43 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op quinta121
Ik heb precies de zelfde klachten helaas ook nog steeds niet over
ohhh bahh.. alleen ben ik toch blij dat ik niet de enige hierin ben....
6 maanden geleden
Reactie op Tauriel
Je kan ook niet lekker kijken door een droog oog. Helpen de oogdruppels wel ...
Lijkt wel te helpen! Ik heb een oogonderzoek gehad, daarin word de gezondheid van het oog gechekt. Daar wacht ik op uitslag van
6 maanden geleden
Reactie op chantaldejong23
ohhh bahh.. alleen ben ik toch blij dat ik niet de enige hierin ben....
ben jij ermee naar het ziekenhuis geweest of dat niet? een ortophist ofzoiets? daar had die man het over
6 maanden geleden
Nee nog niet alleen naar de opticien. Hij zei dat ik hele droge ogen heb maar voor de rest kan hij niks zien bij mij doen ze ook veel pijn ik loop er al bijna 4 maanden bij en ben ook duizelijg ik weet niet of het daar door komt.
Ik wordt er wel een beetje moe van ook omdat de huisarts zegt het is ontzwangeren
6 maanden geleden
Reactie op quinta121
Nee nog niet alleen naar de opticien. Hij zei dat ik hele droge ogen heb ma ...
moet zeggen dat ik ook af en toe een duizeling voel..
6 maanden geleden
Reactie op quinta121
Heb jij toevallig ook oxytocine gekregen
dat zou goed kunnen. heb wee opwekkers gehad. Kan dit ermee te maken hebben?
6 maanden geleden
Reactie op quinta121
Ja die heb ik ook gehad ik zelf denk van wel ik hoor veel vrouwen zeggen da ...
ik heb geen pijn aan mijn ogen. 1 oog kijkt heel vreemd alsof ze niet kunnen samenwerken. voelt raar met naar schermen kijken. kan het niet goed uitleggen
5 maanden geleden
Reactie op quinta121
Heey
Ik ben benieuwd ben je al bij de oogarts geweest
heey nee zo snel gaat dat allemaal niet. Bij specsavers eeb oogonderzoek gehad. Die was goed. Nu krijg ik een afspraak bij een optometrist. Die komt maar eens in de 2 maand bij de spacsavers. Over 6 weken pas kan ik daar terecht. die gaan kijken naar de samenwerking van de ogen enzo en de droogheid etc. Als die iets nier vertrouwd dan pas een doorverwijzing voor een oogarts
5 maanden geleden
heey nee zo snel gaat dat allemaal niet. Bij specsavers eeb oogonderzoek ge ...
jij nog steeds pijn aan de ogen enz? ik merk heel erg net focussen op de weg bijv of tv of mobielscherm dat het oog dan heel veel moeite heb om er goed naar te kijken. Zoiets? dat voelt ook heel vreemd.
5 maanden geleden
Ik heb lenzen en een bril en heb sowieso een flinke sterkte. Tijdens mijn eerste zwangerschap (3 jaar geleden) zijn door de hormonen mijn ogen ook helemaal veranderd. Mijn lenzen die ik voorheen had zaten absoluut niet lekker meer en ben echt 2 jaar aan het zoeken geweest, had ook heel veel last van droge ogen. Maar dit is bij mij pas weggegaan toen ik de juiste soort lens met vloeistof had gevonden. Over het algemeen merk ik wel dat ook als ik m’n bril op heb, stuk sneller droge ogen heb dan voor m’n beide zwangerschappen. En nu met de laatste (5 maanden geleden) eigenlijk geen klachten gehad. Wel is de sterkte van m’n cilinder flink veranderd
4 maanden geleden
Reactie op Samanthaaxc
Ik heb lenzen en een bril en heb sowieso een flinke sterkte. Tijdens mijn e ...
Dankjewel nog voor je reactie! weet jij nog of je toen die tijd ook vreemd met het oog zag? moeite met focussen. in bepaalde ruimtes met kunstmatig licht moeilijk kijken enzo? Soms druk gevoel. Soms gevoel alsof je bijna gaat scheelkijken, trekkerig. ik ga volgendr week dan eindelijk naar een optometrist bij specsavers. Die zouden iets verder kunnen kijken
4 maanden geleden
Reactie op quinta121
Nee nog niet alleen naar de opticien. Hij zei dat ik hele droge ogen heb ma ...
Hoe staat het er nu mee met jouw? het lijkt bij mij iets minder maar volgende week heb ik dan eindelijk de afspraak bij de optometrist bij specsavers. ik ben benieuwd
4 maanden geleden
Dankjewel nog voor je reactie! weet jij nog of je toen die tijd ook vreemd ...
Ik heb op het moment weer klachten als een waas voor m’n ogen (denk door droogte) en ben dus ook weer heel erg zoekende in wat ik moet doen. Wel had ik inderdaad moeite met focussen maar ik ben een ‘rare’ als het gaat om lenssterkte. Ik heb in m’n bril -4,5 en in m’n lens -3.75 (en dan nog cilinder maar weet niet hoeveel) voor hetzelfde oog omdat ik niet te scherp wil zien met m’n lenzen in. Ik had vooral buiten veel last, als ik dan ‘teveel’ kon zien. Sowieso binnen meer en sneller last van een waas over m’n ogen heen. Draag nu op dit moment wel daardoor veel m’n bril 🤓
4 maanden geleden
Reactie op Samanthaaxc
Ik heb op het moment weer klachten als een waas voor m’n ogen (denk door dr ...
he gadver maar idd wel herkenbaar wat je zegt! En dit komt dus door de droge ogen? door zwangerschap gekomen dan? ik ga volgende week naar een optometrist. Waar ben jij hiervoor geweest?
4 maanden geleden
he gadver maar idd wel herkenbaar wat je zegt! En dit komt dus door de drog ...
Verandering van hormoonhuishouding in mijn lijf door zwangerschap waardoor dus ook m’n ogen veranderd waren.. Ik ben bij een opticien geweest gewoon, maar wel een degelijke zegmaar.. De lenzen die ik van daar heb zijn ook alles behalve goedkoop. Plus ik heb denk ik wel 6 verschillende soorten maten en sterktes geprobeerd voor ik uitkwam op deze. Vandaag heb ik gelukkig geen last gehad! 🙌🏼