78 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees eventjes mee! Ik ben hard op zoek naar een kinderwagen, de oude is volledig op馃檲
2 jaar geleden
Mamaloes heeft ook altijd aanbiedingen! Daar heb ik ook heel veel op gekocht voor me kindje
2 jaar geleden
Reactie op EndometrioseMama
Ik lees eventjes mee! Ik ben hard op zoek naar een kinderwagen, de oude is ...
Mamaloes heeft aanbiedingen op kinderwagens bij de op=op weken daar staan ze tussen
2 jaar geleden
Mamaloes heeft aanbiedingen op kinderwagens bij de op=op weken daar staan z ...
Thanks! Ik ga gelijk eventjes kijken :)
2 jaar geleden
Reactie op EndometrioseMama
Thanks! Ik ga gelijk eventjes kijken :)
Graag gedaan hihi en mooiste is ook dat je achteraf kan betalen met riverty hihi馃槉
2 jaar geleden
Reactie op Lauraa94
Ik heb net de nanabeebi luiertas aangeschaft馃き
Wilde ik ook doen, zag dat ze de reguliere prijs met 20 euro omhoog hadden gegooid en vervolgens pas korting hebben toegepast. Desalniettemin goedkoper dan regulier!
2 jaar geleden
In de booztlet app nu extra veel korting, ook leuk voor de merinowol liefhebbers. Kortingen tot 50% 馃榿
2 jaar geleden
Reactie op SamZ88
Is de Nanabeebi echt zo de hype waard? 馃檲 ik twijfel om m te bestellen.
Ik ga er van de week achter komen als de tas binnen komt. Ik denk wel dat hij heel erg stevig en ontzettend handig is qua ruimte en vakken. Ook lijkt mij een rugzak even meepakken makkelijker. En ook wel man vriendelijk haha. Ben benieuwd hoe de tas in het echt is!
2 jaar geleden
Reactie op shaymax
Ik ga er van de week achter komen als de tas binnen komt. Ik denk wel dat h ...
Man vriendelijk hoef ik gelukkig geen rekening mee te houden haha馃ぃ maar wel heel fijn dat t een rugzak model is idd. Wil je t laten weten?? Dan kan ik 'm altijd nog bestellen. Welk model heb je gekocht?
2 jaar geleden
Ja ben ook wel benieuwd of de ikea mee doet hoop het wel eigenlijk馃き馃槉
Ikea doet niet mee met blackfriday ze hebben BringBackFriday waar je je oude meubels kan inleveren voor geld