119 Reacties

één jaar geleden

Ik zit precies in het zelfde schuitje!!! Ook 6+4 leeg vruchtzakje op inwendige echo na bruin bloedverlies! Zaterdag terug en dan zal ik het laten weten! Help me herinneren wat mn uitkomst van de echo is:)🍀🤞🏻

één jaar geleden

Wat naar voor je. Ik had gisteren een echo om bbz uit te sluiten, bij 5+3 weken. Ook een leeg vruchtzakje. Ik moet over 2 weken terugkomen omdat er over 1 week (6+3) nog weinig met 100% te zeggen viel. Ik duim met je mee!

één jaar geleden

Vandaag het zelfde mee gemaakt… voel me precies het zelfde als jou… onzeker en ook zeker verdrietig, iedereen in mijn omgeving geeft aan blijf positief, het is nog niet mis dus het kan nog goed komen.. hier probeer ik mij aan vast te houden… probeer wat tijd voor jezelf te nemen en te praten met iemand bij wie jij je fijn voelt, bijv. Je partner,, die zit in het zelfde schuitje… Heel veel sterkte

één jaar geleden

Hier hetzelfde, geen bruine afscheiding maar wel een leeg vruchtzakje. Verloskundige denkt dat ik gewoon nog niet ver genoeg ben. Maar ben erg onzeker. Nu ivm vakantie pas 7 augustus.. erg spannend

één jaar geleden

Reactie op JN21

Hier hetzelfde, geen bruine afscheiding maar wel een leeg vruchtzakje. Verl ...
Ik mag maandag al terug omdat ie echo al gepland stond, volgens berekening dan 7+2 maar zal wel minder ver zijn. Hoop stiekem toch wat te zien dan maar de kans is groot dat we toch nog later moeten terugkomen. Heel veel succes en sterkte de komende tijd!

één jaar geleden

Reactie op yara1997

Vandaag het zelfde mee gemaakt… voel me precies het zelfde als jou… onzeker ...
Ja het is heel verdrietig want je weet niet wat je moet voelen. Je wilt positief blijven maar ook realistisch dat de klap niet 10x zo erg is als het toch niet goed blijkt te zijn. Veel succes en sterkte tot je volgende echo!

één jaar geleden

Reactie op iv1989

Wat naar voor je. Ik had gisteren een echo om bbz uit te sluiten, bij 5+3 w ...
Ik mag maandag terug omdat die afspraak al gepland stond. Denk alleen zelf dat het te kort dag is en ik inderdaad later nog een keer terug moet komen, maar we zullen zien. Blijven hoop houden!

één jaar geleden

Reactie op sharoontje98

Ik zit precies in het zelfde schuitje!!! Ook 6+4 leeg vruchtzakje op inwend ...
We houden elkaar op de hoogte. Ik mag maandag terugkomen en hoop dan wat te zien maar grote kans dat het nog hetzelfde is en dan zal het sowieso weer een week later worden voor een volgendr echo. We blijven hoopvol ❤️

één jaar geleden

Ik had ook het zelfde bij 6 weken , ze gaf aan dat ze dit vaker had gezien en vrij normaal was aangezien het een vroege echo was. Ben nu 8 weken en heb morgen weer een echo zal jullie update of er dan meer te zien is 🍀🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op sylvana.

Ik had ook het zelfde bij 6 weken , ze gaf aan dat ze dit vaker had gezien ...
Heel veel succes morgen met je echo 🍀 Fijn om te lezen dat het vaker voorkomt met 6 weken, ik wacht maandag af en anders inderdaad nog later een echo ivm de kans dat ik ook gewoon minder ver ben dan ik berekend heb.. zou kunnen natuurlijk

één jaar geleden

Ik volg even, ik vandaag ook een hele vage echo. Misschien te vroeg,misschien niet goed... nog een week tussen hoop en vrees.

één jaar geleden

Hoi ik had dit ook! Dacht 6 weken te zijn maar op de echo was een zwangerschap van 4 weken te zien kon 2 dingen betekenen of gewoon een late innesteling gehad of het vruchtje was gestopt met groeien. Afgelopen dinsdag een nieuwe echo gehad en gelukkig toen een vruchtje met kloppend hartje kunnen zien 💗💙. Idd ben ik gewoon later zwanger geworden klopt ook wel met de ovulatie test die pas positief was op dag 18 en ik ook nog niet een positieve zwangerschaps test had op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden maar pas een week later! Ik hoop voor jou een zelfde afloop! Weet je toevallig Wnnr je ovulatie was en of dat kan kloppen dat het later bevrucht en ingenesteld is?

