7 Reacties

één maand geleden

Kan ik mij voorstellen. Ik zou het persoonlijk niet doen ivm verstikkingsgevaar en omdat ze het niet nodig hebben. Volgens mij is het ook niet heel goed. Maar daarnaast; als je kindje hier behoefte aan heeft, lekker hem/haar hierin volgen. Dan zou ik geen hoes erom heen doen en als je het eng vindt gewoon wat vaker checken :)

één maand geleden

Hoezo wilt je baby op een kussen liggen? Die volg ik niet helemaal 😅 Baby’s hebben daar toch helemaal geen besef van? Ik zou het iig niet doen. Het wordt afgeraden onder de 2 jaar zelfs, dus voor een baby van 7 maanden zou ik het al helemaal niet doen! https://www.24baby.nl/peuter/slapen/dekbed-en-hoofdkussen-veilig/#:~:text=Het%20is%20niet%20veilig%20om,kind%20te%20weinig%20zuurstof%20binnenkrijgt.

één maand geleden

Bedoel je een kussen alleen voor het hoofd of voor het hele lichaam?

één maand geleden

Reactie op Deemsss

Bedoel je een kussen alleen voor het hoofd of voor het hele lichaam?
voor het hoofd

één maand geleden

Hij wilt zijn hoofdje altijd op iets hogers zeggen dus dan pakt hij zijn beertje gaat die daarop liggen. Hij ligt niet zo lekker zonder iets zo valt hij ook moeilijker inslaap. Ook als we tv aan het kijken is tijgert hij doet mijn been en gaat hij met zijn hoofdje liggen

één maand geleden

Geen idee of het goed voor z’n lichaam is, maar anders leg je wat hydrofiele doeken onder z’n hoeslaken/molton/matrasbeschermer zodat hij er niet onder kan komen en toch een verhoging heeft?

één maand geleden

Reactie op Asli09

Hij wilt zijn hoofdje altijd op iets hogers zeggen dus dan pakt hij zijn be ...
Dan is z’n beertje toch voldoende?