij altijd het signaal om de fles op te hogen. Niet alleen dat de fles leeg is. Als ze er gewoon 3-4 uur tussen laten is het genoeg. Na het ophogen dronken ze meestal de fles niet altijd leeg, prima. Maar dat duurde vaak maar 2 dagen en dan gingen alle flessen schoon op. Maar goed zoals ik al zei zolang ze er over het algemeen 3-4 uur tussen laten is het goed. Dus daar zou ik vooral naar kijken