15 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg! Ik heb een zoontje van oktober 2021. Morgen ga ik er samen met mijn man over nadenken, maar inspiratie kan geen kwaad! Eigenlijk wou ik het na de echo vertellen. Maar mijn schoonouders zijn daarna nog 2 weken op vakantie en ik ben het weekend ervoor met mijn moeder en zusje een weekend weg. En die hebben het gelijk door als ik niet drink. Dus waarschijnlijk gaan we het volgend weekend vertellen. Ik vind het heel spannend, omdat we het dan echt wel vroeg vertellen.

2 jaar geleden

Toen ik zwanger was van mn 2de heb ik dit bord gehaald en een foto gemaakt met me dochtertje er langs, zij droeg toen een romper met big sister erop. Deze toen in een fotolijstje en gegeven op mijn schoonvader zijn verjaardag, en een week later aan mijn familie op moederdag. Super leuk ze hebben deze foto nog steeds beide in de woonkamer staan

2 jaar geleden

Ik heb een zoontje van augustus 2021. Even samen met oma een boekje lezen op de bank 😚. Kleine pluis van nijntje en op blz 3 deze foto geplakt.

2 jaar geleden

Hier heb ik dit shirtje aangedaan

2 jaar geleden

Ik maak voor onze familie een fotoboekje van onze dochter, met aan het eind een foto van haar met een echo

2 jaar geleden

Ik volg ook! Zoontje van nov ‘22

2 jaar geleden

Ik heb een rebus shirt gekocht op bol.com

2 jaar geleden

Reactie op Baby13062020

Heb je een link van het shirt? Alvast bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op Baby13062020

2 jaar geleden

Wat toevallig, mijn zoontje is ook van Januari 22 en ik ben nu ook uitgeteld in Maart 2024! Ik denk dat ik het doe met een foto van de echo en een shirt met grote broer er op. Dat dan samen op de foto met een ballon met nummer 1 en dan een kleinere met nummer 2 er naast. Dit heb ik altijd al heel cute gevonden.

2 jaar geleden

3 maand terug, wat helaas een miskraam werd, had ik het bij mijn vader aangekondigd met een woordzoeker. Allemaal woorden die te maken hebben met onze dochter en hem als opa. De overgebleven letter vormden de vraag of hij wilde oppassen.

2 jaar geleden

Ik heb net deze gemaakt met m'n zoontje.. ❤️We moeten wel nog even wachten totdat we het bekend kunnen maken😪 duurt lang😅

2 jaar geleden

Wij hebben het boek ‘een broertje of zusje voor ..’ van Wonderbly laten maken en geven dat mee bij oppassen/logeren bij opa en oma om voor te lezen

2 jaar geleden

Wij hebben een T-shirt gekocht met voorop 'ik heb een geheimpje...' en op de rug 'ik word grote broer'. Deze heeft ie gedragen bij wat familiegelegenheden en daarna hebben we een filmpje waar mijn vriend het shirt probeert de filmen. Zoontje ziet het als tikkertje dus het is uiteindelijk een erg komisch filmpje voordat je de boodschap echt ziet

2 jaar geleden

Wij hebben het zo bekend gemaakt