4 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar dit, sinds vorige week heeft ze uitgevonden dat ze ook thuis wat langer kan slapen... Precies om de reden die je schrijft, laat ik haar slapen tot ze zelf wakker wordt.

2 maanden geleden

Als je het niet erg vindt zou ik het lekker zo laten. Als je op termijn in de middag een langer dutje zou willen, én zou willen bereiken dat hij 's ochtends iets langer uitslaapt dan 06.00 uur, dan zou ik hem wel wakker maken na max 1,5 uur. En het liefst z'n eerste dutje pas om 9.00 uur... Maar ik ken je zoontje niet, dus wie weet past dat helemaal niet bij hem! Hier heeft het wel geholpen...

2 maanden geleden

Hoelaat gaat hij savonds naar bed? Hier heeft ze toen ze een stuk jonger was veel ochtenden bijna alleen maar geslapen. Ik zag dat meer als dat ze dan nog een deel van haar nachtslaap deed. Toen ik weer aan het werk ging is er wat meer ritme gekomen. Sinds een weekje lijkt het erop dat we over zijn op 2 slaapjes. Haar ochtend slaap is nog wel altijd haar lange slaapje. Wakker maken heb ik nooit gedaan trouwens. Ik probeer nu het 2-3-4 schema aan te houden kwa wakker tijd en dat gaat best goed!

2 maanden geleden

Ik maak ze nooit wakker tenzij het echt niet anders kan. (Hier ook slechte slaper) slaap is slaap toch!?