12 Reacties
2 jaar geleden
Er zit een verschil tussen afvallen en jezelf een gezonde leefstijl aanleren. Ja dat kan gepaard gaan met afvallen, maar hoeft niet perse zo te zijn.
Denk dat er helemaal niets mis is met het aanleren van zo iets, daar heb je een leven lang plezier van en je kleintje ook :)
Ik hoop dat het werkt voor je! Ken het verder niet, maar volgens mij is dit veel natuurlijker dan jezelf uithongeren en jezelf dwingen om gekke gezonde dingen te eten
2 jaar geleden
Ik heb het eerste boek van haar gelezen en volg haar nu zo'n 3 jaar en ben zeker fan!
Je moet het niet zien als dieet/afvallen, maar door steeds in kleine stapjes je eetgewoonten te verbeteren en op onderzoek te gaan naar wat er echt achter triggers voor snaaien zit, kun je wel prima resultaten bereiken zonder dat het voelt als hard moeten werken.
Bij mijn eerste zwangerschap nog veel last gehad van snaaidrang, nu heb ik dat hopelijk ook beter in de hand🤞🏻
2 jaar geleden
Ik kon er niet zoveel mee, wel poosje gedaan.. Werkte niet zo goed! Maar als je zwanger bent niet afvallen hoor, denken om je eten kan maar je bent nu een klein mensje aan het bouwen!
2 jaar geleden
En je reageer net in een ander topic dat een vriendin van jou die cursus heeft gedaan en nu wel 25 kilo kwijt is. Uhmm beetje gek deze topic dan.
2 jaar geleden
Reactie op KimS1994
Ik wil graag meer ervaringen horen, het is niet goedkoop.
Dan kun je wellicht eerst de gratis gidsen downloaden en printen, dat is toch de basis waar ook de cursus vanuit opgebouwd is.
Als het je dan aanspreekt en je wilt meer coaching, kun je altijd nog de cursus aanschaffen
2 jaar geleden
Ben niet bekend met de cursus, weet wel van het bestaan ervan!
Ikzelf heb voor mijn eerste zwangerschap personal body plan gedaan. Dit is een geheel programma gebaseerd op gedrag, voeding, sport en herstel. Je krijgt online coaching en ‘gedragslessen’ die bestaan uit een klein tekstje lezen en soms wat opdrachtjes. Ook dit is (net als lazyfit methode) gebaseerd op gewoontes doorbreken en inzicht krijgen in je (voedings) patronen.. ook krijg je een trainingschema die je zelf kunt opbouwen, elke 6 wk verandert deze. Het programma dat ik volgde was gefocust op afvallen.
Voor mij heeft het in 1,5 jaar geresulteerd in 22 kilo afvallen. Daarna werd ik zwanger en heb ik het pregnancy plan gevolgd, met als doel gezond aankomen en voor zwangerschap mogelijk sporten.
Half jaar na de bevalling heb ik het mommy plan gevolgd en daar was ik nu nog mee bezig, maar binnenkort stap ik weer over op pregnancy plan, zodat m’n sport en voeding zwangerschap veilig is!
Ik snap dat je wilt afvallen, echter zou ik tijdens een zwangerschap wel echt adviseren een programma gericht op zwangerschap te volgen. Want het moet wel veilig zijn voor je kleintje in de buik!!
Veel succes!!
2 jaar geleden
Reactie op Belly1
Ja ik snap het ook niet goed? Als je zwanger bent moet je vooral niet probe ...
Ik denk dat er een verschil zit tussen een
crachdieet, streng diëten en belangrijke voeding(sstoffen) beperken, en dus daardoor vermageren EN tussen gewoon normaal, gezond eten met alle nodige voedingsstoffen en daardoor minder bijkomen en/of zelfs een beetje vermageren… met het tweede is volgens mij niets mis hoor, ook niet tijdens een zwangerschap… vooral als je normaal gezien veel, ongezond eet, of te veel bijkomt, of al iets zwaarder bent…
Ik kwam in mijn vorige zwangerschap heel veel aan door te veel en te ongezond te eten, en ik MOEST van de gynaecoloog in samenwerking met een professionele diëtiste minder en gezonder eten, met als gevolg dat ik ook terug een aantal van de bijgekomen kilo’s kwijtgeraakte TIJDENS mijn zwangerschap…