11 Reacties
één maand geleden
Oh sorry haha!
Ik heb nog 3 flessen
07.00 90cc+3
12.00 90cc + 3
19.00 210+7 maar dat is dus 110cc
één maand geleden
Reactie op JayJay3324
Oh sorry haha!
Ik heb nog 3 flessen
07.00 90cc+3
12.00 90cc + 3
19.00 210 ...
Oh geef je maar zoveel?
Mij werd geadviseerd om 3x 180cc aan te bieden omdat ze dat sws nog nodig hebben 😅😬
één maand geleden
Onze dochter weigert ook wel eens de fles als ze niet wil dan wil ze niet, soms wil ze wel haar tuitbeker met water dus dacht doe de melk in de tuin beker alleen liet ze zich niet voor de gek houden😂 dus ja dan maar zonder op bedje en ze slaapt gewoon de hele nacht door
één maand geleden
Reactie op Annumariej
Oh geef je maar zoveel?
Mij werd geadviseerd om 3x 180cc aan te bieden omda ...
Hij drinkt niet meer.. mij is dit aangeraden omdat hij liever vast voedsel heeft
één maand geleden
Ik vind wel dat je weinig flesvoeding geeft, maar elk kind is natuurlijk anders.
Zelf zou ik de eerste fles van de dag een grote fles aanbieden. Die gaat bij mijn zoontje altijd op en door de dag heen drinkt hij wat hij wilt, dan drinkt hij de flessen niet altijd op en vooral bij de laatste fles laat hij wat staan.
Wij bieden zelfs nog 4 flessen 210ml aan. Dus onze zoon heeft nog behoefte aan meer melk.
één maand geleden
Reactie op LadyGrey
Ik vind wel dat je weinig flesvoeding geeft, maar elk kind is natuurlijk an ...
Ja ik bood sochtends 180 aan en smiddags ook, maar hij weigert het zelf gewoon.
één maand geleden
Reactie op Yvonne1989
Onze dochter weigert ook wel eens de fles als ze niet wil dan wil ze niet, ...
Haha dat heb ik ook geprobeerd, slimmer dan we denken😂
één maand geleden
Reactie op JayJay3324
Ja ik bood sochtends 180 aan en smiddags ook, maar hij weigert het zelf gew ...
Dan zal die het wel niet nodig hebben. Ik zou aanbieden, kijken wat hij drinkt en dan dat voortaan ongeveer geven.
Je kan ze ook niet forceren en elk kind heeft weer andere behoeftes!
Zolang de luiers goed gevuld zijn en ze goed groeien zal het geen probleem zijn.
één maand geleden
Reactie op LadyGrey
Dan zal die het wel niet nodig hebben. Ik zou aanbieden, kijken wat hij dri ...
Ja precies! Ik bied het zeker ook gewoon aan. Net met CB gebeld en ze zeiden dat ik de voeding uit een gewone beker moet gaan geven. Ook omdat hij al zo goed is met vast voedsel dat hij misschien de fles wel beu is.
En de plas en poepluiers die zijn hier niet te missen😂 snachts 2 luiers om en dan nog doorlekken van het vele plassen haha. Maar daar hoefde ik mij geen zorgen om te maken zeiden ze😂