7 Reacties

één maand geleden

Ik volg even, mijn dochter haar lipbandje zit nog wat meer vast en ben ook nieuwsgierig als dat invloed heeft op haar doorkomende tanden.

één maand geleden

Zou er niks aan doen. Kan ook echt nadelige gevolgen hebben. Mijn dochter heeft dit ook en de lactatiekundige gaf aan dat ze straks waarschijnlijk een beugel moet, maar ja wie niet tegenwoordig. Heb het zelf ook gehad ivm een spleetje tussen m’n tanden op die plek. Komt vanzelf goed.

één maand geleden

Onze zoon heeft het ook. Wij hebben er voor gekozen om het zo te laten. Hij zal waarschijnlijk een spleetje tussen zijn tanden krijgen net als zijn vader, maar beugel moet dat verhelpen

één maand geleden

Dat komt of vanzelf goed of een beugel. Zou dat echt niet klieven

één maand geleden

Heeft mijn zoontje ook. Zou dat niet klieven. M’n oudste had dit ook en had toen een tijdlang een spleetje tussen zn tanden. Vond dat wel schattig. Nu is ie 16 en heeft hij een beugel, dus die spleet is weg. Maar dat was niet de reden om een beugel te nemen

één maand geleden

Huh ? Dit is toch gewoon normaal ? Bij mijn dochter ziet het er ook zo uit sinds de bovenkant doorkomt. Nog nooit over magedacht dat je dan iets "zou moeten" doen met het lipbandje.

één maand geleden

Mijn dochter van nu 2 had dit ook. Toen zeiden ze dat er inderdaad een spleetje tussen de tanden zou ontstaan en ze misschien logopedie zou moeten ivm slissen oid. Maar toen er meer tanden bij kwamen is het vanzelf naar elkaar toe gegroeid! Echt een mini spleetje zit er nu tussen en ze praat heel duidelijk. Helemaal goedgekomen dus.