8 Reacties
vorig jaar
Kwa kleur is het zeker goed. Vind idd wel wat licht eruit zien en ook veel bubbels ? Maar met flesvoeding is het beter om elke dag tot ongeveer 3 x per dag ontlasting te hebben. Of het verschil maakt kwa voeding durf ik niet te zeggen. Maar ik zou het anders eens aan de huisarts vragen. Want dat ze zeggen dat 1x per 3 a 4 dagen goed is vind ik zelf heel erg apart. Voor borstvoeding niet maar flesvoeding wel.
vorig jaar
Mijn zoontje is ook ongeveer zo oud en heeft dagelijks minimaal 1 zo'n poepluiers 😅 komt eruit met een hels kabaal haha. Ik zou dus zeggen dat dit normaal ontlasting is. Mijn zoontje heeft verder geen moeite met poepen en krijgt ook volledig nutrilon voeding
vorig jaar
Reactie op Ihldn
Die van jou heeft elke dag, maar die van mij om de 3/4 dagen en dan in een ...
Oeh ja sorry overheen gelezen! Poept hij zo sinds zijn geboorte? Dan lijkt mij dat opzich prima. Niet iedereen heeft hetzelfde poep ritme zeg maar.. maar even contact met de huisarts is nooit een gek idee!
vorig jaar
Reactie op Ihldn
Die van jou heeft elke dag, maar die van mij om de 3/4 dagen en dan in een ...
Ik heb altijd ‘geleerd’ dat het niet erg is als ze in dit ritme poepen. Er kan zelfs een week tussenzitten!
Mijn zoontje poept bijna elke dag en dan ook deze substantie. Hij krijgt kruidvat kv