18 Reacties

2 jaar geleden

Heb je gemeenschap gehad? Dan kan het soms daar door komen. Toen ik 8 weken was had ik dit ook maar dat is bij mij een miskraam geworden, ik zou sowieso even je VK bellen om op de hoogte te brengen.

2 jaar geleden

Ik had dat gisteren ook, mocht komen voor een echo.. en er was een kindje met kloppend hartje te zien. Verder geen bloed of iets dergelijks in de baarmoeder dus dan was het waarschijnlijk mijn baarmoedermond. Bij mijn zoontje heb ik dit heel vaak gehad tot week 11 en hij huppelt hier nu vrolijk rond. Alles is beter doorbloed down under, dus soms kan het zijn dat door lachen, niezen, seks, ontlasting etc er druk op komt te staan en dan en vaatje springt. Als het hier bij blijft (misschien nog wat bruinverlies straks) dan is dat niet erg.

2 jaar geleden

Hier bij beide kindjes af en toe war bloedverlies gehad de eerst 12 weken, nu 3.5 en 1 jaar. Dus hoeft niks te zijn. Maar bel je verloskundige als je er niet gerust op bent

2 jaar geleden

Ik heb dit ook een paar keer gehad, maar erna 2x een goede echo gehad met een kloppend hartje. Hoeft niet iets ergs te betekenen, maar gewoon even je verloskundige bellen anders. Heb ik ook gedaan toen.

2 jaar geleden

Hier al sinds vrijdag last van wat oud bloedverlies, soms licht roze. Alleen als ik naar de w.c. ga, verlies niks in loop de dag. Heb in maart dit jaar een miskraam gehad maar dat kwam het bloeden er echt bij de start uit. Ben zo onzeker nu. Verloskundige gaf aan dat het nu 50/50 is. Vrijdag mag ik voor een vroege echo, dan ben ik 7 weken en zijn we 7 dagen verder na eerste bloedverlies. Ze gaf aan dat ze meestal bij een komende miskraam zien dat het binnen een week dan moet doorzetten. Vreet me helemaal op...

2 jaar geleden

Reactie op EBZ

Hier al sinds vrijdag last van wat oud bloedverlies, soms licht roze. Allee ...
Hoe is het nu met je?

2 jaar geleden

Ik heb sinds woensdag bloedverlies en vandaag met stolsels en had de hoop opgegeven mocht gelukkig vandaag even bij de verloskundige komen en alles zag er goed uit ! Mooi hartje zien en horen kloppen! Hopelijk bij jullie ook

2 jaar geleden

Reactie op manisha2022

Hoe is het nu met je?
Mogen vrijdag opnieuw komen. Waren een week terug gezet. Wachten duurde nog nooit zo lang.

2 jaar geleden

Ik had ook vorige week wat bloedverlies. Wel bruin alleen bij het afvegen. 1x helder bloed. Ging uit van het ergste maar vandaag een mooi kloppend hartje gezien 鉂わ笍

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde als op de foto hierboven. Ik lees vanalles erover. Nu 6+1, eerste zwangerschap en over een week echo. Ik denk dat ik vandaag de verloskundige even bel.

2 jaar geleden

Vanochtend uit het niets bij toiletgang helder rood bloedverlies, zonder krampen. Verloskundige gebeld en kon bijna meteen langs komen. Op de echo een heel mooi kloppend hartje. Alles zag er heel goed uit en passend bij het termijn (6+5)

2 jaar geleden

Reactie op meaxx

Ik heb hetzelfde als op de foto hierboven. Ik lees vanalles erover. Nu 6+1, ...
Fijn. Ik had gisteravond bloedverlies. Vanochtend gynaecoloog (omdat ik medisch ben) gebeld. Ik mocht ook langs komen. Ik had een beginnend kloppend hartje. Dat had ze nog niet verwacht. Super fijn. Ben nu 6+2. Nu nog bruinbloedverlies

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je?馃

2 jaar geleden

Reactie op Ivk2000

Hoe gaat het nu met je?馃
Dankje voor het vragen鉂わ笍, ik heb nog steeds bloed verlies met stolsels en ook echt helderrood bloed de baby is gegroeid en het hartje klopt ook goed. Ze weten niet vanwaar het komt ik ben vandaag precies 9 weken. En vindt het heel spannend vooral ook omdat het me eerste is

2 jaar geleden

Reactie op EBZ

Mogen vrijdag opnieuw komen. Waren een week terug gezet. Wachten duurde nog ...
Ik snap je helemaal馃槦 had paar dagen geleden licht drupje bloed bij het vegen maar het maakt zo onzeker en moet een hele week wachten voor eerste echo

2 jaar geleden

Dankje voor het vragen鉂わ笍, ik heb nog steeds bloed verlies met stolsels en o ...
Ik heb dat in mijn vorige zwangerschap ook gehad tot 20 weken en nu een gezond zoon van bijna 4 rondlopen sommige vrouwen hebben helaas die pech!

2 jaar geleden

Reactie op martine2023

Ik heb dat in mijn vorige zwangerschap ook gehad tot 20 weken en nu een gez ...
Wat mooi om te horen!! Helaas eergister met 10 weken een miskraam gehad vruchtzak met baby erin verloren馃様

2 jaar geleden

Wat mooi om te horen!! Helaas eergister met 10 weken een miskraam gehad vr ...
Wat naar voor jullie, veel sterkte! 鈾ワ笍