één jaar geleden

Reactie op Baby240224

Hoi ik had dit ook! Dacht 6 weken te zijn maar op de echo was een zwangersc ...
Ovulatie kan inderdaad later geweest zijn, maar clearblue gaf destijds 2-3 aan wat 4-5 weken is. 1e dag van laatste menstruatie was ook op 3 juni dus als je alles berekend zou ik vandaag 6+5 zijn. Maar we wachten even af, de echo zelf baart me niet zo'n zorgen want ik kan indd minder ver zijn maar die donkerbruine afscheiding erbij maakt me bang..

één jaar geleden

Uit onzekerheid vandaag nog een clearblue test met weken indicator gedaan, gaf net als 2 enhalve week geleden 2-3 aan, dus OF ik ben inderdaad een stuk minder ver dan gedacht OF het vruchtje is gestopt met groeien en daarom is het hcg level lager.. maandag weet ik meer en krijgen we uitsluitsel maar t voelt niet goed.. vandaag weer donkerrode/ bruine afscheiding met volgens min stolsels 😔

één jaar geleden

Momenteel heb ik voor de 3de dag helder rood bloed en meer dan de afgelopen 2 dagen. Ook heb ik wel buikpijn maar niet super erg.. wel vind zie ik klein stolsel tussen en bloed… De afgelopen dagen heb ik echt geprobeerd positief te blijven en me emoties uit te zetten maar nu wordt het erg moeilijk Wel heb ik nog steeds last van symptomen zoals ochtend misselijkheid, gevoelige borsten (wel minder dan eerst), en smaak verandering.. Volgende week mijn 2de echo om te kijken of het vruchtzakje is gegroeid of het zelfde is gebleven.. Iemand tips hoe ik mijzelf positief kan blijven houden en afleiding kan krijgen… weer aan het werk gaan werkt echt totaal niet

één jaar geleden

Reactie op yara1997

Momenteel heb ik voor de 3de dag helder rood bloed en meer dan de afgelope ...
Ik ben vandaag ook gewoon gaan werken omdat ik dacht dat afleiding goed zou zijn, nou ik ben alleen maar super emotioneel en geprikkeld. Hier hetzelfde, ook vandaag dag 3 van donkerrode afscheiding en gepaard met toch wel buikpijn want erg lijkt op menstruatie krampen. Ik probeer ook positief te blijven maar ik denk dat realistisch blijven beter is voor onze mentale gesteldheid en dat de klap wat minder hard is als t niet goed blijkt te zijn. Mijn symptomen zijn zo goed als weg.. borsten minder gespannen en niet meer pijnlijk.. ook vandaag totaal niet meer misselijk, alleen heel moe.. ik duim voor je mee dat komende week het vruchtzakje is gegroeid met hopelijk ook weefsel erin en dat hoop ik voor mezelf ook(maandag echo) VK zei gisteren wel dat als er niks qua verandering is dat het dan niet goed is.

één jaar geleden

Reactie op MirriBott

Ik ben vandaag ook gewoon gaan werken omdat ik dacht dat afleiding goed zou ...
Denk dat je gelijk hebt en voor ons zelf beter is om realistisch te blijven… meestal ben ik iemand die uitgaat van het ergste zodat het altijd mee kan vallen… maar voor zowel mijn partner als familie probeerde ik positief te blijven, maar op dit moment heb ik niet meer de kracht en energie om dit te doen. Heel veel succes maandag met je echo… hoop echt dat maandag je echo positief is, zou je mij op de hoogte willen houden hoe het was maandag.. (kan ook begrijpen als je daar geen behoefte aan hebt)… Zelf staat mijn echo afspraak pas donderdag 27/7 gepland. Dus toch nog even in spanning blijven..

één jaar geleden

Heyy dames ik zal jullie even update over de echo vandaag , er was toch gelukkig meer te zien , zelfs een hartslag!! 🍀 ben iets minder ver dan we dachten , ben 7+3 weken . Dus bij de eerste echo was ik pas 5 weken vandaar dat we niet veel te zien was en het vruchtzakje nog leeg was

één jaar geleden

Reactie op yara1997

Denk dat je gelijk hebt en voor ons zelf beter is om realistisch te blijven ...
Je moet voor niemand behalve jezelf(en je partner) je op een bepaalde manier gedragen. Uit hoe je je voelt en voel je niet schuldig als je toch naar het negatieve neigt want zelf heb ik dat ook, soms voel je gewoon zelf al hoe het zit. Ik zal maandag op deze topic reageren hoe het voor mij heeft uitgepakt en heel veel succes en sterkte met het afwachten tot donderdag 😘

één jaar geleden

Reactie op sylvana.

Heyy dames ik zal jullie even update over de echo vandaag , er was toch gel ...
Door jouw berichtje krijg ik toch stiekem weer een klein beetje hoop! Ben heel blij voor je ❤️